AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Setter stor pris på svar og hjelp! Er invitert til en liten sammenkomst i helgen. Har lenge sagt at ja, jeg kommer jeg. Siden det er veldig mange som ikke kunne komme til denne "festen", så har jenta som inviterte sagt at vi kunne ta det en annen gang, men at hun også ville ha det denne helgen for de som kunne komme. (5 stykker som kunne komme, av ca. 20 inviterte) Dilemmaet er at jeg også har blitt invitert på hyttetur med mine beste venninner, hvor det skal være konsert og en liten festival. Blir jeg ikke med på dette blir jeg sittende alene hjemme fredag, lørdag frem til kvelden, og søndag. Vil egentlig mest på hytteturen da mine venninner bor langt borte, og reiser til andre byer om et par uker. I tillegg liker jeg veldig godt festival og konsert. Hva bør jeg gjøre? Føler meg så kjip om jeg sier "vil heller på det som virker kjekkest", men er redd for at jeg går glipp av noe, fordi det er ikke så mange av mine venner som bor på samme sted som meg, og får ikke ofte gjort slike sosiale morsomme ting. Input anyone? Anonymous poster hash: e2ba6...194
Løvefrøken Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Er det noen mulighet til å få gjort begge deler?
Gjest Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Må si jeg synes det er dårlig gjort om du også backer ut. Det er i seneste laget å melde avbud.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Kan du invitere med de andre 4 også? Ellers syns jeg det er dårlig gjort å ditche de 4 for noe "bedre". Du sa tross alt ja til dem først. Anonymous poster hash: 23131...3eb
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Gjør det du selv aller helst har lyst til Anonymous poster hash: fff4b...2ac
Lila Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har en liten regel om at jeg går dit jeg ble invitert først. Du har allerede sagt ja til vinkveld, og jeg syns det er i seneste laget å melde avbud nå. Kjipt at du går glipp av hytteturen, men sånn er det av og til. Det går helt sikkert an å ta det igjen.
Gjest Christina146 Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Jeg synes du burde gå dit du har sagt ja til. Det hadde blitt dumt om du først nå hadde sagt nei, tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Man holder de avtalene man man inngår blant venner selv om det dukker opp et mer spennende alternativ i mellomtiden. Det verste jeg vet blant "vennene" jeg har hatt er de som har shoppet blant aktiviteter arrangert av ulike folk i vennegjengen og bare vært med på det "gjeveste" og ditchet det som kanskje ikke var fullt så spennende. Anonymous poster hash: 5c908...757
Tippy Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Jeg ville også gått dit som jeg sa ja til først, spesielt nå som det er så kort i forveien.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 Gå dit du først ble invitert til. Ellers sender du en ganske god beskjed til den venninnen at du holder avtaler kun til noe bedre dukker opp. Anonymous poster hash: f9832...d7f
Frøken Mitzi Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Kan du reise på hyttetur frå fredag til laurdag ettermiddag? 3
Purple Diamond Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 Gjør det du har sagt ja til først. Noe av det verste jeg vet er folk som først sier ja, og så gjør de noe annet fordi det er mer spennende.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #15 Skrevet 17. juli 2014 Jeg synes vertinnen her er ganske frekk, jeg. Man inviterer ikke til stort lag og så utsetter man det pga lavt oppmøte, mens man holder de som har vært dumme nok til å takke ja som "gisler" på en vakker sommerhelg. Det er dårlig gjort av vertinnen, synes jeg. man må ha respekt for at folk vil reise bort i disse fine sommerhelgene. Jeg har selv bursdag i juli og har lært meg at det er umulig å lage istand noe stor fest. Jeg vil heller ikek være årsaen til at folk føler at de ikke kan reise bort en fin helg på grunn av meg. TS, si til venninnen din at siden vinkvelden er avlyst, så velger du å dra på hyttetur isteden - og at du selvsagt kommer når vinkvelden blir satt opp igjen. Anonymous poster hash: 2825b...44c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå