Gjest Anonymous Skrevet 25. juni 2004 #1 Skrevet 25. juni 2004 Så på et innlegg fra 14 juni at du hadde bestillt Redken ekstrem .Hvordan var den? sammenlignet med feks All Soft. Håper på svar da jeg lurer på å kjøpe den nå da jeg har stripet håret,er litt stivt.
Gjest Ethereal Skrevet 25. juni 2004 #2 Skrevet 25. juni 2004 Den er bra for skadet hår, men hvis håret ditt er glatt og mykt, kan den bli litt for mye. Jeg endte opp med å gi bort min. Håret mitt er skulderlangt, farget og stripet, men veldig glatt. Jeg synes Kerastase Resistance er bedre mot slitt hår.
Gjest Odense Skrevet 25. juni 2004 #3 Skrevet 25. juni 2004 Så på et innlegg fra 14 juni at du hadde bestillt Redken ekstrem .Hvordan var den? sammenlignet med feks All Soft. Håper på svar da jeg lurer på å kjøpe den nå da jeg har stripet håret' date='er litt stivt.[/quote'] hei! Jeg har mørkt lang hår med lyse striper og redken ekstreme passer veldig bra til meg. Håret mitt er tykt og glansfult selv om jeg har både farget å stripet det, har fått en del spm. om hva det er jeg bruker siden jeg har så fint hår! :-) ..Jeg bruker også super gloss no.1 til å samle tuppene og gjøre det glatt og glansfult. Selv om desse produktene passer veldig godt til meg og gir meg gode resultater så er det ikke sikkert det passer til alle hårtyper.. lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå