Gå til innhold

Tine loff?

Fremhevede innlegg

Gjest Badebuksa
Skrevet

Hvis det er 20-25 grader innendørs, og man skal tine en fryst loff, hvor lang tid rar det? Merke ukjent, fikk loffen av en overnattingsgjest............. Eneste brødet jeg har, akter ikke å kjøpe nytt. Og er sulten. Hvor fort kan det være tint? :o :o :o :o

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er 20-25 grader innendørs, og man skal tine en fryst loff, hvor lang tid rar det? Merke ukjent, fikk loffen av en overnattingsgjest............. Eneste brødet jeg har, akter ikke å kjøpe nytt. Og er sulten. Hvor fort kan det være tint? :o :o :o :o

Jeg ville dynket det med litt vann og puttet det i stekeovnen. Da smaker det som ferskt :)

Anonymous poster hash: 5d248...128

Skrevet

Har du brødrister? Om du ikke har kan du skjære et par skiver og legge de i ovnen et par minutter på 100 grader eller steke de i stekepanna.

Skrevet

De ytterste skivene tiner fort, så det er nok ikke så lenge til du kan skjære noe av den

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville dynket det med litt vann og puttet det i stekeovnen. Da smaker det som ferskt :)

Og nystekt :):spise:

AnonymBruker
Skrevet

De ytterste skivene tiner fort, så det er nok ikke så lenge til du kan skjære noe av den

Lurt :)

Og rett i brødristeren eller i stekeovnen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...