AaaaK Skrevet 17. juli 2014 #1 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg har farget øyenbryn hos frisør tidligere, men tenkte nå jeg skulle prøve å gjøre det hjemme. Tenkte også å ta øyevipper i samme slengen. Kjøpte Kolokrem brun til øyenbryn på Vita. Damen i kassen sa at jeg kunne bruke den på vipper også, men stemmer det? Når jeg går inn på Vitas hjemmesider er det en annen boks. Den ser lik ut, men det står "til øyenbryn og vipper" mens på min står det bare "til øyenbryn". Har det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Del Skrevet 17. juli 2014 Jeg har farget øyenbryn hos frisør tidligere, men tenkte nå jeg skulle prøve å gjøre det hjemme. Tenkte også å ta øyevipper i samme slengen. Kjøpte Kolokrem brun til øyenbryn på Vita. Damen i kassen sa at jeg kunne bruke den på vipper også, men stemmer det? Når jeg går inn på Vitas hjemmesider er det en annen boks. Den ser lik ut, men det står "til øyenbryn og vipper" mens på min står det bare "til øyenbryn". Har det noe å si? Den til øyenbryn er sterkere enn den til vipper og bryn, så jeg ville ikke tatt sjansen. Det er uansett litt bortkastet å farge vippene med brun, det kommer nesten ikke til å synes. Kjøp en ny sort (evt blåsort) til vipper Anonymous poster hash: 3c72c...749 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinduskarmen Skrevet 17. juli 2014 #3 Del Skrevet 17. juli 2014 Bruker øyebrynsfarge på mine vipper, dog i sort. Funker supert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howl Skrevet 17. juli 2014 #4 Del Skrevet 17. juli 2014 Farget vippene mine seinest igår med øyenbrynsfarge. Gikk helt fint! Nå er det et under at jeg ikke er blind tho, ettersom jeg både har fått hårfarge og blekemiddel i øynene tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2015 #5 Del Skrevet 5. juni 2015 Tror det har kommet noen nye regler som gjør at det ikke lenger kan stå "til øyevipper" på Kolokrem pakken, men at det er akkurat den samme fargekremen og at det kan brukes på vipper Anonymous poster hash: dcc35...505 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå