AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Min svigermor, hun lager mat med sukker, mel osv. hver dag. Hun har sukker i ALL mat, supper, salater osv. Det er greit for dem og spise dette, de går ikke opp en eneste kilo + at dem jobber stående hver dag. Jeg jobber på kontor og beveger meg ikke mye, som gjør at jeg ikke brenner noen særlige kalorier på jobb. Jeg prøver å gå ned i vekt, men jeg har ingen støtte en min egen. Jeg drar å trener alene, jeg lager mat og spiser alene osv. Jeg driver med lavkarbo så all sukker, hvete osv er forbudt. Jeg spiser noen ganger atkins eller questbars på lørdager istedenfor godteri og ja dette blir kommentert. Jeg sier jo nei til å spise den maten som blir lagd, spiser egen mat osv. MEEEN når jeg tar en bar så for jeg høre, du spiser ikke maten hvorfor spiser du godteri osv. De har null peiling på nærings innhold. Dette er noe jeg får høre hver dag: Svigermor: har du ikke spist? Jeg: Jo Svigermor: du spiste ikke maten? Jeg: Nei Svigermor: hvorfor ikke? Jeg: Det er for mye sukker oppi og jeg blir tjukk av det. Svigermor: men den er god/sunn aaah kjenner jeg er så frustrert. Ja fisk er sunt, men når den er frityrstekt så er den ikke så sunn lengre. Og sunn betyr ikke at man går ned i vekt! Grønnsaksuppe er også sunt, men om du har i masse sukker så er den ikke sunn lengre! Herregud. Takk for meg. Anonymous poster hash: 8af23...f80
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Sukker i grønnsakssuppe? Og salat? Forstår godt at du står over. Anonymous poster hash: d822d...8b1
Viktualia Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Bor du hos svigermor? Min svigermor: "Det er jo nesten ikke fett i medisterkaker, det ligger jo igjen masse i panna når de er stekt" Hehe. Jeg spiser dem gjerne, for de er kjempegode og hun lager dem selv fra bunnen av, men helsekost er det langt i fra. Og til min mann: "Nå har du blitt tjukk, du må passe på hva du spiser. Skal du ikke ha et kakestykke til, du har jo nesten ikke spist noen ting?" Heldigvis lager vi vår egen mat til daglig, og er hos henne innimellom. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå