Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe du bruker for mye penger på, bruker mest penger på, bevisst bruker mye penger på, eller kunne brukt mindre penger på?

Anonymous poster hash: 28b45...07b
Videoannonse
Annonse
Gjest Artistina
Skrevet

Å jada .. jeg bruker mye penger på god mat, vin, klær, sko og e-sigaretter (smugrøyker hjemme).

Kunne spart inn på mye om det var nødvendig :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mange tror jeg... Kunne selvsagt vært uten Netflix og hatt tregere Internett hjemme, men stort sett bruker vi veldig lite på tull.

Anonymous poster hash: e9685...2f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke trengt tv abonnementet, men hvis vi skal si opp tven så må vi si opp internettlinja også (canal digital), kan ikke få internett uten tv :-/ hvis vi bestiller fra andre leverandører så får vi ikke så rask internett som nå og da faller hele vitsen bort (bruke internett og streame istedenfor å ha tv kanaler)

Anonymous poster hash: 6f28f...719

AnonymBruker
Skrevet

Bruker altfor lite penger.

Anonymous poster hash: 4a6d1...9a9
Skrevet

Sminke, klær, duppeditter. :fnise:

Skrevet

Designersko og vesker. Unødvendig dyre hoteller. Og alt for mye Taxi

Skrevet

Pepsi Max. Forsåvidt klær/sko og reiser, men det er noe jeg bevisst bruker penger på et par ganger i året.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg kunne brukt mindre penger på kaffe (latte, espresso, iskaffe, frappe..) og sko (har omkring 100 par).

Skrevet

bleier:/

Skrevet

Sushi take away litt for ofte ;) ;)

Skrevet

Tidligere var det kaffelatten :)

Men gått lei av det nå faktisk!

Skrevet

For ofte innom matbutikken... Og Billettservice :sjenert: Men er verdt det :nigo:

Gjest Blåbæret.
Skrevet

Bruker mye penger på pepsi max og tyggegummi. Men dette er noe jeg tar meg råd til, siden jeg verken røyker eller snuser. Bruker i tillegg lite penger på fest/alkohol.

AnonymBruker
Skrevet

Dusjer unødig lenge og bruker sikkert masse penger på strøm til oppvarming av vann. Ellers ingenting jeg har dårlig samvittighet for.

Anonymous poster hash: 484a3...480

Skrevet

Sjokolade....

Skrevet

Jeg lever ganske billig på de fleste punkter, min eneste «last» er vel at jeg er glad i klær. Jeg kjøper så å si utelukkende på salg da, som regel rundt 60-70% avslag, men det blir jo likevel litt penger i lengden. Egentlig ikke store summer sammenliknet med mange på min alder, men jeg kunne fint klart meg med mindre også.

Samtidig prøver jeg å være flink til å selge det jeg ikke lenger bruker på Finn.no. Kjøper meg litt bedre samvittighet der :P

Ellers spiser jeg billig, jeg drikker nesten aldri, jeg verken røyker eller snuser, og jeg spiser veldig sjeldent ute/er sjeldent på kafé. Kultur og uteliv bruker jeg også mindre penger på enn de fleste på min alder. Dessverre, skulle gjerne sett mer teater og konserter enn jeg gjør per i dag.

Skrevet

Kjøper for mye godteri, ferdigkaffe, og frukt som jeg ikke rekker å spise opp.

Har også kjøpt altfor mange bøker når jeg er på loppemarked og lignende, "100 kr for en pose" betyr alltid en full pose selv om jeg ender opp med å lese 3 av dem og resten bare tar opp plass...

Skrevet

Det går vel med 1500,- i driftsutgifter på motorsykkel i måneden, kanskje like mye på unødvendig bilkjøring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...