Eivissa Skrevet 21. juni 2002 #1 Skrevet 21. juni 2002 Ja, så ble jeg en frue jeg og. Dagen vår kunne ikke blitt bedre, foruten været. Det regnet kattunger ute, men vi fikk en uforglemmelig dag for det. Bare synd vi ikke kunne ha taket nede på caben vi kjørte. Middagen var nydelig og alle talene var fine. Jeg gråt da mannen min holdt sin tale. Jeg overrasket alle med at jeg holdt tale også :o . Det var kun toastmasteren som visste at jeg skulle si noen ord. Det var morsomt å holde det hemmelig. Alle fikk fullstendig hakeslepp. Vi fikk mange fine gaver. Alt fra glasser, bestikk og servise til sjekk på 10000, komfyr og reise til Egypt. :D Dagen gikk altfor fort. Men vi har det på film. Hele vielsen ble filmet og mye av kvelden. Så vi kan bare ta fram filmen når vi slev har lyst. Mange bilder ble det også. Fikk bildene fra fotografen bare noen dager etter bryllupet, og vi ble kjempefornøyde med bildene. De er kjempe fine. Jeg kunne sikkert fortalt masse fra dagen, men da hadde dere sitti her i kveld. Jeg vil bare si til alle vordende bruder: TA GODT VARE PÅ DAGEN, DEN KOMMER IKKE I REPRISE! OG LYKKE TIL!!!!!! Kos og klem fra
Solstrålen Skrevet 21. juni 2002 #2 Skrevet 21. juni 2002 Gratulerer!! Høres ut som du koste deg på dagen din :D Lykke til videre med ekteskapet og livet!
Frøya*0803 Skrevet 21. juni 2002 #3 Skrevet 21. juni 2002 Høres ut som en kjempefin dag :D Gratulerer!
Gjest *Perser* Skrevet 21. juni 2002 #4 Skrevet 21. juni 2002 Høres ut som en kjempe nydelig dag kos dere og lykke til på framtiden. Gratulerer så mye forrsten
HMSP Skrevet 21. juni 2002 #5 Skrevet 21. juni 2002 Gratulerer så mye. Kjempefint at alt klaffet. Kos deg som Fru. Klem
scorpion73 Skrevet 21. juni 2002 #6 Skrevet 21. juni 2002 Gratulerer så mye med ekteskapet, og lykke til vidre som mann og kone.
August Skrevet 22. juni 2002 #7 Skrevet 22. juni 2002 Jeg henger meg på alle lykkeønskningene her jeg også. Gratulerer så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå