AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Noen ulemper ved å være sammen med en veldig attraktiv mann? En som har et flott utseende, gode verdier og er ressurssterk? Tenker da f.eks det at andre jenter/damer hele tiden vil ha øynene på han osv.. Anonymous poster hash: fc061...e06
KaDust Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Jeg er sammen med en sånn mann og det har aldri vært et problem. Mest fordi han ikke har noen form for interesse for andre jenter i det hele tatt, så de kan glo så mye de vil for de får han ikke uansett. 1
Gjest Kvinneline Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Skal forsåvidt ikke ha noen betydning om én eller hundre andre kvinner vil ha mannen din. Enten så er han til å stole på, eller så er han ikke. Selv om han er 'attraktiv' nok til å få tusen tilbud fra andre kvinner, er valget om utroskap, fortsatt hans. 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg er sammen med en sånn mann og det har aldri vært et problem. Mest fordi han ikke har noen form for interesse for andre jenter i det hele tatt, så de kan glo så mye de vil for de får han ikke uansett. Jeg kjenner jeg trekker meg tilbake hver gang slike menn tar kontakt, i frykt for å hele tiden gå rundt å være bekymret for at andre jenter prøver seg på han osv. Hadde vært mer avslappet rundt en litt mindre attraktiv mann, tror jeg. Men samtidig bør man jo ikke tenke slik.. Anonymous poster hash: fc061...e06
KaDust Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Jeg kjenner jeg trekker meg tilbake hver gang slike menn tar kontakt, i frykt for å hele tiden gå rundt å være bekymret for at andre jenter prøver seg på han osv. Hadde vært mer avslappet rundt en litt mindre attraktiv mann, tror jeg. Men samtidig bør man jo ikke tenke slik..Anonymous poster hash: fc061...e06 Det er jo bare å bli kjent med disse fyrene, så finner du fort ut om de er som min samboer - eller om de er sånne som lett lar seg fange av andre. Jeg skjønner veldig godt problemstillingen din, for jeg var griseredd for all konkurransen jeg kom til å få og jenter som prøver seg. Heldigvis var jeg heldig nok til å finne en som gjør det tydelig at han ikke vil ha andre enn meg, så da var det ikke et problem likevel!
Gjest avocadoen Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Er en del damer som er etter han ja Men det er ikke noe problem
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Er en del damer som er etter han ja Men det er ikke noe problem Jo, det kan jo lett bli et problem dersom man lar bekymringen for andre damers "jakt" gjøre at man aldri føler seg komfortabel og trygg i forholdet. Men man må vel bare være 100% trygg på den det gjelder, og hans trofasthet. Anonymous poster hash: fc061...e06
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Nå er det ikke noen man kan stole 100% på. Og selv om tillit er essensielt, så er det et faktum at attraktive og ressurssterke menn er mer disponert for utroskap. En side av det er rett og slett mengden fristelser, den andre er at det er en korrelasjon mellom hvor velstående en mann er, hvor mye makt han har og hvor villig han er til å ta risiko. Så uansett hvor mye man velger å stole på mannen - er han en slik figur (CEO, politiker, prominent i media) samt typisk maskulin av natur er han statistisk sett langt mer disponert for å ha en elskerinne. Alle konene og samboerne til disse mennene ville jo heller ikke blitt i forholdet dersom de var usikre - utroskap er jo alltid en overraskelse for "jeg vet at han ikke er slik". Men slik er det bare. Har man en vakker kvinne er det flere andre menn som vil ha henne, hvorav endel kanskje er kjekkere, rikere og mer sjarmerende enn en selv. Og det må en mann leve med. Det er bare prisen for å ha en attraktiv partner. Dersom man virkelig stresser med dette er det et problem. Og ingen vil selvsagt ha noen som virker "sketchy". Men at konkurransen er hardere med en attraktiv partner er klart. Anonymous poster hash: 689ca...e83
Gjest avocadoen Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Jo, det kan jo lett bli et problem dersom man lar bekymringen for andre damers "jakt" gjøre at man aldri føler seg komfortabel og trygg i forholdet. Men man må vel bare være 100% trygg på den det gjelder, og hans trofasthet. Anonymous poster hash: fc061...e06 Viktig at man kan stole på hverandre. Men han er ikke typen som er utro uansett, og vi har jo så mye sex at han ikke engang kunne klart det fysisk siden han blir sår av all sexen Så ja, jeg stoler faktisk på han 100%, og han er vel den eneste jeg føler jeg har en grunn til å stole 100% på også.
