Version 2.0 Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Jeg trenger tips til jentete serier fylt med drama, intriger, kjærlighet, sex og sånt. Gossip Girl er sett(skulle ønske det var flere sesonger!) Pretty Little Liers synes jeg er for dumt med sykt dårlige skuespillere. Make it or Break it har jeg begynt å se på, men synes den er litt for uskyldig og skal alltid være så etisk og moralsk korrekt. The Bachelorette/The Bachelor følger jeg allerede med på. Desperate Housewives har jeg sett. Greys Anatomy følger jeg allerede med på. TVD og Teen Wolf følger jeg med på. Orange Is The New Black hadde en fin første sesong. Sesong 2 droppa jeg ut av da jeg synes den ikke var noe særlig lengre. Drop Dead Diva syntes jeg ikke var noe bra. Veronica Mars(gleder meg til filmen!) har jeg sett.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Hva med Girls? Jeg liker den veldig godt Anonymous poster hash: d590f...b1f
Version 2.0 Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 17. juli 2014 Hva med Girls? Jeg liker den veldig godt Anonymous poster hash: d590f...b1f Njææh. Jeg har sett 2 sesonger av den. Helt okey, men ikke helt min smak. Hørte at den skulle være morsom, men jeg lo ikke en eneste gang.
Gjest New_Girl Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Jeg regner med du har sett Sex and the city? Vampire Diaries hvis du liker vampyrer og sånt. Beverly Hills 90210. Har ikke sett så mye av den nye versjonen, men den gamle er gøy! Revenge, kanskje ikke typisk jentete? Men full av intriger hvert fall. TVD var kanskje vampire Diaries det, ja Endret 17. juli 2014 av New_Girl 1
Version 2.0 Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #6 Skrevet 17. juli 2014 Jeg regner med du har sett Sex and the city? Vampire Diaries hvis du liker vampyrer og sånt. Beverly Hills 90210. Har ikke sett så mye av den nye versjonen, men den gamle er gøy! Revenge, kanskje ikke typisk jentete? Men full av intriger hvert fall. TVD var kanskje vampire Diaries det, ja Har nok sett Sex and the city ja, men en stund siden, så kanskje man skulle sett på nytt Vurderte faktisk en stund å begynne å se den gamle 90210 ja. Så kanskje det! Revenge har jeg sett mye av. Men i den nyeste sesongen gidda jeg ikke mer. Ble litt for mye, og ble lei hun hovedpersonen med sin konstante hevngjerrighet.
Version 2.0 Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #9 Skrevet 17. juli 2014 Nå kom jeg plutselig på den serien som heter Devious Maides. Noen som har sett den?
Version 2.0 Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #10 Skrevet 17. juli 2014 Verdt å sjekke ut Takk for tips
Miss Lucky Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Nå kom jeg plutselig på den serien som heter Devious Maides. Noen som har sett den? Jeg har sett 3-4 episoder. Synst ikke det var noe. Er i alle fall ikke sånn at jeg gleder meg til neste episode og omtrent ikke klarer å vente
Version 2.0 Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #13 Skrevet 17. juli 2014 One Tree Hill og The OC? One Tree Hill ja. Den har jeg nok sett! Savner den! The OC fulgte jeg aldri med på. Bra?
Gjest New_Girl Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 One Tree Hill ja. Den har jeg nok sett! Savner den! The OC fulgte jeg aldri med på. Bra? Jeg tror ikke jeg så hele serien, men så den når jeg husket det da den gikk på tv. Men av det jeg husker så var den ganske bra ja. Mye intriger og kjærlighet hvert fall Dawsons Creek er jo en god gammel en. Den har jeg sett hele av, husket jeg elsket den!
Gjest daisydaisy Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 Jeg synes enkelte reality-serier som Keeping Up With The Kardashians og Snooki & Jwoww kan være ganske underholdende og koselig. 1
Version 2.0 Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #18 Skrevet 17. juli 2014 Jeg synes enkelte reality-serier som Keeping Up With The Kardashians og Snooki & Jwoww kan være ganske underholdende og koselig. Ja, reality er veldig koselig. Har faktisk aldri sett Keeping up with the Kardashians. Har sett Jersey Shore da, så kjenner jo til Snooki og JWoww.
Miss Lucky Skrevet 17. juli 2014 #20 Skrevet 17. juli 2014 The real housewives of Beverly Hills er også ganske underholdende. Mye drama i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå