AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Hvis du hadde vært i et forhold, et særdeles dårlig et, hvor det har vært av og på det siste av deres to år sammen, med pauser, flytting ifra hverandre og nesten bare krangel, og partneren din plutselig hadde funnet seg en ny å all kontakt ble brutt over natta. Hadde du da ordnet et hælvette for din partners nye kjæreste, av typen baksnakking, sværting å usanne rykter, fordi h*n kom å 'stjal' kjæresten ifra deg? Anonymous poster hash: 47161...654
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Nei selvsagt ikke. Anonymous poster hash: f44b3...d6e
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Hvis du hadde vært i et forhold, et særdeles dårlig et, hvor det har vært av og på det siste av deres to år sammen, med pauser, flytting ifra hverandre og nesten bare krangel, og partneren din plutselig hadde funnet seg en ny å all kontakt ble brutt over natta. Hadde du da ordnet et hælvette for din partners nye kjæreste, av typen baksnakking, sværting å usanne rykter, fordi h*n kom å 'stjal' kjæresten ifra deg?Anonymous poster hash: 47161...654 Nei Anonymous poster hash: 7f3ce...3e0
Prestekragen Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Nei, det hadde jeg aldri giddet å bruke tiden min på.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Hvis du hadde vært i et forhold, et særdeles dårlig et, hvor det har vært av og på det siste av deres to år sammen, med pauser, flytting ifra hverandre og nesten bare krangel, og partneren din plutselig hadde funnet seg en ny å all kontakt ble brutt over natta. Hadde du da ordnet et hælvette for din partners nye kjæreste, av typen baksnakking, sværting å usanne rykter, fordi h*n kom å 'stjal' kjæresten ifra deg?Anonymous poster hash: 47161...654 Nei, har man et så dårlig forhold må man forvente at det kan ende når som helst dersom begge ikke forsøker å få det til å fungere igjen. Når hver dag er en kamp så er det bare et tidsspørsmål før den ene går, så enkelt er det. Anonymous poster hash: 01b6b...9b4 2
Apehjerne Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Hvis du hadde vært i et forhold, et særdeles dårlig et, hvor det har vært av og på det siste av deres to år sammen, med pauser, flytting ifra hverandre og nesten bare krangel, og partneren din plutselig hadde funnet seg en ny å all kontakt ble brutt over natta. Hadde du da ordnet et hælvette for din partners nye kjæreste, av typen baksnakking, sværting å usanne rykter, fordi h*n kom å 'stjal' kjæresten ifra deg? Anonymous poster hash: 47161...654 Dette hadde vært ekstremt usmakelig oppførsel og ikke minst barnslig ( på den alldeles negative måten). Hva har ho gjort deg? Var ho en venninne av deg? Om ho ikke var en venninne så retter du sinne ditt mot feil person. Det er heller ikke mulig å stjele et annet menneske. For å stjele noe så må noen eie det og man kan strengt tatt ikke eie sin kjæreste, eller noen andre heller for den saks skyld som er over 18 og myndige. Stjele en kjæreste, HAHHA! Er faen meg noe sv det dummeste jeg hører
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Synes du skal la DAMA til eksen din være jeg, du er selv ansvarlig for at du ikke kan holde på en mann! Dust!Anonymous poster hash: 8194d...2f5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Jeg sitter nemlig i en slik situasjon.. Samboerens eks har ikke vært nådig i språkbruken sin. Jeg har alltid vært kjempegodt likt å hatt mange venner, men denne eksen har plutselig også blitt venner med disse vennene mine, og de fleste av dem som har vært i prat med h*n snakker ikke til meg mer. Hilser ikke en gang når vi treffes i forbifarten.. Vennene til samboeren min har nesten kuttet ut h*n også, og fått ekstremt mye mer kontakt med eksen istede. Er så langt utenfor min forståelse at folk kan holde på slik. Voksne mennesker (25-30).. Forstår heller ikke hvordan h*n kan sitte med så mye makt, som klarer å snu folk mot hverandre sånn... Anonymous poster hash: 47161...654
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 nei... hvorfor? når det er så tydelig at forholdet kommer til å gå i dass uansett så er det vel ikke noe poeng i å lage bråk når vedkommende finner seg ny partner Anonymous poster hash: b083d...0ae
