AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Hvordan ville dere tolket denne meldingen ? Jeg var innom jobben til typen min en tur og møtte på hans nye kollega som var veldig pen. Jeg usikker som jeg er sendte han en mld til han senere hvor jeg skrev "hun nye kolegaen din var pen, typisk sånn jente du blir sjarmert/betatt av" Hans svar var "Gud så mye jeg har lyst til og si, men skjønner at det ville vært dumt" Ikke noe konkret svar på om han eller ikke var betatt altså. Ville dere tolket det som at han var betatt eller sjarmert av denne nye jenta på jobben ? Trenger ikke svar på hvor usikker og tåpelig jeg er som sendte den mld, skjønner at det kan virke litt overdrevent, men ting som har skjedd tidligere gjør at jeg hadde behov for å sende den meldingen. Anonymous poster hash: abf72...840
Dricka Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Ville tolket det som at han synes det var unødvendig av deg å sende en sånn melding og at han sikkert er litt sint.. Idk, du som kjenner han 4
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 nei, jeg ville tatt det som et svar på at "herregud jente skjerp deg, jeg vil si det, men jeg lar være" Anonymous poster hash: 092de...59d 2
Gjest PTR Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 (endret) Han synes hun er pen, men vil ikke si noe i detalj i frykt for å fremstå som en vulgær gris kanskje? Eller så er hun fæl å jobbe sammen med. Bare snakk med han, så får du vite hva det var han mente. Endret 17. juli 2014 av PTR 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Jeg tenker at du har satt han i en litt rar situasjon her, for uansett hva han svarer, så blir det kanskje galt? Hvis han sier at ja, hun er pen, så er det ille, men hvis han sier at han ikke synes noe om henne, så er han vel en løgner? Anonymous poster hash: 0fe0e...796
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Meldingen betyr at han synes du overreagerer og diskusjonen er så tullete at han vil ikke ta den. Han unngår bevisst å svare på hvorvidt hun er pen. Anonymous poster hash: 3bae2...0c4 5
Betasuppe Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Meldingen betyr at han synes du overreagerer og diskusjonen er så tullete at han vil ikke ta den. Han unngår bevisst å svare på hvorvidt hun er pen. Anonymous poster hash: 3bae2...0c4 Ja, jævlig irriterende melding. Hadde nesten svart at hun er dritdeilig og at jeg vurderer å ta henne bakfra i kottet så fort arbeidsdagen er over 1
Gjest KateW Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Meldingen betyr at han synes du overreagerer og diskusjonen er så tullete at han vil ikke ta den. Han unngår bevisst å svare på hvorvidt hun er pen. Anonymous poster hash: 3bae2...0c4 Dette!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Blir alltid litt ekstra glad i typen min når jeg leser på kg Anonymous poster hash: 6fcf3...c05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå