Gå til innhold

Far til mine barn sier til barna at jeg alltid har hatt store psykiske problemer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette riktig av han å si?

Faren til barna mine sier til barna at jeg har store psykiske problemer. Dette har han alltid gjort. Jeg har aldri fått en diagnose på en psykisk lidelse, selv om jeg som alle andre kan bli stresset av og til.

Hvordan skal jeg håndtere situasjonen. Barna har hørt dette gjennom hele livet sitt. Nå er jeg fryktelig lei av snakket hans.

Anonymous poster hash: 2bfa2...368
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Deg igjen som startet tråden om at han har aldri har hatt følelser for deg?

Anonymous poster hash: b3436...855
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Umulig for oss å ha noen bastant mening om hvorvidt det er riktig av ham å si eller ei.

Det avhenger av omstendighetene.

Anonymous poster hash: 488f4...68c
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan vi vite om du er psykisk syk og om han har rett el ikke? Men selvfølgelig helt feil av han å gå rundt å si det til barna og deg uansett om du har det el ikke. Har du det ikke så er han slem og antakelig manipulerende, er du syk så er han kanskje lei men barna trenger ikke å få høre om det uten grunn om de er små. Ta en alvorsprat med han alene!

Anonymous poster hash: 719d0...416

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være forferdelig galt av han, eller det kan være en måte å forklare en vanskelig situasjon for barna på. Det kan være slemt og manipulerende, eller det kan være forsvarlig, alt etter motivet bak og måten det er gjort på.

Noen barn i min vennekrets hadde forelder som telefonterroriserte eksen i årevis, oppsøkte dem på nattestid, full og bevæpnet med kniv, kom med skjellsordtirader i timevis i full offentlighet... er situasjonen slik er det ikke noen vits i å prøve å rosemale. Selv om det ikke er greit å baksnakke ekspartneren sin, kan situasjonen være så ille at det ikke nytter å bortforklare. Mor eller far er faktisk sprø, eller oppfører seg som om de var det.

Anonymous poster hash: 54472...98a
AnonymBruker
Skrevet

* "sprø" er forresten ikke et ord jeg ville brukt hvis jeg snakket til barn ;) Hvis noen skulle steile på ordvalget.

Anonymous poster hash: 54472...98a
AnonymBruker
Skrevet

Er dette riktig av han å si?

Faren til barna mine sier til barna at jeg har store psykiske problemer. Dette har han alltid gjort. Jeg har aldri fått en diagnose på en psykisk lidelse, selv om jeg som alle andre kan bli stresset av og til.

Hvordan skal jeg håndtere situasjonen. Barna har hørt dette gjennom hele livet sitt. Nå er jeg fryktelig lei av snakket hans.

Anonymous poster hash: 2bfa2...368

Men du har gått til psykiater, på medisiner og vært innlagt på tvang.

Det var i alle fall det du skrev i en av de andre 40 trådene du har skrevet om akkurat det samme.

Anonymous poster hash: 23fa1...9c0

• Liker 3
Skrevet

Dere har jo hatt en del problemer så mulig han bare prøver å forklare det for barna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...