Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ein del bilete inneheld gjerne ein del 'støy' - it kornete resultat. For lett å fikse det, så kan de laste ned eit hyggeleg program som gir godt resultat - og som er heilt gratis:

http://helicon.com.ua/noisefilter/

Og, skulle du ha vore så uheldig å ha sletta bileta frå minnekortet ved eit uhell, alt håp er ikkje ute. Ikkje om du har ein kortlesar, i alle fall. Det finst program for å få tilbake det du har sletta - igjen gratis:

http://download.pcinspector.de/pci_filerecovery.exe

(Berre pass på å ikkje ta nye bilete før du har fått dei tilbake.)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Embla s
Skrevet

Tusen takk :)

(du har ikke noen tips til bildebehandling også?)

Skrevet

Dersom du med tips til bildebehandling meinar 'kurs' i korleis du skal gjera ulike ting, så må eg sjå om eg ikkje greier å fortsetja på det eg sette i gong tidlegare.

Har planar om litt meir om presentasjon av bilete. (Ramer o.l.)

Enkle tips som 'for å gjere blasse bilete meir attraktive og fargerike, kan du i photoshop/elements/paintshop pro (og sikkert fleire) bruka kommandoen levels/Autolevels. (I Photoshop: Image->Adjust->levels)' går jo an å nemna.

Omtrent det same kan du oppnå i Irfanview ved å bruka Enhance colors. (Irfanview er i grunnen ganske praktisk om du skal gjera ei enkel endring på den måten. Dei som har programmet bør leika seg litt med det og finna ut av kva det er i stand til - det er ein del.)

Er det andre tips du kunne tenkt deg, så gi eit lite pip ;)

Skrevet

Jeg anbefaler Microsoft Digital Image Suite. Mye bra man kan gjøre der, alt fra å rette på mørke og uklare bilder, fjerne ting som er i veien til å gjøre bildene om til malerier, skape morsomme effekter osv osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...