AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Hei! For noen uker siden ble jeg halvveis kjent med en fyr. Han jobbet der jeg var, og jeg var der i 1 uke, så fikk ikke snakket så veldig mye sammen. Jeg merket at han var interessert, og jeg prøver absolutt ikke å virke overlegen nå, men det var bare noe der jeg ikke helt klarer å sette fingeren på. Hver gang han så meg så jeg hvor glad han ble, han smilte sånn. Hver gang vi gikk forbi hverandre gav han meg et litt sjenert smil. Når han pratet med meg tullet han alltid med meg på en helt uskyldig, litt frekk måte. Gikk han forbi meg med andre han jobbet med kunne han også finne på å rope ut noe, for deretter å "komme borti meg" eller ta på meg. Siste kvelden spurte han også hvor jeg skulle. Jeg fortalte han det. Han skulle ikke jobbe på det stedet, men sa han ville komme dit hvor jeg skulle uansett. Noe han også gjorde! Snakket ikke mere sammen, så fikk heller ikke sagt hade. Han virket liksom litt sjenert, samtidig som det var tydelig at han ville ta kontakt. Vi er venner på facebook da, så håper da han husker meg, haha. Legger likevel ikke noe i at han godtok venneforespørselen min, er jo ikke mye som skal til for å bli venner der. Ser at han er pålogget på facebook en viss tid på dagen, men det er sjelden. Når han først er på, er det ikke mer enn 5-15 minutter heller. Vet at arbeidsdagene er helt sinnsykt lange, og at det ikke er så mye fri, så det kan jo hende det er derfor. Jeg har kommet fram til at jeg tror jeg vil prøve å prate med han på facebook. Én gang, bare se hvor jeg har han. Om han i det hele tatt husker meg. Vet at mange mener at om en fyr er interessert, tar han kontakt uansett. Men jeg klarer ikke helt å legge det fra meg med det heller. Så er da det evigvarende spørsmålet: hvordan tar jeg kontakt? Det er jo bare å si "hei", ikke sant? Men har jeg ikke noe jeg kan starte en samtale, blir det jo som alle andre samtaler. "hva skjer?", "hvordan går det?" osv. Jeg har derfor lyst å ha noe som samtalestarter. Det ene jeg lurte på var å spørre han om noe han sa, som jeg og en jeg var der med er uenige om. Og spørre litt sånn "vet ikke om du husker meg fra ..., men du må hjelpe meg med noe" Er det dumt å starte slik? Hvordan ville dere startet en samtale, for å få den i gang? Eller synes dere det er dumt av meg å i det hele tatt prøve. Burde jeg bare legge alt bak meg, fordi jeg er jenta? Synes den tanken er så fjern - synes liksom det er bedre å angre på at jeg gjorde det. For gjør jeg det ikke, kommer jeg sannsynligvis ikke til å slutte å tenke på dette her med det første. OM jeg bare hadde tatt kontakt, liksom...? hjelp Anonymous poster hash: 559ba...823 Anonymous poster hash: 05349...3de 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #2 Skrevet 18. juli 2014 Vel, et tips til alle som legger noen til på Facebook er å samtidig sende en melding "Hei, takk for sist, så gøy å se deg her inne, håper livet er bra for deg." Så ser man bare hvordan det utvikler seg. Nå kan du jo sende en melding" Heisann, lenge siden. Hvor jobber du for tiden? Trives? " Ikke lag noe historie om at han må hjelpe deg med noe osv.. Hold det enkelt, det enkle er ofte det beste. Anonymous poster hash: dadc0...872
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #3 Skrevet 18. juli 2014 Vel, et tips til alle som legger noen til på Facebook er å samtidig sende en melding "Hei, takk for sist, så gøy å se deg her inne, håper livet er bra for deg." Så ser man bare hvordan det utvikler seg. Nå kan du jo sende en melding" Heisann, lenge siden. Hvor jobber du for tiden? Trives? " Ikke lag noe historie om at han må hjelpe deg med noe osv.. Hold det enkelt, det enkle er ofte det beste. Anonymous poster hash: dadc0...872 Men jeg tenker sånn.. Hvis han ikke husker meg, hvor kleint er det ikke å si "heei, lenge siden sist!", haha. Eller? Og det var ikke noe at han måtte hjelpe meg, bare at jeg lurte på noe:) Anonymous poster hash: 05349...3de
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2014 #4 Skrevet 18. juli 2014 Men jeg tenker sånn.. Hvis han ikke husker meg, hvor kleint er det ikke å si "heei, lenge siden sist!", haha. Eller? Og det var ikke noe at han måtte hjelpe meg, bare at jeg lurte på noe:) Anonymous poster hash: 05349...3de Du kan jo gi han et hint om hva du trenger (hvis det er dette) Anonymous poster hash: dc806...f11 1
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2014 #5 Skrevet 19. juli 2014 Du kan jo gi han et hint om hva du trenger (hvis det er dette) Anonymous poster hash: dc806...f11 HAHA! Nei du, det var noe han sa som jeg og venninna mi var uenige om han spøkte med eller ikke. Denne "spøken" var altså på bekostning av meg, så tenkte jeg kunne spørre om det var kødd eller ikke. Men er kanskje dumt Anonymous poster hash: 05349...3de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå