Gå til innhold

Skal jeg ta et hint?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En jeg har vært på én date med og som jeg etter planen skal på date med imorgen har ikke svart på den siste meldingen min, den ble sendt på onsdag. Han pleier alltid å svare innen ganske kort tid og pleier å være ganske aktiv selv på meldingsfronten. Nå sitter jeg her å lurer på om jeg skal legge andre planer imorgen eller hva som skjer. Jeg ser at han har vært aktiv på sosiale medier så jeg vet at han ikke er død.. Jeg tror ikke jeg gidder å sende en melding å spørre hva som skjer, tilfelle det er litt masete.. Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 5d914...aef
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde lagt andre planer når det har gått en uke siden... Han vet å svare deg hvis han var interessert. Og hvis han har "glemt" å svare deg så er det litt snodig og. Hvis han hadde vært interessert i deg ville han nok automatisk villet sendt den en melding ila uken og sett at han ikke hadde svart på din melding. Dermed, han er nok ikke interessert.. Move on!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde lagt andre planer når det har gått en uke siden... Han vet å svare deg hvis han var interessert. Og hvis han har "glemt" å svare deg så er det litt snodig og. Hvis han hadde vært interessert i deg ville han nok automatisk villet sendt den en melding ila uken og sett at han ikke hadde svart på din melding. Dermed, han er nok ikke interessert.. Move on!

Det har ikke gått en uke, onsdag var igår, men det var tidlig igår, så har gått forholdsvis langt tid i forhold til hvor rask han pleier å være til å svare og hvor aktiv han pleier å være på meldingsfronten.. hadde det gått én uke hadde jeg absolutt ikke lurt mer.. men jeg begynner å kjenne at jeg har en dårlig magefølelse nå.

TS

Skrevet

Har dere planlagt date, eller bare snakket om det?

AnonymBruker
Skrevet

Har dere planlagt date, eller bare snakket om det?

Planlagt :/

Skrevet (endret)

Planlagt :/

Ok :/

Endret av Purple Diamond
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har noe tips om hva de ville gjort i samme situasjon? :(

TS

Skrevet

Hadde sendt en melding til, jeg. Hør om det blir noe av i morgen. Svarer han ikke på den heller, da ville jeg ikke gjort noe mer.

Lykke til uansett hva du velger å gjøre! 😊

• Liker 2
Skrevet

Hva skrev du i den meldinga da? noe som det var veldig innlysende å svare på, altså et spørsmål eller lignende? Det kan hende det skjedde noe akkurat da, og at han ikke fikk svart deg. Er det alltid han som må starte samtalen? Selv om du sendte den siste meldinga betyr ikke at du ikke kan starte neste samtale.

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde noe lignende og var ganske nedbrutt for jeg følte meg avvist. Fant ut at jeg skulle ta hintet, men siden løpet uansett var kjørt sende jeg mld og spurte rett ut hvor problemet lå. Det viste seg faktisk å være en misforståelse. Noe jeg aldri hadde trodd, så kynisk som jeg har blitt.

Anonymous poster hash: 94644...389

AnonymBruker
Skrevet

Hva skrev du i den meldinga da? noe som det var veldig innlysende å svare på, altså et spørsmål eller lignende? Det kan hende det skjedde noe akkurat da, og at han ikke fikk svart deg. Er det alltid han som må starte samtalen? Selv om du sendte den siste meldinga betyr ikke at du ikke kan starte neste samtale.

Vi var midt i en "samtale", så det var en melding det er naturlig å svare på.. Og vi har skrevet ganske jevnt til hverandre egentlig, begge har tatt like mye initiativ. Tidligere hvis han har hatt mye å gjøre o.l har han skrevet at han svarer så fort han kan fordi det skjer mye på jobb osv. Nå har jeg ikke hørt et pip og det er snart et døgn siden.. Så det er veldig ulikt han. Og han er jo aktiv på Facebook...

Ts (fra mobil)

AnonymBruker
Skrevet

Opplevde noe lignende og var ganske nedbrutt for jeg følte meg avvist. Fant ut at jeg skulle ta hintet, men siden løpet uansett var kjørt sende jeg mld og spurte rett ut hvor problemet lå. Det viste seg faktisk å være en misforståelse. Noe jeg aldri hadde trodd, så kynisk som jeg har blitt.

Hva slags misforståelse var det da? Føler ikke det er så mye å misforstå med det jeg skrev sist.. og er redd for å sende ny melding når han har hatt massevis av muligheter for å svare (utifra hva jeg skjønner på Facebook)..

Æsj, det gjør overraskende vondt å bli faded ut slik. Kunne han ikke i det minste slettet meg fra sosiale medier så jeg kunne få det klart og tydelig?:(

Ts

Skrevet

Hva slags misforståelse var det da? Føler ikke det er så mye å misforstå med det jeg skrev sist.. og er redd for å sende ny melding når han har hatt massevis av muligheter for å svare (utifra hva jeg skjønner på Facebook)..

Æsj, det gjør overraskende vondt å bli faded ut slik. Kunne han ikke i det minste slettet meg fra sosiale medier så jeg kunne få det klart og tydelig?:(

Ts

Hvis det er sånn at han ikke vil mer, burde han vært mann nok til å sagt fra. Dårlig gjort å være taus.

Klem til deg ts ❤

Skrevet

Send han da en melding med spørsmål om hva som skjer i kveld, og dersom du ikke får svar på den heller, så er jo saken grei. Men det er kjedelig om du skal gi opp pga han ikke har svart deg på ett døgn (eller to har det kanskje blitt nå). Jeg ville i allfall ha "krevd" å få et svar, framfor å tenke meg til om han hadde dumpa meg eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, det gjør overraskende vondt å bli faded ut slik. Kunne han ikke i det minste slettet meg fra sosiale medier så jeg kunne få det klart og tydelig? :(

Ts

Han hadde hatt veldig mye å gjøre, kjempesliten, lagt seg tidlig og glemte å svare meg oppi dette (over 3-4 dager). Han beklaget veldig for at jeg hadde tolket det til at han ikke likte meg, for det gjorde han.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...