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Synes du skal la DAMA til eksen din være jeg, du er selv ansvarlig for at du ikke kan holde på en mann! Dust!Anonymous poster hash: 8194d...2f5 Er jeg som er den nye dama:) vært sammen i snart 1,5 år.. Er jeg som har blitt sværtet å mistet venner pga denne eksen. Har hele tiden sittet å klandret meg selv, og til tider angret for at jeg gikk all in med denne mannen. TsAnonymous poster hash: 47161...654
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 Er jeg som er den nye dama:) vært sammen i snart 1,5 år.. Er jeg som har blitt sværtet å mistet venner pga denne eksen. Har hele tiden sittet å klandret meg selv, og til tider angret for at jeg gikk all in med denne mannen. TsAnonymous poster hash: 47161...654 Ok. Si det jeg sa til henne da.Anonymous poster hash: 8194d...2f5
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #15 Skrevet 17. juli 2014 Lavmål av deg å finne en opptatt mann. Han burde avsluttet med henne på en ordentlig måte. Ikke bra gjort av henne, men blir man veldig såret kan man gjøre og si ting i frustrasjon så kan på en måte forstå detAnonymous poster hash: 91030...149
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 Lavmål av deg å finne en opptatt mann. Han burde avsluttet med henne på en ordentlig måte. Ikke bra gjort av henne, men blir man veldig såret kan man gjøre og si ting i frustrasjon så kan på en måte forstå detAnonymous poster hash: 91030...149 Jeg spurte om de virkelig var sammen FØR jeg gikk videre med han, de var ikke sammen sa han. Forholdet var såpass slitt at iløpet av de siste seks månedene de var "sammen" hadde de begge vært med noen andre. Er det da virkelig så lavmål av meg? Jeg må nesten spørre dere utenforstående, for man skulle nesten tro jeg hadde gjort noe helt forderdelig imot denne damen, slik hun holder på. Når han sier de ikke er sammen, er det da feil av meg å forholde meg etter det? Anonymous poster hash: 47161...654
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 Jeg spurte om de virkelig var sammen FØR jeg gikk videre med han, de var ikke sammen sa han. Forholdet var såpass slitt at iløpet av de siste seks månedene de var "sammen" hadde de begge vært med noen andre. Er det da virkelig så lavmål av meg? Jeg må nesten spørre dere utenforstående, for man skulle nesten tro jeg hadde gjort noe helt forderdelig imot denne damen, slik hun holder på. Når han sier de ikke er sammen, er det da feil av meg å forholde meg etter det? Anonymous poster hash: 47161...654 Nei blir noe annet da, enten leste jeg for fort eller så skrev du ikke det. Jeg holdt selv på med en mann som var i ett forhold men nektet for det til meg. Kan love jeg fikk gjennomgå av sjefsbitcha i den nye byen jeg hadde flytta til.. Hadde ingen ting å si for henne att jeg ikke ante att han hadde dame, nei hun var jo kjent av ALLE og laget det hellvete fot meg.. Traumatisk for en 18 åring som flyttet for å få en ny start etter mobbing i hele barndommen. Så lenge han sa att han var singel synes jeg ikke du har gjort noe galt. Anonymous poster hash: 91030...149
Veggdyret Skrevet 17. juli 2014 #18 Skrevet 17. juli 2014 Èn ting er at du trodde han var singel / på vei ut av et dårlig forhold, og derfor føler du ikke har gjort noe galt. Men for å si om hun har "rett" i sitt sinne mot deg, må vi nesten vite hennes versjon av saken også, og ikke bare din/mannens. * Kanskje visste hun ikke engang at de hadde et "dårlig forhold", det er noe han har fortalt deg for å fremstå i et bedre lys? * Kanskje visste hun at de hadde et "dårlig forhold", men trodde de skulle klare (og jobbet hardt med) å fikse det? * Kanskje hadde de blitt enige om å ta en pause mens de tenkte over forholdet, og blitt enige om at de skulle holde fingrene av andre i denne pausen, eller at de skulle forsøke igjen etter noen uker? * Kanskje det at typen din sier at de begge hadde "vært på andre" før han traff deg - at det bare var i fantasien hans / ubegrunnet sjalusi fra hans side og at hun hadde vært trofast hele tiden? Uansett ikke hyggelig av henne å la det gå utover deg istedenfor utover mannen, men plutselig mye mer forståelig... 