Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har truffet en hyggelig man i nærmijøet og hilst noen ganger. Men hvordan kan jeg finne ut om han er gift. Vet hvilket hus han bor i, men får ikke fram noen navn når jeg søker på gulesider...

Anonymous poster hash: de4fb...a2b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har han giftering? Dvs. dersom dere ikke har datet er det vel ingen grunn til at han skulle ta den av.

Anonymous poster hash: 855ca...1c6
Skrevet

Om du vet hvor han bor, kan du jo gå en tur i nabolaget og diskre titte på postkassa. Står det flere navn der?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har han giftering? Dvs. dersom dere ikke har datet er det vel ingen grunn til at han skulle ta den av.

Vi har ikke datet, kjenner ikke hverandre. Bare stoppet og så vidt snakket litt når vi har møttes (på tur med hund). Har faktisk ikke sett om han har giftering. Skal sjekke det neste gang.

Er forresten ikke telefonkatalogene på nett å stole på lenger? Ser at adressene man får opp er gamle.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Om du vet hvor han bor, kan du jo gå en tur i nabolaget og diskre titte på postkassa. Står det flere navn der?

Har gått forbi, men huset ligger oppe i en liten stikkvei, så det blir litt kunstig og flaut å gå opp der og se på postkassa :fnise:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Spør?

Ja, men det er litt vel vågalt for meg! Synes det er litt for frampå, vet jo ikke om han liker meg en gang.

AnonymBruker
Skrevet

Slå av en prat og kom inn på tema ferie (ikke så vanskelig om sommeren). Er man gift, så har man planer/har hatt planer med kona. Og han vil si "vi", ikke "jeg".

Med mindre han er på jakt etter elskerinne og lyver, men det har vi ikke noe belegg for å anta enda.

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hunden din kan "stikke av" og du leter etter den oppe i stikkveien? Eller gå på dagtid når folk flest er på jobb? (eller enda mer creepy: gå på natta!). Er det skog i nærheten kan du ta på turtøyet og ta med bikkja på "skogstur" (du har nemlig hørt om en veldig fin tursti som begynner akkurat i enden av hans vei!).

Husk at alle gifte ikke bruker ringer... jeg gjør det ikke og jeg kjenner flere som heller ikke gjør det (fordi vi ikke liker å bruke smykker).

• Liker 1
Skrevet

Spør om han har dame og at du hadde syntes det hadde vært hyggelig å hilst på henne også om dere har en god tone. Det er litt uskyldig og du blir likevel ikke gjennomskua. Si at du kunne tenkt å bli kjent med flere i nabolaget.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skikkelig gode forslag! Har så lyst til å bli mer kjent, men bare hvis han ikke er gift. (Vi er litt oppi åra:-)

Kanskje snakke litt mer neste gang kan være en måte å fiske litt....

TS

AnonymBruker
Skrevet

Har han hund eller begge?

Anonymous poster hash: ca1d3...240

AnonymBruker
Skrevet

Har han hund eller begge?

Begge.

AnonymBruker
Skrevet

Spør om ikke hundene kan leke så må dere prate mens de er opptatt.

Hva er oppi åra?

AnonymBruker
Skrevet

Spør om ikke hundene kan leke så må dere prate mens de er opptatt.

Hva er oppi åra?

Over 35:-)

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Da er du fortsatt ung ;-) lykke til! Håper det er drømmemannen :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da er du fortsatt ung ;-) lykke til! Håper det er drømmemannen :-)

Takk! :laugh:

TS

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det en eiendomsdatabase for kjøp og salg av boliger i ditt distrikt? Der kan du søke opp adressen og se om han har kjøpt huset sammen med noen.

Ellers så er jo Facebook et godt sted å lete.

Anonymous poster hash: 95ae5...3ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Æsj også! Da har jeg funnet ut at han er gift:-(

TS

Gjest Snuppi
Skrevet

Æsj også! Da har jeg funnet ut at han er gift:-(

TS

:(

Kjedelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...