AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Er det vanlig å være litt usikker på kjæresten noen ganger? Om h*n virkelig er den rette? Jeg elsker kjæresten min men noen ganger kan jeg bli usikker på forholdet, om det er han jeg vil være sammen med. Han er den første jeg er sammen med som ikke har problemer og trenger å "fikses". Kan det ha noe med det å gjøre? Noen som har/har hatt den sånn noen ganger?Anonymous poster hash: ddca0...7b5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har det sånn også.. Slitsomt egentligAnonymous poster hash: 0b878...d88
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har det sånn også.. Slitsomt egentligAnonymous poster hash: 0b878...d88 Veldig slitsomt. Føler meg kjip mot kjæresten selv om jeg ikke gjør noe galt. Håper noen kan hjelpe som kanskje har blitt kvitt sånne tanker Anonymous poster hash: ddca0...7b5
Kvinne87Rogaland Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har vært helt lik. Har alltid funnet meg "prosjekter" - altså menn som må "fikses". Det går aldri bra. Jeg tror det er på grunn av at jeg har et behov for at noen "trenger" meg. Har en sterk omsorgsfølelse, og liker at jeg kan hjelpe partneren til å ha det bra Det ender som regel opp med at jeg blir "moren" i forholdet, og at partneren blir litt for avhengig av meg og ikke bidrar. Jeg har lært av dette, og har nå funnet en oppegående mann som har alt på plass, og nå skal jeg prøve å ikke dulle for mye Jeg håper virkelig at jeg ikke får samme følelse som deg (at det mangler noe), for jeg VIL jo faktisk ikke være i et forhold hvor jeg drar hele lasset.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 For det meste er det heldigvis ikke sånn jeg har det. Føler vanligvis at jeg har verdens beste kjæreste hadde det vært sånn hele tida hadde jeg gjort det slutt. Men det hadde vel alle....Anonymous poster hash: ddca0...7b5
Gjest thesledge Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Har hatt det sånn i noen perioder, men det har heldigvis gått over Hadde ikke orket å ha det sånn hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #7 Skrevet 18. juli 2014 Gjorde du noe for at det skulle gå over? Eller ble tankene bare borte?Anonymous poster hash: ddca0...7b5
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #8 Skrevet 18. juli 2014 Jeg gikk rundt med en djevel på skuldra lenge. Har en perfekt kjæreste i mine øyne, og har aldri gitt meg grunn til å tro noe annet. Men stadig gjorde jeg meg selv usikker og skapte drama ut av noe som ikke var der. Og faktisk så løste det hele seg med at jeg sluttet på p-pillene jeg gikk på! Og etter det har jeg faktisk klart å skyve bort alle slike tanker, hvertfall den gjentagende usikkerheten! Anonymous poster hash: 3212d...94f
peanut_juice Skrevet 18. juli 2014 #9 Skrevet 18. juli 2014 Har hatt det sånn tidligere, hvor det har vært perioder hvor jeg har vært usikker. Men det har jeg i ettertid skjønt at har gått mer på megselv og min redsel for forpliktelser og det at livet med samme partner kan bli kjedelig i lengden.
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #10 Skrevet 18. juli 2014 Jeg har vært helt lik. Har alltid funnet meg "prosjekter" - altså menn som må "fikses". Det går aldri bra. Jeg tror det er på grunn av at jeg har et behov for at noen "trenger" meg. Har en sterk omsorgsfølelse, og liker at jeg kan hjelpe partneren til å ha det bra Det ender som regel opp med at jeg blir "moren" i forholdet, og at partneren blir litt for avhengig av meg og ikke bidrar. Jeg har lært av dette, og har nå funnet en oppegående mann som har alt på plass, og nå skal jeg prøve å ikke dulle for mye Jeg håper virkelig at jeg ikke får samme følelse som deg (at det mangler noe), for jeg VIL jo faktisk ikke være i et forhold hvor jeg drar hele lasset. Akkurat slik er en venninne av meg! Blir helt fortvilet da hun blir den "som tar vare på". Alt fra narkomane til de som sitter i fengsel,de som er mye yngre og som forøvrig sliter med ting! Veldig veldig frustrerende da hun alltid blir trengt,og ikke mer. Håper inderlig hun kommer dit du kom!
Gjest Blomsterert Skrevet 18. juli 2014 #11 Skrevet 18. juli 2014 Er det vanlig å være litt usikker på kjæresten noen ganger? Om h*n virkelig er den rette? Jeg elsker kjæresten min men noen ganger kan jeg bli usikker på forholdet, om det er han jeg vil være sammen med. Han er den første jeg er sammen med som ikke har problemer og trenger å "fikses". Kan det ha noe med det å gjøre? Noen som har/har hatt den sånn noen ganger?Anonymous poster hash: ddca0...7b5 Har aldri vært usikker på slikt i forhold,men det er helt sikkert ganske normalt! Jeg har aldri vært god på lange forhold da,så tar en dag av gangen. Er nok i overkant romantisk(ikke helt bra). Men fint,veldig fint,at du har funnet en som ikke trenger å bli fikset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå