Leehyori Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Hei, dette har holdt på en veldig god stund, jeg røyter masse! Jeg har en dårlig vane hvor jeg "drar" eller grer håret med fingrene ofte, og da kommer det masse hår. Jeg har lest at det kan være pga. at jeg har gått ned mye i vekt. Jeg har gått ned 12kg. Moren min røyter også kjempe masse, jeg tror det kanskje kan være arvelig? Jeg har prøvd sånn nixon shampoo, balsam osv. men den fungerer ikke på meg. Hva kan man gjøre, jeg vil ikke ha flekker på hodet uten hår. Det er virkelig så ille at den lille søppel posen på jobb er "full" av hår hver dag.
heihei123 Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Ta godt vare på håret ditt, sørg for å pleie og gre det hver eneste dag. Ta B-vitamin
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 B-vitaminer eller ølgjærtabeletterAnonymous poster hash: 5eb6a...626
*melis* Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Merker du at håret blir tynnere da? Jeg røyter også mye og har gjort det i flere år, mistenker at det kan være pga flittig bruk av rettetang og hårføner. Jeg har i alle fall ikke vitaminmangel, blodprøvene viser tvert imot at jeg har overskudd av B-vitamin.
Leehyori Skrevet 17. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 17. juli 2014 Merker du at håret blir tynnere da? Jeg røyter også mye og har gjort det i flere år, mistenker at det kan være pga flittig bruk av rettetang og hårføner. Jeg har i alle fall ikke vitaminmangel, blodprøvene viser tvert imot at jeg har overskudd av B-vitamin. Jeg har allerede tynt hår og legger ikke merke til annet en at det er korte hår som stikker ut i alle kanter... Men jeg spiser ikke hvete, sukker osv. Jeg leste at man får b vitamin av grovbrø?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå