AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Veldig kort fortalt. Jeg og samboer har vært sammen i snart 2 år. Han har sønn fra tidligere på 5 år. Han sliter veldig med sjalusi mellom meg og far og mammaen sin og typen der. Nå har vi kommet i en skikkelig krøllball, og søker rett og slett råd og DERES personlige mening. Jeg elsker kjæresten min utrolig høyt og har heletiden tenkt at gutten ikke skal komme mellom oss, for jeg har valgt han også når kjæresten min hadde barn fra tidligere. Nå går det skikkelig dritt for å si det rett ut, og jeg har vel kjørt meg selv bom fast. Kjæresten føler han må velge mellom meg og gutten siden vi ikke går over ens, og da har jeg sagt at hvis han føler at dette handler om et valg så vil jeg flytte ut med en gang, for uansett hva som skjer mener jeg det er rett at han må stille opp for sønnen sin. Alle barn har en pappa og en mamma som er viktig for en. Jeg føler nå at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Skal jeg gi opp min "drømmemann" for at han og sønnen skal få det bedre? Vi har kranglet mye i det siste uten å nevne alt, og jeg føler at akkurat nå går vi ikke sammen og noen av oss må trekke oss unna. Bør jeg flytte ut og la gutta fortsette på egenhånd? Selvom dette er kjæresten som jeg elsker utrolig høyt? Noen som har eventuelle andre løsninger som jeg/vi burde prøve ut? Jeg søker desperat etter råd. :-D Anonymous poster hash: 9ea42...a63
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Det er veldig vesentlig hvorfor dere ikke går overens. Gutten er bare 5 år, han er et lite barn. Du er en voksen. Alt ansvar for relasjonen deg-stesønn ligger 100% på deg.Anonymous poster hash: 16a09...fa6
emilia12 Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Prøv å bli bedre kjent med gutten. Kommer litt an på alder og interesser men foreslå att dere baker kake/boller eller andre aktiviteter han liker. Ikke press deg på han, men vær hyggelig å prøv å bli kjent med han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå