Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er stilt.

Så lenge han vet hva hun skal ha.

Samme når det gjelder undertøy. (Så lenge han vet hva hun skal ha/bruker og hvor en får kjøpt de.)

Også:

Må jeg spørre om en ting til når jeg er inne på samme området.

De gangene mannen min har vært inne klæsbutikk og handlet til meg så kan fortelle det er mange ekspidører som er svært så hyggelige og hjelper til å finne det han skal kjøpe til meg, MEN så finnes det noen unntak..noen er så sure at en skulle nesten ikke tro at de hadde fått gal jobb. De gidder nesten ikke hjelpe til..og en gang kom han hjem og kunne fortelle at vedkommende nesten skjelte han ut og sa at det dama (meg i dette tilfelle) som skulle gå å handle selv. For dette var damene som skulle gjøre og ikke mennene som skulle handle...Kan fortelle at det ble det ikke noen handel..

Hvordan reagerer ville du reagert?

Det skulle egentlig ikke være noen promblem dette her, men jeg spør likevell.

Ha en fin sommerdag videre! :-)

Anonymous poster hash: 379e1...4d6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har så sykt mange menn innom min jobb som skal handle til kona/dama. Og INGEN av de vet hvilken størrelse de trenger! Jeg er så lei av akkurat det. ''Hun er 1.76!'' Sier mannen stolt hvor jeg står der som et spørsmålstegn og prøver å forklare at jeg ikke vet om hun er tynn eller tykk av den grunnen! :\ alle mannfolka blir like sjokkert hver gang når jeg sier at jeg ikke kan finne ut av størrelsen basert på høyden. Åååååh det er så gøyyyyyyyy.....

Såh, om du skal kjøpe noe, please noter deg størrelsen hennes før du spørr meg! :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har så sykt mange menn innom min jobb som skal handle til kona/dama. Og INGEN av de vet hvilken størrelse de trenger! Jeg er så lei av akkurat det. ''Hun er 1.76!'' Sier mannen stolt hvor jeg står der som et spørsmålstegn og prøver å forklare at jeg ikke vet om hun er tynn eller tykk av den grunnen! :\ alle mannfolka blir like sjokkert hver gang når jeg sier at jeg ikke kan finne ut av størrelsen basert på høyden. Åååååh det er så gøyyyyyyyy.....

Såh, om du skal kjøpe noe, please noter deg størrelsen hennes før du spørr meg! :P

Haha, kjenner meg igjen! Eller de skal kjøpe jeans til damen. "Hva er du da? Ja, hun er vel litt mindre/større enn deg daa. eeehhmm...". Også aner de ikke om hun liker de høye i livet, skinny eller hva som helst. :plystre: Så gir jeg dem bare noe, så får de heller bytte.

Anonymous poster hash: 5b75b...92d

Skrevet

Jeg liker det faktisk veldig godt, siden jeg hater å shoppe selv. :P

Skrevet

Haha, kjenner meg igjen! Eller de skal kjøpe jeans til damen. "Hva er du da? Ja, hun er vel litt mindre/større enn deg daa. eeehhmm...". Også aner de ikke om hun liker de høye i livet, skinny eller hva som helst. :plystre: Så gir jeg dem bare noe, så får de heller bytte.

Urk her er det snakk om mye undertøy og andre ting som ikke kan byttes....

AnonymBruker
Skrevet

Urk her er det snakk om mye undertøy og andre ting som ikke kan byttes....

Huff, det er verre ja..

Jeg for min del hater å "stå modell" for kundene mine, der de står og nistirrer på kroppen min for å høre hvilken størrelse JEG er.

Men for å svare TS: Jeg forstår ikke hvorfor du skal sende mannen på shopping for deg, hvis du vil ha noe nytt. Vet han hva du liker, hvilken størrelse du er og slikt, så er det greit. Vi hjelper selvsagt til, men å stå og vise fram plagg etter plagg etter hverandre og det eneste du får høre er: øøhh., jeg vet ikke helt jeg..

Det er vanvittig demotiverende.

Vi er selvsagt serviceinnstilte og blide, men det er slitsomt om de ikke aner hva de skal ha. Vi vet ikke hvilken stil du har, hva du liker og hvordan du ser ut, og finner det ikke ut med at mannen din står og drar på skuldrene :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobber noen ganger i en klesbutikk og synes bare det er hyggelig om menn kommer inn og skal kjøpe klær til dama. Liker å være behjelpelig uansett hvem det er. Det er da bare hyggelig å kunne hjelpe. De som eier butikken er jo interessert i å selge til alle som kommer inn. Og slik jeg har opplevd det, er det nå ofte at det går hurtigst tid med menn som skal kjøpe til damen. Damene skal gjerne se alt hva vi har, prøve forskjellige ting, noen ganger opp til flere ganger. Synes det er kjempe flott at menn kommer inn og handler.

Kanskje de mener at vi skal vite størrelser ved å høre høyden mm., men hva så? Det forstår de jo at vi ikke kan vite hvis vi sier det til de. Hvis de sammenligner med størrelse på meg eller andre er det vel bare helt greit. Kan virkelig ikke se at det skal være noe problem for en som jobber i butikk og skal være serviceinnstilt.

Glad at vi ikke har folk som er så negative og har irritert holdning til kundene. Alle betalende kunder skal behandles med respekt og høflighet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg jobber noen ganger i en klesbutikk og synes bare det er hyggelig om menn kommer inn og skal kjøpe klær til dama. Liker å være behjelpelig uansett hvem det er. Det er da bare hyggelig å kunne hjelpe. De som eier butikken er jo interessert i å selge til alle som kommer inn. Og slik jeg har opplevd det, er det nå ofte at det går hurtigst tid med menn som skal kjøpe til damen. Damene skal gjerne se alt hva vi har, prøve forskjellige ting, noen ganger opp til flere ganger. Synes det er kjempe flott at menn kommer inn og handler.

Kanskje de mener at vi skal vite størrelser ved å høre høyden mm., men hva så? Det forstår de jo at vi ikke kan vite hvis vi sier det til de. Hvis de sammenligner med størrelse på meg eller andre er det vel bare helt greit. Kan virkelig ikke se at det skal være noe problem for en som jobber i butikk og skal være serviceinnstilt.

Glad at vi ikke har folk som er så negative og har irritert holdning til kundene. Alle betalende kunder skal behandles med respekt og høflighet.

Enig i det du sier, men føler jeg må forsvare meg selv litt :laugh: Det er virkelig ikke noe problem å være serviceinnstilt og å hjelpe de som ikke veit, det er bare veldig vanskelig når de tror du er synsk. Jeg viser jo aldri til kunden at jeg blir oppgitt og jeg smiler og kommer med forslag. Men når jeg ikke er på jobb er det veldig greit å si 'OH MY GOOOOOD' om de som er vanskelige ;)

Skrevet

Enig i det du sier, men føler jeg må forsvare meg selv litt :laugh: Det er virkelig ikke noe problem å være serviceinnstilt og å hjelpe de som ikke veit, det er bare veldig vanskelig når de tror du er synsk. Jeg viser jo aldri til kunden at jeg blir oppgitt og jeg smiler og kommer med forslag. Men når jeg ikke er på jobb er det veldig greit å si 'OH MY GOOOOOD' om de som er vanskelige ;)

Fint at du ikke synes det er noe problem å være serviceinnstilt for det. Kan også tenke som deg noen ganger, hi, hi. Men synes akkurat noen av disse eksemplene er mer morsomme enn at jeg blir irritert.

• Liker 1
Skrevet

Fint at du ikke synes det er noe problem å være serviceinnstilt for det. Kan også tenke som deg noen ganger, hi, hi. Men synes akkurat noen av disse eksemplene er mer morsomme enn at jeg blir irritert.

Hehe, jeg syntes det i starten, men etter noen år ble jeg litt fortvilt ;)

Gjest BrienneOfTarth
Skrevet

Ja, det er vel greit det. Det burde det jo være, selv om jeg selv foretrekker å handle selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...