AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Hvem omgås dere i hverdagen og hva gjør dere? Anonymous poster hash: eaf93...b1e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Hverandre, venner og familie. Prater, ser tv/film, leser, spiller, lager mat, spiser, vasker, rydder. Helt normale ting. Anonymous poster hash: 5d22e...888 6
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Hverandre, venner og familie. Prater, ser tv/film, leser, spiller, lager mat, spiser, vasker, rydder. Helt normale ting. Anonymous poster hash: 5d22e...888 Vi har barn nå, men vi gjorde jo også helt vanlig ting. Skjønner ikke helt hvorfor dette er et spm? Lol Anonymous poster hash: c6381...4ed 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg spør fordi jeg synes jeg og kjæresten min er mest med hverandre og har kjedelige liv. Men samtidig føler jeg en angst for å få det annerledes :S Anonymous poster hash: eaf93...b1e
Anglofil Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Stort sett hverandre, men venner og familie nå og da. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Stort sett hverandre, men venner og familie nå og da. Mvh Yvonne Samme her Anonymous poster hash: b9946...8d7
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Er mest sammen med kjæresten. Vi er ute en eller annen gang for oss selv med kollegaer eller liknende men jeg lengter som regel hjem etter en stund.. Er utrolig hjemmekjær da og har før vært vant med å tilbringe mye tid alene på fritiden så derfor føler jeg at jeg får nok av det sosiale dekt gjennom jobben og ikke minst med å være sammen med et menneske hver dag. Føler meg litt sær da særlig når jeg hører om andre par som er opptatt med kompiser, venninner, hobbyer, alenereiser osv , hver uke og så kan jeg nesten telle på 1-2 hender hvor mye sosialt jeg gjør for meg selv i løpet av et år! Anonymous poster hash: b9e59...91c
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Er mye med hverandre, da snakker vi, drikker kaffe sammen, går tur, spiller playstation, drar på trening, stikker på bilturer, er med felles venner, besøker familie...bare masse småting som blir så mye bedre når man går sammen med den man elsker Men vi er også flinke til å gjøre ting hver for oss, vi snakket om det tidlig i forholdet og ble enige om at vi ikke skal bli avhengige av hverandre (noe vi begge har opplevd i tidligere forhold), så vi er med venner hver for oss, drar på joggetur, trening,hobbyer, studerer... Jeg tror man får en helt annen respekt for hverandre dersom man opplever at den andre har et eget liv og ikke er klæsj oppi hverandre hele tiden Anonymous poster hash: 7f91c...f43
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Som singel kvinne håper jeg de fleste svarer "vennene jeg hadde før jeg blir samboer". Jeg er nesten mer sammen med bestevenninnen min enn tidligere, og hun har hatt samboer lenge. Anonymous poster hash: 4ea90...20b
Askmeagain89 Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Venner på hver vår kant, felles venner, sammen vi to, alene hver for oss hjemme eller ulike steder. Lager mat, kino, spise ute, turer med hunden, ser film, snakker, spiller spill, har sex, leker i snøen/på stranden med hunden, trener, leser...
Nanami Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Vi er med hverandre for det meste. Et par ganger i uken har vi besøk av venner, enten hans, mine eller felles. I helgen møter vi familie, venner og vennepar, griller eller drar på byen. Pleier ofte å grille hos venner dersom det er pent vær. Drar ut og bader osv. Vi har mye felles venner, så vi har alltid noen å være med dersom vi vil det. Når vi to er alene sammen ser vi på film og serier, lager mat sammen, prater og tuller, går tur med hunden, drar til stranden og sånne ting. Bare har det fint sammen
Nanami Skrevet 18. juli 2014 #12 Skrevet 18. juli 2014 Jeg spør fordi jeg synes jeg og kjæresten min er mest med hverandre og har kjedelige liv. Men samtidig føler jeg en angst for å få det annerledes :S Anonymous poster hash: eaf93...b1e Hva mener du med kjedelige liv? Hva gjør dere?
melatonin Skrevet 19. juli 2014 #13 Skrevet 19. juli 2014 Vi er mye med hverandre, mine venner som vi ikke har felles bor langt unna, så noen ganger er vi hos felles venner andre ganger er han hos kamerat, og innimellom er jeg borte hos mine eller har besøk. Men mest med hverandre og vi trives godt i hverandres selskap. Vi trener mye, går turer, ser filmer/tv serier, kokkelerer, snakker, tuller, drømmer og filosoferer Han er min beste venn så vi har det veldig bra:) Men vi liker og å treffe andre, vi er ikke helt enstøinger..
Rosalie Skrevet 19. juli 2014 #14 Skrevet 19. juli 2014 Hverandre, venner og familie. Prater, ser tv/film, leser, spiller, lager mat, spiser, vasker, rydder. Helt normale ting. Anonymous poster hash: 5d22e...888 Hepp, hepp! Er dette virkelig et tema?
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #15 Skrevet 19. juli 2014 Stort sett hverandre, hans familie og hans (få) venner. Vi har flyttet til hans hjemsted, og jeg var ikke så veldig sosial i utgangspunktet heller(innadvendt og sjenert). Så på en måte skulle jeg gjerne hatt flere "egne" veninner(som jeg ikke blir kjent med via samboer eller hans søsken), men jeg er ikke flink til å komme forbi hilse-stadiet. (Ofte knapt nok dit engang. ) Dessuten skulle jeg ønske familiene våre ikke var så ulike. Folk er sjeldent hjemme når vi er på besøk(så vi har huset for oss selv store deler av tiden), noe samboer syns er meget stusselig og derfor ikke vil reise dit før vi har fylt helga med konkrete gjøremål. Sånn ellers har vi et småbruk som vi pusser opp og håper å få grei drift på(med en del dyr) på sikt, og han liker best å være ute med alle sine prosjekter der, mens jeg som oftest er inne. Sitter her på KG og andre nettsider, leser bøker, gjør husarbeid og har kontroll på regninger og øvrig papirarbeid. Det vil si, når vi ikke er i gang med et eller annet oppussingsprosjekt eller f.eks. slåttonna eller vedhogst, da. Anonymous poster hash: 964af...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå