chewy Skrevet 2. mars 2002 #1 Del Skrevet 2. mars 2002 Menst jeg sitter her alene i nattetimene og tankene raser igjennom hodet,så er det godt å ha et sted der en kan lufte de litt!!! Har sittet å tenkt endel på hva som blir skrevet her inne,og jeg kan liksom ikke helt klare å forstå hvordan voksne mennesker kan være så,så,så...ja hva skal jeg kalle det....jo,så fjortisaktige i somme innlegg?Det hagler jo med usakelige komentarer i hytt og pine,og så blir det kranglet om disse usakelige komentarene,men hva er egentlig et slikt forum til for??Jo,for å lufte tanker og meninger om saker og ting,og det sier seg jo selv at ikke alle er enige,og at noen har en annen måten enn "alle" andre å skrive på!En trenger jo ikke å ta alt som ikke en er enig i som en krass komentar vel...(Uff får vel pepper så det hagler etter her jeg nå da....).Og en annen ting,er en del inne på sg,og der blir det kranglet til stadighet om alle som signerer men anonym,har bare et spørsmåle jeg,er ikke DU anonym da??Er det noen som vet hvem DU er?For alt vi vet,kan du skifte nick hver dag....alle er vel like anonyme,uansett om de signerer med nick eller ikke....Og om en leverer ut seg selv er vel opp til hver enkelt! Dette er ikke ment som noe kritikk til noen,men bare litt lufting av tankene mine,men har du noe du vil si,ja så gjør du det!! Ha en forsatt go helg alle sammen!!!! kozer og klemmer fra:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. mars 2002 #2 Del Skrevet 2. mars 2002 Hei Chewy! kjenner en hund som heter d! Dette er nok ett skikkelig usaklig innlegg,men så er d nu helg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chewy Skrevet 2. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mars 2002 Hei sexysadie!!! Bikkja mi heter også chewy....og så har jeg chevy van,så jeg er no helfrelst...hihi... Dette var jo ikke ment som verken et sakelig innlegg eller noe som helst kritikk,bare en samling av tanker som dukker opp en sen fredagskveld...Men de som leser det,får ta det som de vil,og si hva de vil... Ha en fortsatt strålende helg!!! KOser og klemmer fra:12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå