AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Andre som føler at de aldri skal være så heldig å finne en mann? Føler at alle andre er så heldig, og finner kjærligheten fort, mens jeg har nå gått i 15 måneder singel. Men 15 måneder er vel ikke så lenge? Anonymous poster hash: e58c6...642 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Jeg føler ikke at jeg ikke kommer til å finne en mann enda, har bare vært alene i fire mnd, og er faktisk livredd for å finne en mann haha... Må nok fikse mye i meg selv før jeg treffer en ny Og du, 15 mnd er ikke så lenge, du kommer til å møte en en vakker dag, om du er åpen for det. Det var en tråd her, der ei var iritert, for alle skrev "klart du møter en ny!" Hun mente at ikke alle gjorde det, at mange var alene i mangen år. Jeg tror dette er et valg, et valg om hva du er tilgjengelig for, så... Klart du møter en ny! Hehe...Anonymous poster hash: 143cc...239 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 15 måneder? Prøv 12 år, du... Anonymous poster hash: cf11e...8af 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har vært singel i 13 år, men bare vært på utkikk i 3 år. Føler ikke det er noen bra menn igjen og at jeg ikke kommer til å få egen familie.. Anonymous poster hash: ac507...11a 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Jeg følte det før... Og så tok jeg initiativ selv :-p Hvis du ikke vil være singel: - ikke sitt og "vent" på at drømmemannen faller i fanget på deg. Ta initiativ og vis at du eksisterer. - "ikke døm en bok etter omslaget". Tenker du kun på utseende vil det ikke vare. Anonymous poster hash: ccc79...994 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 15 mnd? Hahaha! Jeg har vært singel i 4 år. Og på leit i 4 år.Anonymous poster hash: 96969...637 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Jeg følte det før... Og så tok jeg initiativ selv :-p Hvis du ikke vil være singel: - ikke sitt og "vent" på at drømmemannen faller i fanget på deg. Ta initiativ og vis at du eksisterer. - "ikke døm en bok etter omslaget". Tenker du kun på utseende vil det ikke vare.Anonymous poster hash: ccc79...994 Tror du virkelig ikke at vi har tenkt på dette selv? Jeg tar initiativ men blir avvist. Jeg velger også mindre pene menn, men de er også drittsekker. Anonymous poster hash: ac507...11a 4
Electron Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Håper for guds skyld jeg ikke finner en mann da jeg er hetrofil, men en bedre halvdel i det motsatte kjønn hadde ikke gjort noe 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har vært singel i 13 år, men bare vært på utkikk i 3 år. Føler ikke det er noen bra menn igjen og at jeg ikke kommer til å få egen familie.. Anonymous poster hash: ac507...11a Hva er en bra mann? Klart du ikke vil finne en mann som har super status og et kjempe godt utseende. Men det er jo mulig å finne en med vanlig jobb, som ikke er så kjekk og som er grei personlig... Anonymous poster hash: f9a5c...bbb
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Tror du virkelig ikke at vi har tenkt på dette selv? Jeg tar initiativ men blir avvist. Jeg velger også mindre pene menn, men de er også drittsekker. Anonymous poster hash: ac507...11a Hittil må jeg si at jeg er skuffet over de mennene jeg har vandret vidre fra og truffet.. Virker som om alle har noen skavanker eller ting med personligheten,jeg mener det er umulig å leve med.. Som f.eks hissighet,lett for å bli irritert,skummelt når de kan vise tegn på at de KAN være voldelige eller gå bananas på ting i sinne.Knus ting i sinne. Egoistiske,mannssjåvinistiske holdninger,uansvarlighet, Drikker for mye,og kan ikke håndtere penger/økonomi. -evner ikke å kommunisere om ting i forholdet. -En del sliter med skjulte psykiske problemer også. OBS OBS !!!! Som du ikke får vite om,før langt utover i forholdet. Nei jenter-vær forsiktig når du velger en mann.Bruk LANG tid på å bli kjent med han og test han litt ut,hans reaksjoner osv -Har blitt utrolig skuffa over å oppdage slike ting...ved mine fremtidige forholds-kandidater.Så glad,jeg kunne gå-når jeg ville...og ingenting hindret meg. Nei godt å være singel-mindre bekymringer...jeg har sett for mye! Vår forsiktig single damer...mye rart der ute.Av menn. Anonymous poster hash: c7555...e6e 4