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 Èn ting er at du trodde han var singel / på vei ut av et dårlig forhold, og derfor føler du ikke har gjort noe galt. Men for å si om hun har "rett" i sitt sinne mot deg, må vi nesten vite hennes versjon av saken også, og ikke bare din/mannens. * Kanskje visste hun ikke engang at de hadde et "dårlig forhold", det er noe han har fortalt deg for å fremstå i et bedre lys? * Kanskje visste hun at de hadde et "dårlig forhold", men trodde de skulle klare (og jobbet hardt med) å fikse det? * Kanskje hadde de blitt enige om å ta en pause mens de tenkte over forholdet, og blitt enige om at de skulle holde fingrene av andre i denne pausen, eller at de skulle forsøke igjen etter noen uker? * Kanskje det at typen din sier at de begge hadde "vært på andre" før han traff deg - at det bare var i fantasien hans / ubegrunnet sjalusi fra hans side og at hun hadde vært trofast hele tiden? Uansett ikke hyggelig av henne å la det gå utover deg istedenfor utover mannen, men plutselig mye mer forståelig... Sånne menn lyver så det renner av dem... både ti x dame og ny-dama...alt for å få det-som han vil. Er derfor tåpelig og sette i gang svertekampanje mot ny-dama.Hun er jo like uskyldig som x dama. Og det han gjorde mot x dama.Kan han like fort gjøre mot ny-dama også.... Anonymous poster hash: da2bb...496
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #20 Skrevet 17. juli 2014 Min erfaring er at ting pleier ikke bli overkompliserte uten grunn. Ingen liker å bli dumpet og ingen liker personen eksen treffer etter dem. Det er normalt å ikke akkurat omfavne ham/henne. Som regel vil dette sinnet legge seg med tiden da vedkommende vet at det er irrasjonelt, med unntak av dersom det er spesielle omstendigheter. Dvs. f.eks. at de traff hverandre mens dere fortsatt var sammen. Ellers har mellommannen mye å si. Det er mange som ikke vil ta skikkelige diskusjoner og vrir seg unna. Det er alltid et dårlig tegn om en mann har en eller flere "gale" ekser. Det er alltid to sider til en historie, og du kan være sikker på at det er noe han har gjort som har bidratt til situasjonen - det gjelder selvsagt også kvinner. Det er sjelden så enkelt som at en person er spik spenna "gal" uten at det ligger noe mer til det. Selv om alle her har datet "psykopater" Min approach til dette er at jeg dater rett og slett ikke menn som snakker negativt om eksen. Det var en kvinne han valgte - enten var hun slik hele tiden, eller hun ble "gal" etter et forhold med ham, hvilket sier sitt. En manns omtale av eksen burde simpelthen være "vi hadde det bra, men det tok slutt fordi x, y og z som lå litt hos begge parter". I tillegg synes jeg også det er suspekt at man skal droppe en god venn pga. sladder man har mottatt fra noen andre man ikke står like nær. Enten ligger det noen mistanker latent som betyr at de lettere aksepterer ryktene om deg. Eller dere er ikke like gode venner som du tror. Det er ikke feil av deg å forholde deg til det han sier. Men du er ansvarlig for situasjonen du er i, og her har han beveget seg i moralsk dårlig farvann. De var fortsatt sammen da du traff ham. Han kan si at "hun hooket også opp med noen", de kranglet mye - hva som helst. Men en mann som respekterer kvinnene han dater, avslutter et forhold skikkelig og går videre. Det at det er mye "grums" her er også noe som reflekterer dårlig over på ham. Det jeg mener er at når du har valgt en slik mann så er det også mer sannsynlig at han ikke vil ha nok ryggrad til å gå ut og motbevise rykter, ta de vanskelige diskusjonene med sin eks og ta deg i forsvar. Flere er ansvarlig for at det hele ble "messy" og at det ble bråk - han også. Det er lite sannsynlig at han vil legge seg i selen for å overbevise henne om at du ikke hadde noen anelse om at de fortsatt var sammen - det innebærer jo at han tar hele skylden, og det er han neppe interessert i. Når man holder på med litt sketchy mennesker er sannsynligheten stor for at deres ekser er av samme ulla og forholdet vil neppe bli harmonisk. Anonymous poster hash: f44b3...d6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå