Gå til innhold

Så tungt å skulle dumpe noen!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere det er ubehagelig å skulle dumpe noen etter en eller flere dater? Jeg skal sende ei melding til ei som jeg ikke føler jeg fikk veldig kjemi med, men jeg tror hun føler det gikk veldig bra, og det gjør det jo bare enda vanskeligere. Jeg sitter her som en voksen 35-åring og feller et par tårer fordi jeg vet hvordan det er å motta ei sånn melding. :cry3:

Anonymous poster hash: c895a...4e0
Videoannonse
Annonse
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Nei det er som og kaste søpla.

Skrevet

gjør henne denne tjenesten så hun kan gå videre å finne en god mann

• Liker 2
Skrevet

Det er jo mye bedre for henne å få denne meldingen nå, etter bare noen få dater. Da er det jo lett å gå videre, selv om hun blir lei seg med en gang.

Skrevet

Ihvertfall fint dersom du helt ærlig kan si at det er på grunn av manglende kjemi. Verre blir det når man må dumpe noen man har god personlig kjemi med, men som man rent fysisk ikke kommer til å klare å tenne på, og så må man lyve om at det var p.g.a. kjemien allikevel. Egentlig bare stress hele greia. Stress å bli dumpa, og stress å dumpe.

Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Ja det er ikke lett å dumpe noen, men det er enda verre å bli dumpa!!

Lettere å bare få det overstått!

Endret av SoccerPlayer
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet etter et par date når jeg trodde det gikk bra. Det svir litt og bli dumpet.

Men tenker jo at følelser kan man ikke tvinge på noen og slik er det med den saken.

Sutret litt i et par dager for så å tenke at det var han sitt tap.

Godt å lese at du har følelser rundt det. Det er slik det bør være etter min mening. Finnes mer en nok av dem som ikke bryr seg om andre sine følelser.

Anonymous poster hash: c4cfb...887
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo iallefall veldig bra at du sier fra til henne, og ikke bare lar det skli ut ved å slutte og ta kontakt! Lykke til :)

Anonymous poster hash: a2627...0c1
  • Liker 3
Skrevet

Vet du hva? Jeg synes det er utrolig flott at du faktisk har tenkt å dumpe henne. Alt for mange nå til dags dumper kun ved å ignorere, det synes jeg er leit! Selv om det er kjipt å få den meldingen hvor man blir dumpet, så er det så ufattelig mye bedre enn å aldri få svar og bare bli ignorert å gå rundt å lure :) Så all creds til deg!

• Liker 6
Skrevet

Enig med de som sier at det er bra å dumpe noen på en skikkelig måte. Heller si ifra, enn å bare ignorere og la det renne ut i sanden.

Videre er det vel ikke så veldig mange som blir helt fra seg om de blir dumpet etter bare noen dater. Selvsagt er det kjipt for selvfølelsen, men det er jo grenser for hvor forelsket (de fleste) folk blir etter bare kort tid.

Men det er bra du har empati - jeg er sikker på du legger frem budskapet på en ordentlig måte, og da blir det lettere for daten din å gå videre. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble dumpet etter én date ved at han bare har latt være å svare på melding og håper vel desperat på at jeg ikke sender flere :P så han bare kan la det renne ut i sanden.. det er jo rimelig håpløst, fordi man blir jo gående å lure litt lenger enn kanskje nødvendig hvis han bare kunne sagt ifra. Du trenger ikke ringe heller, en melding for du forklarer er mye bedre enn å bare la være å si noe.. :) Så creds til deg som har baller nok til å si fra!

Anonymous poster hash: c047a...280
AnonymBruker
Skrevet

Har sendt henne meldingen nå. Det går helt sikkert fint, men jeg sitter jo nærmest og hulker her når jeg tenker på hvor skuffet hun kanskje blir :( Hadde vært så mye enklere å være en "kald" person i sånne sammenhenger...

Anonymous poster hash: c895a...4e0
Skrevet

Å sende en melding er bare patetisk. Du kaller deg en voksen mann og da kan du gjøre dette på en voksen måte. Du skulle ha ringt henne...det hadde vært det minste du kunne gjøre. Det beste er å si det face to face.

Jeg synes du er feig.

Skrevet (endret)

Å sende en melding er bare patetisk. Du kaller deg en voksen mann og da kan du gjøre dette på en voksen måte. Du skulle ha ringt henne...det hadde vært det minste du kunne gjøre. Det beste er å si det face to face.

Jeg synes du er feig.

Herremin, det kommer da helt an på hvilken relasjon de har fått. Og om de har hatt kontakt over tlf tidligere, eller holdt seg til å sende meldinger. Det virker ikke som at de har datet over lang tid, så dermed må det da være greit med en melding? Jeg hadde heller satt pris på en melding, enn å bruke tid på å møte en fyr (jeg kun har datet én gang eller tre) for at han skal dumpe meg.

Endret av lalaB
  • Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg synes du er feig.

Hvis man bare har hatt et par dater tar man det da ikke face to face..
Skrevet

Synes det er helt grusomt å skulle "dumpe" noen,selv etter veldig kort tid.Du virker som et empatisk menneske forresten :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...