Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min trente på stua når jeg satt å så på tv, spurte han om han bare kunne gå i et annet rom fordi det var litt forstyrrende. Han tøyer ut også går han å dusjer.. Da han er ferdig i dusjen har jeg mat i ovnen som straks er ferdig (vet at han liker å spise etter han har trent). Når han kommer tilbake så overser han meg nesten og er på vei til å ta seg en snus, så sier jeg at han ikke må ta snus nå, fordi maten er jo snart klar. Han sier bare en frekk kommentar og tar snusen likevel.

Er ikke det dårlig gjort?:(

Anonymous poster hash: 916aa...b83

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninni90
Skrevet

Slutt å lag mat til han når han er så utakknemlig.

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min trente på stua når jeg satt å så på tv, spurte han om han bare kunne gå i et annet rom fordi det var litt forstyrrende. Han tøyer ut også går han å dusjer.. Da han er ferdig i dusjen har jeg mat i ovnen som straks er ferdig (vet at han liker å spise etter han har trent). Når han kommer tilbake så overser han meg nesten og er på vei til å ta seg en snus, så sier jeg at han ikke må ta snus nå, fordi maten er jo snart klar. Han sier bare en frekk kommentar og tar snusen likevel.

Er ikke det dårlig gjort? :(

Dårlig gjort å ta snus?

Eller dårlig gjort med frekk kommentar?

Anonymous poster hash: 85e10...d7f

Skrevet

Hadde det vært min kjære, hadde han fått lov til å lage sin egen mat heretter. Makan til utakknemmelige drittunge.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han er vel bare gretten for du skal fortelle ham hva han skal gjøre..?

Anonymous poster hash: 65837...fa5
AnonymBruker
Skrevet

Fint å trene samtidig som man ser tv. Det burde TS også prøve.

Anonymous poster hash: 1b7f9...c56
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jo TS...det er barnslig og ikke greit. At han blir bedt om det du ba om er ikke urimelig. Såpass bør man vel tåle?

Skrevet

Tror ikke jeg hadde giddet å lage noen sak ut av det der...

Gjest Heartbeat
Skrevet

Sure menn er det verste jeg vet. Ja, han burde skjerpe seg

Gjest Hedra
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemet. Kanskje han har lyst på en snus før maten...

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det dårlig gjort? :(

Ja. Han ville se på TV evt være i samme rom som deg mens han trente, og så ville han ta seg en snus, og du er bare negativ. Veldig dårlig gjort.

Anonymous poster hash: f307b...a0c

• Liker 2
Skrevet

Han er vel bare gretten for du skal fortelle ham hva han skal gjøre..? Anonymous poster hash: 65837...fa5

Bingo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...