Gå til innhold

Alt tøyet har blitt rosa.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ved en feil greid å farge alt tøyet i vaskemaskinen rosa. Og jeg trenger å få fargen vekk.

Desverre var ikke disse klærne hvite, så klor er uaktuelt.

Noen som har gode tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste du kan forsøke å gjøre er å farge dem i den fargen de opprinnelig var, men det er ikke garantert at det blir noe særlig bra resultat.

Anonymous poster hash: 6cf91...3bf
AnonymBruker
Skrevet

Har ved en feil greid å farge alt tøyet i vaskemaskinen rosa. Og jeg trenger å få fargen vekk.

Noen som har gode tips?

Kan du ikke klore dem for deretter å farge dem i opprinnelige farger?

Anonymous poster hash: d2e70...b59

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har gode tips?

Prøv evt et par omganger i vaskemaskina med Omo Micro, som har blekende effekt. Er du heldig, tar det rosafargen

Anonymous poster hash: d2e70...b59

AnonymBruker
Skrevet

La i hverfall ikke klærne tørke i feil farge, da blir det vanskeligere å få rosafargen bort.

Legg dem i bløt i vann med flytende hvitt vaskemiddel til klær. Det eneste som hjelper er å vaske skylle og vaske igjen. UTEN å la klærne tørke før du er fornøyd med fargen.

Sånt skjer for oss alle inni mellom, irriterende tabber!

Anonymous poster hash: cde17...73a

Skrevet

Noen som har gode tips?

Vask de flere ganger etter hverandre og bruk Vanish. Jeg har hatt samme problemet som deg og med litt tålmodighet, ordnet det seg.

• Liker 1
Skrevet

Vasket med vanish uten å la det tørke mellom. Reddet alt unntatt to plagg.

AnonymBruker
Skrevet

Vasket med vanish uten å la det tørke mellom. Reddet alt unntatt to plagg.

Veldig nyttig tilbakemelding. Hvilket vaskemiddel brukte du i tillegg til Vanish, og hvor mye Vanish? Hvilken tempratur vasket du på?

Anonymous poster hash: cde17...73a

Skrevet

Vasket alt på kald vask for å ikke sette fargen. Brukte vaskemiddel fra miele som kjæresten min har fått gjennom jobben. En runde med dette og to runder med omo for hvitt tøy, ene av disse med vanish. Alle vasker med kaldt vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...