AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Hvis man har vært sammen med en person i 20 år, ble forlatt, knust... Det er 3 barn i bildet. Nå er det 4 år siden bruddet og han vet at han er helt over eksen og vil begynne et nytt liv med en ny person...som han sier og føler er hans livs kjærlighet.... Er det mulig å elske så høyt etter 20 år med en annen person? Jeg er den nye og har aldri vært i et så langt forhold og bare lurer om det er mulig? Anonymous poster hash: 802af...984
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Hvis man har vært sammen med en person i 20 år, ble forlatt, knust... Det er 3 barn i bildet. Nå er det 4 år siden bruddet og han vet at han er helt over eksen og vil begynne et nytt liv med en ny person...som han sier og føler er hans livs kjærlighet.... Er det mulig å elske så høyt etter 20 år med en annen person? Jeg er den nye og har aldri vært i et så langt forhold og bare lurer om det er mulig?Anonymous poster hash: 802af...984 Alt er bedre en eksen. Men oppfør deg ordentelig og ikke bli ei jævla kjeftesmelle og sjef. Du har falt for han som han er, så ikke prøv å forandre han. Da er du dumpa før du rekker å si eksAnonymous poster hash: 9f7fb...81f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Selvsagt. Folk skilles etter lange samliv hele tiden. Noen ganger er det en felles beslutning, ellers er det bare den ene. Og vedkommende elsker jo selvsagt ikke eksen lenger, det er derfor de forlater dem. Anonymous poster hash: 7d688...99f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg var sammen med exen i 15 år. Traff en mann tre år etter det ble slutt og elsket den mannen, han ville ikke ha meg da.......men fant ut at jeg kunne forelske meg og elske igjen Anonymous poster hash: f5520...b1f
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Jeg var sammen med min ex mann, og far til barna i 10 år. 1 år etter bruddet møtte jeg en mann jeg elsket ennå høyere. Anonymous poster hash: 5896f...a33
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Tjaaa. Etter to lange samboerforhold som begge nå er avsluttet, er jeg usikker på om jeg hadde det bedre med nr 2 enn med nr 1... Er vel en grunn til at begge ble slutt. Sexen var mye bedre med nr 1. Ble aldri på langt nær så bra med nr 2. Men nr 2 var morsommere, mer livlig og sosial. Tenker at det ikke alltid blir bedre og bedre. Men det kan bli bra, annerledes. Mennesker har forskjellige kvaliteter og alt er ikke sammenlignbart. Anonymous poster hash: 5309a...e3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå