Gå til innhold

Nabokjerring kjefter høylytt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naboen over gjerdet har tre barn i alder 4 til 8. Barna leker i hagen, og vi hører dem ganske godt, men det forstyrrer oss ikke - barn er barn :-) men mora kjefter på dem i et sett - og kommanderer dem rundt akkurat som hun kommanderer en hund. Dette gjør hun svært høylydt så det ljomer i hele nabolaget, og det er ganske så utrivelig. Syns forferdelig synd på de barna som blir utsatt for den kjeftinga, og så er det slitsomt for oss naboer å høre på. Men ville dere tatt det opp - og hvordan?

Anonymous poster hash: a5f2b...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydelighvis vet bare denne dama om en måte å kommunisere på, så kan banne på at hun kommer til å kjefte tilbake uansett hva du sier til henne. Kjenner typen.... :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skriv en lapp og legg i postkassa.

Anonymous poster hash: d480d...854

• Liker 1
Skrevet

Ikke gøy å være vitne til - det vet jeg alt om. Litt kjefting forekommer i ethvert hjem med barn. Men slik du beskriver det, så er det ikke bra. Jeg ville gitt henne en lapp i postkassa el.lign.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke brydd meg. Folk er forskjellige, og så lenge hun ikke utsetter dem for psykiske eller fysiske overgrep tenker ejg at hun får være som hun er. Ungene overlever nok.

Anonymous poster hash: d6221...62d
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slikt skjer vel på hvert et boligfelt? Man er mer ute om sommeren, og barn lyer ikke alltid. Kan kjefte selv jeg, om barna hopper i sofaen- eller prøver å lage lekeland innendørs, altså de får leke, men herjelek-putekrig-vannkrig ect innedørs nekter jeg dem. Da kan jeg gå opp i en høy C, om de ikke lyer. Sier alltid høyt da: NEI, MAN HOPPER IKKE I SOFAEN INNENDØRS, ELLER NEI, MAN HAR IKKE PUTEKRIG NÅR MAN HAR LAGT SEG OG KLOKKA SNART ER 23!!! :)

Anonymous poster hash: 3a13a...97e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...