Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen tatt tatovering på Kreta, og vil anbefale et bra studio der?

Skal ta en type mandala rose midt på skuldra, det er vel ikke alt for risky med tanke på ferdigheter eller..?

post-82855-40082_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har noen tatt tatovering på Kreta, og vil anbefale et bra studio der?

Skal ta en type mandala rose midt på skuldra, det er vel ikke alt for risky med tanke på ferdigheter eller..?

Ville ikke gjort det i utlandet pga infeksjonsfare mm

Anonymous poster hash: 8f978...fc6

• Liker 1
Skrevet

Nei det var noe sånt jeg tenkte på jeg også.. Derfor jeg tenkte å høre om noen hadde noen erfaringer med noen studioer der nede!

AnonymBruker
Skrevet

For ikke å snakke om at en fersk tatovering bør holdes unna sol og badevann. Lite gjennomtenkt å tatovere på sydentur med andre ord.

Anonymous poster hash: c3730...188

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta tatoveringen siste dagen man er der nede..?
Vet ikke noe angående bra studioer, men gjør MASSE research FØR du setter deg i en tatovørs stol.

Anonymous poster hash: 0e974...8ba
Skrevet

Tenkte isåfall å ta litt utpå siste dagen ja, og deretter bruke tskjorte som dekker den. Driver med litt research nå, men finner ikke så mye om private erfaringer på nett.. og hjemmesidene til studioene stoler jeg ikke helt 100% på siden de selvfølgelig vil markedsføre seg selv uansett hvor gode de er!

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte isåfall å ta litt utpå siste dagen ja, og deretter bruke tskjorte som dekker den. Driver med litt research nå, men finner ikke så mye om private erfaringer på nett.. og hjemmesidene til studioene stoler jeg ikke helt 100% på siden de selvfølgelig vil markedsføre seg selv uansett hvor gode de er!

Anbefaler deg å gå innom flere studio. Prøv å se hvordan de holder på, hvordan/om de steriliserer utstyret sitt osv. Hellas er ikke noe høyrisikoland å ta tatovering i.

Anonymous poster hash: 3e864...395

Skrevet

Ja, jeg får gjøre det

AnonymBruker
Skrevet

Ville heller gjort det her hjemme, ikke fordi jeg ikke tror de er flink med hygiene osv. der (folk fra Kreta tar jo tatoveringer der uten at det er et problem), men med tanke på at vi er vandt til en helt annen bakterieflora enn dem, vil tro at infeksjonsfaren er høyere pga det. Akkurat som med drikkevann (fra kranen), vi unngår det ikke fordi de ikke har rent vann i 'syden', men pga at bakteriefloraen er forskjellig og vi risikerer å bli dårlig av det.

Anonymous poster hash: 91e83...00a
Skrevet

Hei! Jeg tok tatovering i Tyrkia, og det gikk helt fint. Bare vær obs på sterile forhold i studio, og se på når de setter i nål, den skal selvfølgelig være ny. Og ja, ta den siste dagen i syden, så du ikke utsetter den for sol og saltvann. Den skal jo tross alt gro fint.

Vær likevel skeptisk til tatovører til det motsatte er bevist, få han/hun til å tegne noe til deg så du ser at de vet hva de driver med, evt se tidligere tatoveringer de har tatt.

Det som er dumt er at du ikke kan gå tilbake for å fylle inn om den blir "skjollete" etter noen uker, men det gjør mange tatovører gratis i Norge.

Finn et studio som virker legit, hør gjerne med andre som vet om det er det.

Lykke til :)

Skrevet

Nesten alle sydentatoveringene jeg har sett, har sett dårlig gjenomført ut på nært hold. Dette er nesten uten unntak. Men det kan jo hende det er tilfeldig :tongue:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...