AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har hørt at enkelte varmeovner kan være brannfarlige (de som ikke er panelovner?). Jeg trenger å kjøpe en varmeovn til vinteren (i butikk, ikke via nett, feks elkjøp, expert, clas ohlson) som ikke må monteres opp noe sted. Noen tips på en slik ovn som ikke er brannfarlig, som jeg kan la stå på også når jeg ikke er hjemme? Takker for tips. Anonymous poster hash: 2cc50...6c7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Frittstående panelovn. Kjøpte min hos Lefdal. Anonymous poster hash: 5591e...b3b
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har hørt at enkelte varmeovner kan være brannfarlige (de som ikke er panelovner?). Jeg trenger å kjøpe en varmeovn til vinteren (i butikk, ikke via nett, feks elkjøp, expert, clas ohlson) som ikke må monteres opp noe sted. Noen tips på en slik ovn som ikke er brannfarlig, som jeg kan la stå på også når jeg ikke er hjemme? Takker for tips. Anonymous poster hash: 2cc50...6c7 En eller annen panelovn på hjul eller på ben Anonymous poster hash: 990b8...cb8
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Alle ovner er brannfarlige, men så lenge du følger det su skal følge bør det gå bra. Om du er redd unngå oljeovn. Anonymous poster hash: ecd3f...fc9
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #5 Skrevet 18. juli 2014 Alt er brannfarlig, men elektrisk er endel mindre brannfarlig enn oljeovn. Jeg bruker oljeovner, men skrur dem av på natta. Elektriske lar jeg stå på med lavere varme på de kalde dagene.Anonymous poster hash: 7f2b8...f1c
Nautika Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Jeg tror også det finnes vannfylte radiatorovner, da slipper du risikoen med brannfarlig olje som kan lekke.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Jeg tror også det finnes vannfylte radiatorovner, da slipper du risikoen med brannfarlig olje som kan lekke. Jeg har testet det(dog kun ett merke, kjøpt på elkjøp tror jeg), og de bråkte endel. Type "klikking/smelling", kommer selv ikke til å velge det igjen i oppholdsrom. Men gang/kjøkken er greit. Irriterte meg over det i stue iallefall.Anonymous poster hash: 7f2b8...f1c
AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 #8 Skrevet 28. september 2017 Lurer også på dette, ser folk svarer så forskjellig og gjør ulike ting. Anonymkode: ffc1e...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå