Gå til innhold

Be enkelte til bursdagsfest - vil ikke såre de andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg runder år, og skal feire dette litt ekstra i år. Jeg skal be familie, noen av mine nærmeste venninner til festen. Jeg ønsker også å be noen jeg har blitt godt kjent med gjennom en veldedighetsgruppe jeg er med i. Vi er en gruppen på 10 stk, og jeg ønsker kun å be 3-4 stk av dem. Dette er folk jeg har ekstra bra kontakt/kjemi med, og som jeg også har møttes utenom den gruppen vi er med i. Jeg er bare redd for at de som ikke blir bedt vil bli irriterte/sure o.l. til dette. Jeg vil ikke såre noen, men jeg selv må bestemme hvem jeg ønsker å be.

Noen tanker/erfaringer?

Anonymous poster hash: 51198...dd9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klart du kan be bare de du ønsker, men det kan være kjekt å unngå å invitere i anledninger hvor også de som ikke inviteres er til stede.

AnonymBruker
Skrevet

En smule innbilsk?

Tenk om de du ber ikke vil komme da?

Anonymous poster hash: 36eb2...754

AnonymBruker
Skrevet

så lenge du ikke roper ut at "du og du får komme i bursdag, men resten får ikke lov" så må jo det være greit

Anonymous poster hash: cade3...0f9
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du inviterer under halvparten, er det helt ok.

Inviterer du over halvparten, vil den lille gruppen som ikke er invitert, føle seg ganske utstøtt.

Anonymous poster hash: e6cc3...f06
  • Liker 2
Skrevet

Dette må du nesten ta og kjenne på selv.. Jeg mener at det ikke burde være noe problem, men at det selvsagt kan (og vil) tolkes av noen som "favorisering", men tenk litt på det som å gå i en klasse eller på jobben - om du hadde invitert alle uten om 2-3, så hadde det vært nevneverdig lite sympatisk, derimot om du bare inviterer de få du har tenkt å invitere, burde det være godt innenfor. :)

Enkelte mennesker kommer aldri til å være fornøyd, stå på :)

AnonymBruker
Skrevet

En smule innbilsk?

Tenk om de du ber ikke vil komme da?

Anonymous poster hash: 36eb2...754

Ha ha. Tidenes beste svar. Alle som inviterer folk i bursdagen sin er innbilske... :laugh:

Anonymous poster hash: 37f27...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...