Xcase33 Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Andre som føler at de aldri skal være så heldig å finne en mann? Føler at alle andre er så heldig, og finner kjærligheten fort, mens jeg har nå gått i 15 måneder singel. Men 15 måneder er vel ikke så lenge? Anonymous poster hash: e58c6...642 Du finner ingen menn med å bare sitte der ..om du finner noen så er det de som har funnet deg, ikke omvendt. Da er det jo bare flaks som avgjør for din del om noen som finner deg er noen du faktisk liker da. Litt rart du har sittet i 15måneder å tenkt slik på det .. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 Hva er en bra mann? Klart du ikke vil finne en mann som har super status og et kjempe godt utseende. Men det er jo mulig å finne en med vanlig jobb, som ikke er så kjekk og som er grei personlig... Anonymous poster hash: f9a5c...bbb En bra mann er en som har utdannelse og jobb, og som har det samme lønnsnivået/livvstilen som meg. Han bør også evne og ha vilje til å forplikte seg (mentalt og fysisk). Ellers bør han være helt vanlig, slik som meg selv. Dessverre lever også menn som er lengre ned på attraktivitetsskalen i villfarelsen om at de skal få seg modelldame bare de venter lenge nok. Og at de skal leve livet til de er 45år og så skaffe familie med ei yngre dame. Menn er ikke menn lengre, de har blitt noe annet. De har blitt en dårlig unnskyldning for mann og en vits. Anonymous poster hash: ac507...11a 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Jeg sier som ei venninne av meg: menn er og blir den største skuffelsen i livet. Anonymous poster hash: ac507...11a 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #14 Skrevet 17. juli 2014 En bra mann er en som har utdannelse og jobb, og som har det samme lønnsnivået/livvstilen som meg. Han bør også evne og ha vilje til å forplikte seg (mentalt og fysisk). Ellers bør han være helt vanlig, slik som meg selv. Dessverre lever også menn som er lengre ned på attraktivitetsskalen i villfarelsen om at de skal få seg modelldame bare de venter lenge nok. Og at de skal leve livet til de er 45år og så skaffe familie med ei yngre dame. Menn er ikke menn lengre, de har blitt noe annet. De har blitt en dårlig unnskyldning for mann og en vits. Anonymous poster hash: ac507...11a Eller kanskje vi har blitt lei av rasshøl av norske kvinner, som bare ser oss som en ressurspool for alskens feriereiser og luksus. Men jeg har etter mye dating bestemt meg for å forbli singel som mann og heller leve livet Har både utannelse og ganske bra jobb, men jeg gidder ikke lenger lete etter "kvinnen i mitt liv". For hun finnes hvertfall ikke i Norge, her finner man bare søppel som deg. Anonymous poster hash: 1409f...0cc 2
Gjest Gunfreak Skrevet 17. juli 2014 #15 Skrevet 17. juli 2014 Håper for guds skyld jeg ikke finner en mann da jeg er hetrofil, men en bedre halvdel i det motsatte kjønn hadde ikke gjort noe Ikke rart du er singel, du har jo nettopp eliminert 50% av befolkninga! Fert så kresen du er da, legger du til menn har du dobbelt så stor sjangse å finne en partner, Legger du til kuer, hester, esler, blåhvaler osv, har du enda flere sjangser. 2
