Gå til innhold

Hundeeiere som ikke tenker på andre...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

i motsetning til mange andre syns jeg uoppdragne barn nesten er mer slitsomt enn uoppdragne hunder

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Helt enig!

...men det vil kanskje ikke mennesker som ikke liker hunder synes?

Jeg har forståelse for at det også er en plage at barn (og deres foreldre) absolutt skal menge seg med deres hunder når dere ikke vil det! Jeg vet at ikke alle hundeeiere er slik som beskrevet i hovedinnlegget, men det er de som er irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot
De fleste lar kattene drite ute - så slipper de å styre på med kattesandkasser inne.

Beklager, men katten min går ute store deler av døgnet, fordi den liker seg best ute (tilogmed om vinteren). Har prøvd å si til den at den skal bæsje inne, men den vil ikke høre. Har du noen tips mht hva jeg skal gjøre?

*ironi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror like mange irriterer seg på katter som på hunder. Katter driter i barnas sandkasser og i blosterbedd og naboens plen.

Grunnen til at katter velger å grave disse stedene er at jorden/sanden er løs så de ikke sliter tredeputene. Katter graver nemlig ikke med klørne ute. Greit for kattene - mindre greit for de som er i sandkassen og skal lage sandkaker og ender opp stinkende istedenfor.

Hundeeiere bruker iallefall poser og plukker opp etter hunden med. (De GODE hundeeierene iallefall)

Men med et lokk/overtrekk over sandkassa, er dette problemet løst,- enkelt og greit! :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...