Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er nettopp blitt sammen med en fyr, og han har utrolig mange jentevenner - noe jeg har litt vanskelig med å takle. I dag eksempel var han på tusenfryd sammen med èn vennine alene, og nå sitter de aleine hos henne og snakker osvosv. Det er kanskje ikke rett av meg å reagere på det, men jeg føler meg så usikker. Spesielt siden den forrige typen min var utro.

Hva kan jeg gjøre for å roe ned tankene om jentevennene hans, og hvordan kan jeg eventuelt si noe for han etc?

Anonymous poster hash: f1469...0c2

Anonymous poster hash: d96e2...b9f
Videoannonse
Annonse
Gjest miss_sara
Skrevet

Sært at han har mange jentevenner. Spør hva som er greia med at han bare henger med jenter, fordi det synes jeg virker mistenkelig.

Skrevet

Sært at han har mange jentevenner. Spør hva som er greia med at han bare henger med jenter, fordi det synes jeg virker mistenkelig.

Hvotrfor det? Jeg henger mye med guttevenner. For dumt å bli mistenkeliggjort pga det

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som gutt synes jeg jenter med masse guttevenner er turnoff. Bare så det er sagt :)

Maaange andre som synes og.

Anonymous poster hash: 47e09...6fd
Skrevet

Herregud for en tråd! Du visste vel at han hadde disse vennene vel, så hvorfor ble du sammen med han da?

Gjest miss_sara
Skrevet

Hvotrfor det? Jeg henger mye med guttevenner. For dumt å bli mistenkeliggjort pga det

Fordi jeg skjønner ikke greia med at en heterofil mann som er i et forhold, kun henger med jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Er han mer sammen med jenter enn gutter?

Jeg forstår at du synes det er rart. Det er ikke synonymt med utroskap, men jeg ville reagert på det. Mennene jeg dater har naturlig nok flere kamerater og kolleger de tilbringer tid med en jenter.

Jeg forstår også gutter som reagerer på jenter med masse guttevenner, da jeg selv ser at dette er en egen type.

Anonymous poster hash: cc744...6b0
Skrevet

Som gutt synes jeg jenter med masse guttevenner er turnoff. Bare så det er sagt :)

Maaange andre som synes og.

Anonymous poster hash: 47e09...6fd

bryr vel neppe oss som har mange guttevenner. finnes utallige personer som ikke har noe i mot det.

Gjest MissTajS
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare bli bedre kjent med venninne hans? Når du blir bedre kjent med de,så vil jeg tro at du får til å slappe av mer.

Skrevet

Fordi jeg skjønner ikke greia med at en heterofil mann som er i et forhold, kun henger med jenter.

nei det er jo helt forferdelig at han har funnet gode venner (uansett kjønn)

AnonymBruker
Skrevet

bryr vel neppe oss som har mange guttevenner. finnes utallige personer som ikke har noe i mot det.

Bryr deg så lite at du måtte understreke hvor lite det bryr deg, selvsagt.

Anonymous poster hash: cc744...6b0

Gjest miss_sara
Skrevet

nei det er jo helt forferdelig at han har funnet gode venner (uansett kjønn)

Nei, er ikke det jeg sier. Jeg synes det er rart å ha mange jentevenner, når man er en gutt. Hva er greia? Jeg kunne aldri hatt mange guttevenner... Det hadde blitt rart.

Skrevet

Det er så SYKT at mennesker syns at venner skal være kjønnsbestemt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns man skal kunne ha venner av motsatt kjønn, men jeg syns det er litt rart at han ikke involverer deg mer. Når du kjenner dem er det ikke så skummelt lenger. Hvorfor er du ikke med på tusenfryd? Sånn alenebesøk på kvelden bare for å prate syns jeg man godt kan droppe. Jeg hadde ikke likt at min mann hang hjemme hos andre jenter, alene bare de to. Det er noe annet om de finner på ting, eller hvertfall er flere samlet. Det blir litt anderledes når man får kjæreste, og jeg syns godt han kan ta litt hensyn.

Anonymous poster hash: 5a94e...1ad

Skrevet

Bryr deg så lite at du måtte understreke hvor lite det bryr deg, selvsagt. Anonymous poster hash: cc744...6b0

Ja altså, hvorfor skulle det bry meg st en fremmed person bak en skjerm syns jeg er turn off at jeg har mange guttevenner?

Skrevet

Nei, er ikke det jeg sier. Jeg synes det er rart å ha mange jentevenner, når man er en gutt. Hva er greia? Jeg kunne aldri hatt mange guttevenner... Det hadde blitt rart.

Ok, men nå er ikke alle som deg. Hva du syns er rart er ikke nødvendigvis rart for andre og dermed er det tåpelig å beuke energi på det

Gjest miss_sara
Skrevet

Ok, men nå er ikke alle som deg. Hva du syns er rart er ikke nødvendigvis rart for andre og dermed er det tåpelig å beuke energi på det

Det har jeg ikke sagt at alle er heller. Har jeg ikke lov til å si min egen mening, hvis du ikke har lik?

AnonymBruker
Skrevet

Du får sette grenser, si at han gjerne må være med de, men da skal du og være inkludert. Må ikke finne på å la han tilbringe for mye tid alene med en, det er slik følelser oppstår og utvikler seg! Det finnes utallige tråder om at dette har skjedd bare her på KG!

Anonymous poster hash: 5aed6...fd3

Skrevet (endret)

Er han femi?

Hvis ja så er det safe, han er homo.

Hvis nei så er han utro.

Endret av Summers
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan du ikke bare bli bedre kjent med venninne hans? Når du blir bedre kjent med de,så vil jeg tro at du får til å slappe av mer.

Eller motsatt ..

Anonymous poster hash: 5aed6...fd3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...