AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Hallo. Det er en bekjent av meg som skal ha sommerfest til helga. Og jeg har utrolig lyst å være med. Har møtt henne og noen av vennene hennes 2 ganger. Så er ikke så superkjente. Men de er veldig hyggelige. og hun som har festen har spurt om jeg ville være med på en annen fest før det, for ca 2 uker siden, men da kunne jeg ikke.. Så jeg tror liksom at jeg kan være med hvis jeg bare tar insiativ til det. Det er mange som skal dit. Rundt 40 stk ca. og jeg er ikke så kjent i det området. Tar ca 1 og en halv time å kjøre dit med buss. I tilegg tenker jeg jo at hvis jeg skal seint hjem osv osv.. men det går ann å overnatte der, men eh, jeg veit ikke helt.. når jeg ikke kjenner de sånn supergodt liksom Jeg vil være med for å bli bedre kjent med folka. Jeg har ikke så innmari mange venner og jeg tror dette vil hjelpe meg til å få flere bekjentskaper. Men hva syns dere? Syns dere jeg skal sende henne en melding på face der jeg sier jeg gjerne vil være med?.. Anonymous poster hash: 5b4a5...e55
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Go for it!Anonymous poster hash: 7ec09...a8e
Gjest Hedra Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Ja hvorfor ikke. Bare vær forberedt på et nei
Chloe- Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Det er sånn vennskap opprettes. Send en melding.
AryaUnderfoot Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Ja, vær litt tøff. Det verste som kan skje er nok at hun sier at det allerede er litt fullt. Jeg syns det er bra av deg å ta litt initiativ selv jeg 1
Gjest Blomsterert Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Ja,det kan du gjøre! :-) Jeg ville garantert sagt at du er velkommen,og i og med at jeg ikke er ene stående,så vil flere også si det! Ta initiativ,det er fint! :-)
Lila Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Ja, go for it! Send henne en melding og hør om hun har plass til en til
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Hold oss oppdatert Jeg er en som hadde sagt "ja gjerne, og vi ordner overnatting!"Anonymous poster hash: f19f1...42e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 Jeg hadde sendt melding, men presisert at jeg skjønte kjempegodt om de ikke hadde plass/anledning og absolutt var åpen for et nei. Da blir det lettere for henne å si nei om hun egentlig ikke "vil" - noe jeg tviler på siden hun allerede har invitert deg annensteds. Sier hun nei med begrunnelse om plass og senere inviterer deg på noe annet så er det garantert helt riktig grunn. Anonymous poster hash: 6fc17...514 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå