AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Har ei vennine fra slekta mi som har flyttet til en annen by. Vi er/var veldig nærme, men har blitt mindre kontakt etter at hun flyttet. Vi har begge fått kjærester, og ikke hilst på hverandres.. Hun er her en liten tur nå og jeg har veldig lyst til å møte henne, men bare henne.. Hun har bedt meg komme opp der moren hennes bor (moren hennes har også fått ny kjæreste jeg ikke har hilst på). Jeg får helt angst bare ved tanken og jeg tør rett å slett ikke å dra... Vet ikke hva jeg skal si til henne for å ikke såre/skuffe henne.. Skammer meg sånn, men jeg tør rett og slett ikke, får helt vondt i magen og dårlig samvittighet i tillegg. Håper noen kan hjelpe meg Anonymous poster hash: 3424e...804
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Har ei vennine fra slekta mi som har flyttet til en annen by. Vi er/var veldig nærme, men har blitt mindre kontakt etter at hun flyttet. Vi har begge fått kjærester, og ikke hilst på hverandres.. Hun er her en liten tur nå og jeg har veldig lyst til å møte henne, men bare henne.. Hun har bedt meg komme opp der moren hennes bor (moren hennes har også fått ny kjæreste jeg ikke har hilst på). Jeg får helt angst bare ved tanken og jeg tør rett å slett ikke å dra... Vet ikke hva jeg skal si til henne for å ikke såre/skuffe henne.. Skammer meg sånn, men jeg tør rett og slett ikke, får helt vondt i magen og dårlig samvittighet i tillegg. Håper noen kan hjelpe meg Anonymous poster hash: 3424e...804 Om dere er så gode venner så sier du det som det er eller kvinner deg opp Anonymous poster hash: 1e726...c3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå