Gå til innhold

Hvordan spille hard to get

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest i et par tråder nå, og selv opplevd flere ganger, at mange jenter totalt har misforstått hvordan de skal spille hard to get.

Hva jenter tror: Å spille uinteressert, giddalaus og overlegen er mange jenters forestilling om å være hard to get. Med dette oppnår dere kun at gutten misliker dere, og øker sjansen for at han dumper dere etter å ha fått pult drastisk.

Hvordan det SKAL gjøres: Man viser interesse, initiativ og imøtekommenhet, men i stedet for å hoppe på kuken hans med en eneste gang så lar man gutten vente litt. Da øker man spenningen uten at gutten dropper dere av den grunn. Hvis han skjønner at dere er interessert men at dere vil vente litt med å hoppe til sengs så respekterer han det hvis han er noe å samle på. DET er å være hard to get.

Anonymous poster hash: aaa48...066
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymous poster hash: 4fd3c...113

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har bare kopiert det jeg skrev i en annen tråd. Og jeg er jente, så det er ikke slik at "jenter" kollektivt ikke forstår det.

Anonymous poster hash: 98966...757
AnonymBruker
Skrevet

Du har bare kopiert det jeg skrev i en annen tråd. Og jeg er jente, så det er ikke slik at "jenter" kollektivt ikke forstår det.

Anonymous poster hash: 98966...757

Mange jenter skrev jeg. Og du har ikke enerett på fakta.

Skrevet

Sikkert godt å vite.

Vil dere ha en annen hemmelighet?

Når man skal gå på do så må man skylle ned og vaske hendene. Det er sånn man går på do. Dessverre tror mange jenter at man skal "glemme"å skylle ned og går uten å vaske hendene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiller hard to get etter de kortene som er skissert her. Men det har bare endt opp med at jeg ble totalt friendzoned. Så anbefaler det ikke.

Anonymous poster hash: 2b311...20f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiller hard to get etter de kortene som er skissert her. Men det har bare endt opp med at jeg ble totalt friendzoned. Så anbefaler det ikke.

Jenter kan ikke bli friendzoned.

Skrevet

Synes vel at man ikke skal "spille" noe som helst. Men en god tommelfingerregel er nok å ikke overøse den andre med oppmerksomhet og meldinger hele tiden i startfasen. Da kveler man den andre, og det er mange introverte sjeler der ute som godt kan tenke seg en dag uten å høre fra den andre opptil flere ganger. Bedre at oppmerksomheten eskalerer over tid - når man begynner å bli seriøse.

Om man har sex tidlig eller ikke, det tror jeg ikke er så nøye faktisk. Det er dette med å være (for) tilgjengelig på andre måter som kan ødelegge.

• Liker 1
Gjest Booker
Skrevet

Hva hvis jeg er hard to get helt naturlig da?

AnonymBruker
Skrevet

Jenter kan ikke bli friendzoned.

Joda...Jeg kan desverre det. Han er tydeligvis ikke interessert, for han kaller meg bare en venn. Og jeg trodde egentlig at han var hard to get. Så for å ikke være masete, så skled det ut til at jeg automatisk ble hard to get jeg også. Jeg tilpasset meg helt han. Det er når jeg er imøtekommende og interessert at han kaller meg for venn. Og vi snakker sammen veldig ofte og er glad i hverandre. Men som venner....Og jeg er bare ulykkelig forelsket og vurderer å kutte han som venn. Om han er interessert, så er han veldig treig til å reagere. Null iniativ. Ikke noe annet enn at vi er glad i å prate med hverandre.

Skrevet

Er ikke det ofte når man bare ikke er skikkelig interessert? Min erfaring i hvert fall. Har blitt beskyldt for å være hard to get selv, men det handler jo bare om at jeg ikke er særlig gira. Når jeg er skikkelig forelsket, og han er litt treig, så er jeg IKKE hard to get i hvert fall. :P

Skrevet

Joda...Jeg kan desverre det. Han er tydeligvis ikke interessert, for han kaller meg bare en venn. Og jeg trodde egentlig at han var hard to get. Så for å ikke være masete, så skled det ut til at jeg automatisk ble hard to get jeg også. Jeg tilpasset meg helt han. Det er når jeg er imøtekommende og interessert at han kaller meg for venn. Og vi snakker sammen veldig ofte og er glad i hverandre. Men som venner....Og jeg er bare ulykkelig forelsket og vurderer å kutte han som venn. Om han er interessert, så er han veldig treig til å reagere. Null iniativ. Ikke noe annet enn at vi er glad i å prate med hverandre.

Jeg tenker at du burde kutte han ut til forelskelsen er over, og kanskje lengre enn det også (kan jo fort blusse opp når kontakten eskalerer igjen). Kjipt å miste en venn, men tenker at det kan være enda kjipere å gå rundt med kjærlighetssorg. Bedre å bearbeide følelsene skikkelig.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er hard to get på den rette måten så er det helt topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...