Gutt251989 Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Har vært på to dater med samme jente! Første gangen skjedde det ingenting, men det er vel helt vanlig så en uke etter møtes vi igjen, prata og spiste sammen! Så måtte jeg dra, det endte opp med fire hade kyss på munn! Syntes dette var veldig koselig, og føler nesten at jeg har blitt betatt bare på grunn av det! Nå skal hun på ferie i 3 uker, jeg kommer til å bli gal av å kanskje ikke se hun på tre uker eller aldri igjen! Hva skal jeg gjøre, vil ikke utlevere at jeg er betatt etter bare 2 dater på tilsammen ca. 12 timer!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 send ei mld der du sei at du gledar deg til ho kjem heim att og at du håpar de kan treffast då.
Gjest lnx Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Nei, du trenger ikke og burde ikke si at du er betatt etter så kort tid. Det kan skremme bort enkelte. Du kan jo sende en melding og høre hvordan det er på ferien, så avslutte med å spørre når hun kommer hjem.
Gjest Leo Nardo Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Ikke fortell henne mer enn du alt har sagt. Om jeg leser situasjonen rett, tipper jeg du alt kanskje har sagt for mye. La hun gjerne få vite at du liker henne og ikke driv med noen spill, men samtidig gi henne pusterom og tid til å savne deg og kjenne på hva hun føler for deg. For helvete! Gi henne anledning til å sende første melding! Ikke alle jenter får den muligheten. Kanskje synes også hun at de kyssene var vidunderlige? Regner med du alt har sagt at du synes daten var trivelig og at du har lyst å se henne igjen. Det er mer enn nok. Ikke fortell henne at du liker henne eller er betatt. Det er liksom underforstått. Bare hold henne varm med litt kontakt inn i mellom, men ikke skriv lange brev eller samtaler per SMS eller Facebook. Unngå det. Faktisk anbefaler jeg at du holder kjeft i noen dager og så ringer du henne.
Gutt251989 Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2014 Vet du hva, det skal jeg gjøre Leo Nardo takk for supert svar har ikke vært i denne situasjonen siden jeg var 17 år og det forholdet varte i 7 år! Så relativt ny i dating igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå