Gå til innhold

Venninne som forsnakker seg, kaller meg for mamma osv.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kaller meg titt og ofte for mamma, eller navnet til lillesøsteren som vi kan si at heter Ronja (fritt etter en annen tråd her..)

Og kan finne på å si ting som Nils Kurten i stedet for Kurt Nilsen, og hører IKKE selv at det er feil før hun får det påpekt!

Har dere vært borti et sånt fenomen eller er det veldig spesielt?

Anonymous poster hash: 3c7d3...a0e
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et familiemedlem som ramser opp hele slekten før hun treffer riktig navn.

Anonymous poster hash: d3d61...b57
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tullet noe enormt med navn da jeg hadde B-vitaminmangel. Kan det være noe sånt?

Anonymous poster hash: a545d...68e

Skrevet

Noen er bare sånn.. Er det så viktig at hun sier feil i blant da? Du skjønner jo hva hun mener.

Skrevet

Min svigermor blander alltid navnene på alle barna sine, mannen, og tilogmed svigerbarna. Virker til tider som om hun bare går gjennom lista med navn hun kan når hun vil ha noe. Sier hun "Per, hent ditt-og-datt!" så spretter alltid personen nærmest henne opp og hjelper til, selv om vedkommende ikke heter Per. Ingen som gidder å vente til hun blir sur fordi hun ikke får hjelp / fordi hun må stoppe og tenke over hva folk faktisk heter.

Nå har hun andre psykiske problemer også, så akkurat det at hun ikke klarer å huske navnene på familien sin er forsåvidt det mest sjarmerende trekket.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mamma kaller meg ofte for navnet på bikkja, en kollegas navn, min brors navn osv. Hun treffer som. Regel etter tre-fire forsøk. Ganske morsomt.

Anonymous poster hash: 2b41c...784

• Liker 1
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Mamma treff og etter 3-4 forsøket

Har elevar som ofte kallar meg mamma. Det er berre søtt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror noen bare er sånn:P Pappa kalla meg etter søstrene sine navn hele barndommen :fnise: Og jeg har faktisk kalla flere av venninnene mine både for mamma og pappa :hoho: Tilogmed kalla venninna mi "pus" og holdt på å ta henne i hånda av gammel vane siden jeg som regel går med samboeren min:P

Hehe, er vel noen som bare er sånn:) Så lenge det ikke er til hinder for henne i sosiale sammenhenger ville jeg ikke brydd meg med det:)

Anonymous poster hash: 3c3cb...694
Skrevet

Pappa kaller alltid kjæresten min med et helt annet navn. Eks. Kenneth istedenfor Kurt (bare med andre navn), og morfar er innom hele slekten før han treffer riktig. Jeg har også en tendens til å si Nils Kurten og lignende, og blander ord med hverandre. Tror det er ganske vanlig :)

Skrevet

Det kan, som noen over her sier, faktisk være B-vitamin mangel og/eller lavt natrium-nivå. Jeg rotet noe kolossalt, også med navn da jeg hadde så lavt natrium at jeg ble akutt innlagt på sykehus.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Mamma kaller meg ofte for navnet på bikkja, en kollegas navn, min brors navn osv. Hun treffer som. Regel etter tre-fire forsøk. Ganske morsomt.

Anonymous poster hash: 2b41c...784

Ble grunnen litt lettet nå! :-)

Jeg har en ..energisk sønn. Og en like energisk hund! Blander jaggu meg navnene iblant! :-D

AnonymBruker
Skrevet

Pappa kaller meg ofte for mammas navn, så søsteren min sitt navn og så mitt eget. Ganske morsomt, og han blander mye ellers :P

Anonymous poster hash: 327c0...166
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...