Gjest avocadoen Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Nå er det ikke noen man kan stole 100% på. Og selv om tillit er essensielt, så er det et faktum at attraktive og ressurssterke menn er mer disponert for utroskap. En side av det er rett og slett mengden fristelser, den andre er at det er en korrelasjon mellom hvor velstående en mann er, hvor mye makt han har og hvor villig han er til å ta risiko.Så uansett hvor mye man velger å stole på mannen - er han en slik figur (CEO, politiker, prominent i media) samt typisk maskulin av natur er han statistisk sett langt mer disponert for å ha en elskerinne.Alle konene og samboerne til disse mennene ville jo heller ikke blitt i forholdet dersom de var usikre - utroskap er jo alltid en overraskelse for "jeg vet at han ikke er slik". Men slik er det bare. Har man en vakker kvinne er det flere andre menn som vil ha henne, hvorav endel kanskje er kjekkere, rikere og mer sjarmerende enn en selv. Og det må en mann leve med. Det er bare prisen for å ha en attraktiv partner. Dersom man virkelig stresser med dette er det et problem. Og ingen vil selvsagt ha noen som virker "sketchy". Men at konkurransen er hardere med en attraktiv partner er klart. Anonymous poster hash: 689ca...e83 Kvinner er mer utro enn menn, så menn har egentlig mindre grunn til å stole på damen sin. Men min kjære vet han kan stole på meg 100% og det gjør han også siden jeg aldri kunne gjort han noe vondt uansett og motsatt selvsagt. Jeg er glad for at vi har det slik i vårt forhold. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Kvinner er mer utro enn menn, så menn har egentlig mindre grunn til å stole på damen sin. Men min kjære vet han kan stole på meg 100% og det gjør han også siden jeg aldri kunne gjort han noe vondt uansett og motsatt selvsagt. Jeg er glad for at vi har det slik i vårt forhold. Kvinner er, på verdensbasis, ikke mer utro enn menn. De er mer utro enn de var for noen tiår siden og noen har forvekslet denne statistikken, men resultatet er fortsatt at menn er mer utro enn kvinner. Anonymous poster hash: 689ca...e83
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 Føler også det er større risiko for utroskap dersom det er mye reising involvert i jobben (naturlig nok), men det er ikke tilfellet med han jeg liker. Det er jo på en måte en liten betryggelse.Anonymous poster hash: fc061...e06
Gjest avocadoen Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Kvinner er, på verdensbasis, ikke mer utro enn menn. De er mer utro enn de var for noen tiår siden og noen har forvekslet denne statistikken, men resultatet er fortsatt at menn er mer utro enn kvinner. Anonymous poster hash: 689ca...e83 Nå er jeg norsk og er sammen med en norsk mann,så da ser jeg på den norske statistikken og der er nok kvinner mer utro. Var vel 33% eller noe som sier de har vært det en gang i livet. Så ut i fra statistikken er jo mindretallet utro så da har man egentlig større grunn til å stole på partneren sin. 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 Dere som har en attraktiv partner; tar dere noen forhåndsregler? Blir med han på reiser e.l? Jeg orker ikke innlede et forhold dersom jeg hele tiden går rundt og er mistenksom og "clingy", for det er ikke slik jeg egentlig er. Og det er ikke særlig sjarmerende.. Anonymous poster hash: fc061...e06 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #15 Skrevet 17. juli 2014 Det er nok slik at mange attraktive vil muligens verdsette partneren sin mindre på sikt, men dette varierer jo. Om han har gode verdier som du sier, vil han jo ikke være utro. Anonymous poster hash: db789...d4d
Gjest avocadoen Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 Dere som har en attraktiv partner; tar dere noen forhåndsregler? Blir med han på reiser e.l? Jeg orker ikke innlede et forhold dersom jeg hele tiden går rundt og er mistenksom og "clingy", for det er ikke slik jeg egentlig er. Og det er ikke særlig sjarmerende.. Anonymous poster hash: fc061...e06 Han skal til Syden nå og da uten meg pga at jeg må jobbe. Om man ikke kan stole på partneren sin, vil man ikke få et bra forhold. Jeg vet at min kjære ikke finner på noe tull, og han kommer sikkert også til å ringe meg på fylla midt på natta slik han alltid gjør for å fortelle om morsomme ting som har hendt. For å si det sånn er jeg mer bekymret for at han skal skade seg eller at flyet skal styrte enn at han skal være utro
Gjest KateW Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 Den mest uempatiske mannen jeg har vært kjæreste med, var også den mest attraktive. Uheldigvis for ham hadde noen en gang sagt at han så ut som Daniel Craig, uheldigvis for meg syns jeg Daniel Craig ser ut som om han har konstant forstoppelse. Jeg falt for ham fordi han var brain-smart, og ikke for utseendet hans. Dessverre manglet han sosiale antenner, empati og noe som helst interesse for alle andre enn seg selv. Hadde det med utseendet hans å gjøre? Neppe. Ville jeg vært redd for å date en attraktiv mann? Nope. Ville jeg styrt unna en uempatisk fyr, jupp!
Xcase33 Skrevet 17. juli 2014 #18 Skrevet 17. juli 2014 Jeg kjenner jeg trekker meg tilbake hver gang slike menn tar kontakt, i frykt for å hele tiden gå rundt å være bekymret for at andre jenter prøver seg på han osv. Hadde vært mer avslappet rundt en litt mindre attraktiv mann, tror jeg. Men samtidig bør man jo ikke tenke slik..Anonymous poster hash: fc061...e06 Hehe tror ikke du trenger bekymre deg over ..det er helt og holdent menn sitt ansvar å ta initiativ spesielt i Norge. Uansett hvor attraktiv en måtte være i andres øyne osv ...
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 Hehe tror ikke du trenger bekymre deg over ..det er helt og holdent menn sitt ansvar å ta initiativ spesielt i Norge. Uansett hvor attraktiv en måtte være i andres øyne osv ... Hender jo damer tar initiativ også, da. Særlig om de ikke vet at fyren er opptatt. Anonymous poster hash: fc061...e06
Gjest Runforit Skrevet 17. juli 2014 #20 Skrevet 17. juli 2014 Kjekk eller ikke. Det handler om tillit. Mannen min er veldig attraktiv og drar lett damer om han vil. Jeg velger å stole på han og bryr meg meg fint lite om damene som glaner på han. Det er meg han er gift og kommer hjem til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå