Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei allesammen :) håper dere kan gi meg noen råd på veien! Det har seg sånn at det ble slutt med min eks for 7 mnd siden, noe som jeg ville selv! Men etter det har jeg hatt noen jenter, blitt betatt av tre av di! Og hver gang går det dårlig, den siste nå møtte jeg på nettet for ca. 3 uker siden, vært på date to ganger med ho! Ho virker aldeles nydelig og god jente! Ho sa ho ville finne på noe senere! Men når jeg blir så fort betatt, så klarer jeg ikke å slutte å tenke på ho! Og klarte mester stykke å sende ei melding i natt, der jeg ønsket ho god ferie og hvordan ho e som person! Men da har jeg ikke fått noe svar, nå vil jeg i allefall ikke sende ho mer melding! Eneste var vel at jeg kunne tenke meg en melding tilbake, der det i allefall sto takk! Dagen før ville jo ho finne på noe etter ferien sin! Hva gjør jeg ?? (Vil ikke bli betatt av folk så lett, for skal man ikke være glad når man blir betatt :@

Anonymous poster hash: 2a5b3...fa3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skrev du hvordan hun er som person etter bare to dater? Du kjenner henne jo ikke. Vet jeg pleier å freake litt når jeg får høre hvor flott og fin og fantastisk jeg er når de overhodet ikke kjenner meg.

Anonymous poster hash: 763d8...628
AnonymBruker
Skrevet

For mange utropstegn, kanskje?

Anonymous poster hash: 33a0a...29f

AnonymBruker
Skrevet

Ro deg ned, du skremmer dem bort.

Anonymous poster hash: b7dbf...b4c

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hei allesammen :) håper dere kan gi meg noen råd på veien! Det har seg sånn at det ble slutt med min eks for 7 mnd siden, noe som jeg ville selv! Men etter det har jeg hatt noen jenter, blitt betatt av tre av di! Og hver gang går det dårlig, den siste nå møtte jeg på nettet for ca. 3 uker siden, vært på date to ganger med ho! Ho virker aldeles nydelig og god jente! Ho sa ho ville finne på noe senere! Men når jeg blir så fort betatt, så klarer jeg ikke å slutte å tenke på ho! Og klarte mester stykke å sende ei melding i natt, der jeg ønsket ho god ferie og hvordan ho e som person! Men da har jeg ikke fått noe svar, nå vil jeg i allefall ikke sende ho mer melding! Eneste var vel at jeg kunne tenke meg en melding tilbake, der det i allefall sto takk! Dagen før ville jo ho finne på noe etter ferien sin! Hva gjør jeg ?? (Vil ikke bli betatt av folk så lett, for skal man ikke være glad når man blir betatt :@

Anonymous poster hash: 2a5b3...fa3

Jeg kjenner meg igjen jeg.

Tror desverre sosiale medier har ødelagt den "normale" måten mennesker skal treffes på. Nå har du potensielt sjans til å si hva du mener/føler om en person 24/7. Da er det jo ikke alltid så lett å avstå. Jeg tror ikke dette er sundt for noen.

Jeg sliter selv med at jeg på denne måten blir for raskt betatt av jenter, mye raskere enn jeg selv skulle ønske jeg ble.

På en annen side kan jeg ikke helt forstå det store problemet heller. Om ei jente får en melding fra meg en kveld, hvorfor ikke bare svare, isteden for å lage et helvete ut av det?

Jente er jammen ikke enkle å skjønne seg på.

For min del skal jeg nå legge om løpet helt. Istedenfor å oppsøke jenter, skal de heller få oppsøke meg. Jeg skal heller oppsøke sitasjoner som gjør at jentene oppsøker meg.

Endret av MS.MR
Skrevet

Ro deg ned, du skremmer dem bort.

Anonymous poster hash: b7dbf...b4c

Hva er det å bli skremt av??

..... Jeg greier bare ikke se problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...