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #16 Skrevet 17. juli 2014 Jeg har vært singel i 9 mnd. Tenker det samme som deg. Vet ikke engang hvor man treffer single menn når man er 36. De fleste som jeg kjenner har familie. Har profil på sukker, men der er det lite interessant og stort sett samme tryner nå som for et halvt år siden..Så det kjennes som om det må et mirakel til for å finne noen.. Anonymous poster hash: 19e4e...c1f 1
Alina X Skrevet 17. juli 2014 #17 Skrevet 17. juli 2014 Hittil må jeg si at jeg er skuffet over de mennene jeg har vandret vidre fra og truffet..Virker som om alle har noen skavanker eller ting med personligheten,jeg mener det er umulig å leve med..Som f.eks hissighet,lett for å bli irritert,skummelt når de kan vise tegn på at de KAN være voldelige eller gå bananas på ting i sinne.Knus ting i sinne.Egoistiske,mannssjåvinistiske holdninger,uansvarlighet,Drikker for mye,og kan ikke håndtere penger/økonomi.-evner ikke å kommunisere om ting i forholdet.-En del sliter med skjulte psykiske problemer også. OBS OBS !!!! Som du ikke får vite om,før langt utover i forholdet.Nei jenter-vær forsiktig når du velger en mann.Bruk LANG tid på å bli kjent med han og test han litt ut,hans reaksjoner osv -Har blitt utrolig skuffa over å oppdage slike ting...ved mine fremtidige forholds-kandidater.Så glad,jeg kunne gå-når jeg ville...og ingenting hindret meg.Nei godt å være singel-mindre bekymringer...jeg har sett for mye! Vår forsiktig single damer...mye rart der ute.Av menn. Anonymous poster hash: c7555...e6e Hehe kjenner meg igjen der ass...spesielt det med å bli hissig og kontrollerende og der hvor han sliter med økonomien og drikker/røyker for mye i tillegg til de "rare" som er smått uhygieniske og nevrotiske i oppførsel.. Og ja,alle disse har vært helt greie menn med vanlige jobber og tilsynelatende snill og god personlighet, ingen har vært den kjekke alfamannen med masse penger og status. Folk klager på at vi ikke går et "vanlige"menn,men når vi gjør det så er de bat shit crazy og man orker ikke å leve med en sånn.
Alina X Skrevet 17. juli 2014 #18 Skrevet 17. juli 2014 Jeg sier som ei venninne av meg: menn er og blir den største skuffelsen i livet. Anonymous poster hash: ac507...11a Vennina di er med andre ord sykt bitter? Menn er ikke skuffelser i seg selv,men ja det finnes veldig mange menn som har en oppførsel eller ting ved seg som man ikke takler. Være seg at de er hissige og blir voldelige,sier stygge ting,aldri hjelper til,aldri vil finne på noe,dusjer sjeldent,går på nav fordi de ikke gidder å jobbe osv...så det er mange traps der.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #19 Skrevet 17. juli 2014 Vennina di er med andre ord sykt bitter? Menn er ikke skuffelser i seg selv,men ja det finnes veldig mange menn som har en oppførsel eller ting ved seg som man ikke takler. Være seg at de er hissige og blir voldelige,sier stygge ting,aldri hjelper til,aldri vil finne på noe,dusjer sjeldent,går på nav fordi de ikke gidder å jobbe osv...så det er mange traps der. Vel, diverse psyko kvinner kan nok ha noe med hvordan man utvikler seg videre å gjøre. Selv er jeg hvertfall ferdig med å date norske søppelkvinner, men man skal heldigvis ikke så langt før man finner noe helt annet og kvinner som bryr seg om noe annet enn materiell status, se & hør og ligge på sofaen og se på tv. Anonymous poster hash: 1409f...0cc 1
Ramona Skrevet 17. juli 2014 #20 Skrevet 17. juli 2014 Wow, mye bitterhet blant begge kjønn her. Når det er sagt, så er jeg enig at det er vanskelig å finne noen. Hvor skal man lete liksom? På nettet? Der er det jo bare tullinger. på fest? Man fester jo med de samme folka hver gang. På kurs? Der er det 99% kvinner og 1 lite attraktiv mann som har meldt seg på salsakurs for å møte damer. På byen? Hva skal man gjøre der, gå bort til en kjekk fyr og sjekke han opp? Aldri! 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå