Gå til innhold

Farge øyenvipper med øyebrynsfarge?

AaaaK

Anbefalte innlegg

Jeg har farget øyenbryn hos frisør tidligere, men tenkte nå jeg skulle prøve å gjøre det hjemme. Tenkte også å ta øyevipper i samme slengen.

Kjøpte Kolokrem brun til øyenbryn på Vita. Damen i kassen sa at jeg kunne bruke den på vipper også, men stemmer det? Når jeg går inn på Vitas hjemmesider er det en annen boks. Den ser lik ut, men det står "til øyenbryn og vipper" mens på min står det bare "til øyenbryn". Har det noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har farget øyenbryn hos frisør tidligere, men tenkte nå jeg skulle prøve å gjøre det hjemme. Tenkte også å ta øyevipper i samme slengen.

Kjøpte Kolokrem brun til øyenbryn på Vita. Damen i kassen sa at jeg kunne bruke den på vipper også, men stemmer det? Når jeg går inn på Vitas hjemmesider er det en annen boks. Den ser lik ut, men det står "til øyenbryn og vipper" mens på min står det bare "til øyenbryn". Har det noe å si?

Den til øyenbryn er sterkere enn den til vipper og bryn, så jeg ville ikke tatt sjansen. Det er uansett litt bortkastet å farge vippene med brun, det kommer nesten ikke til å synes. Kjøp en ny sort (evt blåsort) til vipper :)

Anonymous poster hash: 3c72c...749

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker øyebrynsfarge på mine vipper, dog i sort. Funker supert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farget vippene mine seinest igår med øyenbrynsfarge. Gikk helt fint! Nå er det et under at jeg ikke er blind tho, ettersom jeg både har fått hårfarge og blekemiddel i øynene tidligere. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...
AnonymBruker

Tror det har kommet noen nye regler som gjør at det ikke lenger kan stå "til øyevipper" på Kolokrem pakken, men at det er akkurat den samme fargekremen og at det kan brukes på vipper

Anonymous poster hash: dcc35...505
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...