AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Har til nå brukt Chanel Ballerina og er veldig fornøyd med den. Den er litt dyr, så ser etter rimelige alternativ. Noen tips? Anonymous poster hash: ff497...ae4
Prestekragen Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Er veldig glad i mange av de lyse neglelakkene til Essie! 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Essies Sugar daddy er min favoritt for tiden. Anonymous poster hash: def65...eb0
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 En rimelig og bra neglelakk med samme farge er Maybelline Color Show 70 Ballerina. Anonymous poster hash: 9e875...cd7
rouge noir Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Er den litt gjennomsiktig? Hva med denne, f.eks.?http://shop.lindajohansen.no/products/wienna-waltz Mulig jeg er helt på bærtur. Uansett, Linda Johansen kopierer en del chanel-lakker. Det kan også være et tips å google navnet på lakken du søker og 'dupe' (Chanel Ballerina dupe), så får man opp bilder av folk som sammenligner, og noen ganger finner man nesten identiske lakker.
Heaux Skrevet 18. juli 2014 #6 Skrevet 18. juli 2014 Essie Spaghetti Strap eller Essie Muchi Muchi er ganske greie alternativer til Chanels Ballerina Dette vet jeg fordi jeg har selv sverget til Ballerina i årevis, men kunne ikke få meg til å bruke 220 kr på neglelakk jevnlig lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå