AaaaK Skrevet 17. juli 2014 #1 Del Skrevet 17. juli 2014 Har nettopp kjøpt et par paez sko (ligner på Toms). str. 36 var aaaaalt for stor, så jeg kjøpte 35, men nå kjenner jeg at de liksom presser litt på toppen av storetåen min. Akkurat som det ikke er nok plass selv om det er en luftig sko ellers. Presser med oppå neglen liksom. Kan jeg blokke de ut? Gå med de mens de er våte? Noen som vet hva som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ånei Skrevet 17. juli 2014 #2 Del Skrevet 17. juli 2014 (endret) fyll en slik gjennomsiktig-pose, som rommer 1-2L med vann halvveis, og legg det inni skoen og rett i fryseren! Når vann blir til is ekspanderer det, slik at skoen blir utvidet! Endret 17. juli 2014 av Ånei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 17. juli 2014 #3 Del Skrevet 17. juli 2014 Ta på deg et par våte ullsokker med en pose innerst. Når du har trasket et par timer med sokkene på, passer skoene fint. Er det ikke så mye som mangler tar du et par tynnere ullsokker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Del Skrevet 17. juli 2014 Våte sokker + hårføner sverger mange funker. Anonymous poster hash: 8747e...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Del Skrevet 17. juli 2014 Har nettopp kjøpt et par paez sko (ligner på Toms). str. 36 var aaaaalt for stor, så jeg kjøpte 35, men nå kjenner jeg at de liksom presser litt på toppen av storetåen min. Akkurat som det ikke er nok plass selv om det er en luftig sko ellers. Presser med oppå neglen liksom. Kan jeg blokke de ut? Gå med de mens de er våte? Noen som vet hva som kan hjelpe? Bruk skoblokker på fuktige sko Anonymous poster hash: 80e06...365 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 17. juli 2014 #6 Del Skrevet 17. juli 2014 Fuktig avispapir som du stapper skoene med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
isbjørnungen Skrevet 17. juli 2014 #7 Del Skrevet 17. juli 2014 Klipp tåneglene Neida;) Fuktige sko utvider seg bedre, så du får traske litt rundt med våte sko! Bare pass på å ikke bli kald:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Del Skrevet 17. juli 2014 Støttestrømper på når du bruker skoene. Eller anti blister, eller hvordan det skrives?, sokker fra sportsbutikken, eller stift til å smøre på huden der du er utsatt for gnagsår. Dette fungerer for meg, og tørre tynne ullsokker inni skoene. Anonymous poster hash: b5b4e...bd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå