Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener ikke å høres bitchy ut, for jeg unner venner å ha det bra. Samtidig er det utrolig vondt å se på at alle er så lykkelige og den ene etter den andre gifter seg og får barn. Og her sitter jeg, snart 33 år og fortsatt alene. Jeg har hatt forhold, men det har ikke funket. Enten fordi jeg har blitt dumpet eller så har jeg mistet interessen. Jeg møtte drømmemannen i USA trodde jeg, men han var bare ute etter sex :(

Jeg får kjeft av venninner når jeg klager, for de påstår at mange misunner meg mitt liv. Jeg har masse venner og finner på mye gøy, reiser over hele verden og er aktiv med ski etc. Det skjer mye rundt meg så jeg føler meg hvertfall ikke ensom.

Jeg skulle ønske jeg kunne være lykkelig som singel siden jeg er dømt til å være alene resten av livet. Men hvordan? Og hvordan slutte å bli lei meg over at alle har kjærester? Jeg klarer ikke være venner med folk som har kjæreste en gang, så ille er det. Og alle som er gravide slettes fra facebook. Det gjør for vondt.

Anonymous poster hash: 32464...dcf
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg kjenner igjen den følelsen du har. Jeg har det sånn selv. Men jeg klarer å være venner med folk som er lykkelig forelsket osv på facebook. Men jeg sliter med å se bildene av og til, for det får meg til å tenke på det jeg ikke har.

Jeg har barn, men selv om jeg har barn så må jeg si at det er tøfft å være mor og. Det er ikke så rosenrødt som det ser ut til alltid. Jeg er glad i barna mine. Men vit at alt er ikke rosenrødt selv om det kan se sånn ut.

Jeg føler at alt ser litt håpløst ut for meg anngående det å finne meg en ny mann og situasjon. De mennene jeg vil ha , de bare dumper meg, - de som jeg ikke vil ha, de vil ha meg.

Skjønner missunnelsen: for jeg er missunnelig på alle som beholder familielivet, kjæresten sin, og på de som får 3 barn, for det var mitt store ønske i livet. 3 barn med samme mann. Men slik blir det ikke. Faren til barna gikk i fra meg, og sier at han aldri vil ha meg igjen :)

Endret av Meline37
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du farter rund over hele verden hele tiden så vil du jo også gi et inntrykk av at du kanskje er litt rotløs og ikke så egnet til å være mor. Det er ikke noe i veien med det, men menn som ønsker barn ser gjerne etter noen som kanskje har litt geografisk fotfeste og vet hvertfall sånn omtrent hva hun ønsker ut av livet.

Anonymous poster hash: b162b...ac2
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner igjen den følelsen du har. Jeg har det sånn selv. Men jeg klarer å være venner med folk som er lykkelig forelsket osv på facebook. Men jeg sliter med å se bildene av og til, for det får meg til å tenke på det jeg ikke har.

Jeg har barn, men selv om jeg har barn så må jeg si at det er tøfft å være mor og. Det er ikke så rosenrødt som det ser ut til alltid. Jeg er glad i barna mine. Men vit at alt er ikke rosenrødt selv om det kan se sånn ut.

Jeg føler at alt ser litt håpløst ut for meg anngående det å finne meg en ny mann og situasjon. De mennene jeg vil ha , de bare dumper meg, - de som jeg ikke vil ha, de vil ha meg.

Skjønner missunnelsen: for jeg er missunnelig på alle som beholder familielivet, kjæresten sin, og på de som får 3 barn, for det var mitt store ønske i livet. 3 barn med samme mann. Men slik blir det ikke. Faren til barna gikk i fra meg, og sier at han aldri vil ha meg igjen :)

Da har du kanskje gått i den tradisjonelle fella og datet "drittsekkene"? Hva er det som gjør at du ikke vil ha mennene som vil ha deg?

Ellers er det jo færre og færre som blir sammen livet ut i dag, så å være singel store deler av livet - med eller uten barn - er det mange som må påregne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil aldri få noen kjæreste så lenge du er så ulykkelig.

Bli lykkelig og glad i deg selv, så kommer det noen fortere enn du aner.

Å få kjæreste/barn bringer ikke lykke med seg, i seg selv. Greit nok, man blir lykkelig i forelskelsesrusen, men når den går over er du akkurat den samme ulykkelige personen som du var før du ble forelsket.

Å få kjæreste gjør deg ikke lykkelig. Du gjør deg lykkelig.

Anonymous poster hash: 17bd5...93b
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sånn går det når ts er så kresen når det kommer til menn. Du kommer til å ende opp som en gammel ensom tante...

Anonymous poster hash: e81fc...024
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Da har du kanskje gått i den tradisjonelle fella og datet "drittsekkene"? Hva er det som gjør at du ikke vil ha mennene som vil ha deg?

Ellers er det jo færre og færre som blir sammen livet ut i dag, så å være singel store deler av livet - med eller uten barn - er det mange som må påregne.

Ja ser sånn ut Trodde aldri jeg skulle ende opp som dette. For far til barna mine var så glad i meg sa han. Men det gjorde jeg. Og jeg har prøvd å gå videre. Hver gang jeg forelsket meg på nytt så blir jeg dumpet. Hvorfor? Jo det kan være det at jeg har møtt menn som er vinglete og desperat, og så blir jeg dumpet. For det virket ikke ut til at noe var galt med tenningen deres på meg, men det virket ut som om de var livredd å forplikte seg. Kan være mange grunner, så jeg bør gjerne ikke gi opp selv om jeg har fått mange avslag. Utrolig nok så synes jeg at jeg ser veldig pen ut i speilet, på videoer, og på bilder. Men jeg har fått en haug med nedturer på veien. Er ikke få jeg har datet. Mange!. Ca 30 - 40 tenker jeg hehe. De som vil ha meg av de, er menn som enten virker til å være desperate med psykiske problemer, eller menn som er arbeidsledige osv. Jeg vil ikke ha noe sump hehe.

Det siste halvåret har jeg kun datet en. Og sist gang jeg var på date med han var vel i slutten av mai eller begynnelsen av juni, men etter dette har jeg tatt meg en pause for å finne meg selv før jeg søker igjen :) Er kjedelig å gå på 30 - 40 dater med ulike menn også blir det bare sløsing av tid og tull.

Trådstarter: Uansett hvordan du ser ut. Tenk på hva du er inni deg. Det er det som betyr noe. Og vit at vi er flere som stresser med dette.

Endret av Meline37
Skrevet

Sånn går det når ts er så kresen når det kommer til menn. Du kommer til å ende opp som en gammel ensom tante...

har vi ikke lov å være litt kresen? Vi kan ikke alltid styre det heller. Jeg lurer på om jeg skal senke standarden, eller jeg har prøvd noen ganger, men da blir jeg bare ulykkelig :)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg kjenner igjen den følelsen du har. Jeg har det sånn selv.

mange kjente og historiske skrivere og teaterforfattere som Shakespare, har sagt negative ting om ekteskap og forhold. Lærte en god del historiske sitater fra videospillet Catherine. Lurer på om ekteskap er rett og slett fengsel

Her er en liste over de i spillet som siteres

Ambrose Bierce

(Q2) Ango Sakaguchi

(Q3) Arthur Schopenhauer

(Q4) Anton Chekhov

(Q5) Augustine of Hippo

(Q6) Benjamin Franklin

(Q7) Blaise Pascal

(Q8) Boethius

(Q9) Dante

(Q10) Dionysius Cato

(Q11) Douglas Adams

(Q12) Francis I

(Q13) Fuller

(Q14) George Carlin

(Q15) Heinrich Heine

(Q16) Henri de Regnier

(Q17) Honore de Balzac

(Q18) James Oppenheim

(Q19) JeanJacques Rousseau

(Q20) Johann Wolfgang von Goethe

(Q21) John Dryden

(Q22) John Linnell

(Q23) Kyoka Izumi

(Q24) Lord Byron

(Q25) Lucius Annaeus Seneca

(Q26) Lyndon B. Johnson

(Q27) Madame de Giradin

(Q28) Marie von EbnerEschenbach

(Q29) Mark Twain

(Q30) Marquis de vauvenargues

(Q31) Martin Luther King Jr

(Q32) Menander

(Q33) Moliere

(Q34) Norton Juster

(Q35) Oscar Wilde

(Q36) Paul Valery

(Q37) Phyllis Diller

(Q38) Pierre Beaumarchais (The Marriage of Figaro)

(Q39) Pierre de Marivaux

(Q40) Plato

(Q41) Plautus

(Q42) Pliny the Younger

(Q43) Proverb

(Q44) Pythagoras

(Q45) Quintus Horatius Flaccus

(Q46) R.G. Collingwood

(Q47) Ralph Waldo Emerson

(Q48) Richard Barnfield

(Q49) Richard M. Nixon

(Q50) Robert Louis Stevenson

(Q51) Rodney Dangerfield

(Q52) Rudyard Kipling

(Q53) Samuel Johnson

(Q54) Saneatsu Mushanokoji

(Q55) Sei Shonagon

(Q56) Shakespeare

(Q57) Socrates

(Q58) Sophocles

(Q59) Thomas a Kempis

(Q60) Thomas Mutton

(Q61) William Blake

(Q62) William Clayton

(Q63) Zhuge Liang

(Q64) Missing Author (Help me out!)

Endret av Haru
Skrevet

mange kjente og historiske skrivere og teaterforfattere som Shakespare, har sagt negative ting om ekteskap og forhold. Lærte en god del historiske sitater fra videospillet Catherine. Lurer på om ekteskap er rett og slett fengsel

Her er en liste over de i spillet som siteres

Ambrose Bierce

(Q2) Ango Sakaguchi

(Q3) Arthur Schopenhauer

(Q4) Anton Chekhov

(Q5) Augustine of Hippo

(Q6) Benjamin Franklin

(Q7) Blaise Pascal

(Q8) Boethius

(Q9) Dante

(Q10) Dionysius Cato

(Q11) Douglas Adams

(Q12) Francis I

(Q13) Fuller

(Q14) George Carlin

(Q15) Heinrich Heine

(Q16) Henri de Regnier

(Q17) Honore de Balzac

(Q18) James Oppenheim

(Q19) JeanJacques Rousseau

(Q20) Johann Wolfgang von Goethe

(Q21) John Dryden

(Q22) John Linnell

(Q23) Kyoka Izumi

(Q24) Lord Byron

(Q25) Lucius Annaeus Seneca

(Q26) Lyndon B. Johnson

(Q27) Madame de Giradin

(Q28) Marie von EbnerEschenbach

(Q29) Mark Twain

(Q30) Marquis de vauvenargues

(Q31) Martin Luther King Jr

(Q32) Menander

(Q33) Moliere

(Q34) Norton Juster

(Q35) Oscar Wilde

(Q36) Paul Valery

(Q37) Phyllis Diller

(Q38) Pierre Beaumarchais (The Marriage of Figaro)

(Q39) Pierre de Marivaux

(Q40) Plato

(Q41) Plautus

(Q42) Pliny the Younger

(Q43) Proverb

(Q44) Pythagoras

(Q45) Quintus Horatius Flaccus

(Q46) R.G. Collingwood

(Q47) Ralph Waldo Emerson

(Q48) Richard Barnfield

(Q49) Richard M. Nixon

(Q50) Robert Louis Stevenson

(Q51) Rodney Dangerfield

(Q52) Rudyard Kipling

(Q53) Samuel Johnson

(Q54) Saneatsu Mushanokoji

(Q55) Sei Shonagon

(Q56) Shakespeare

(Q57) Socrates

(Q58) Sophocles

(Q59) Thomas a Kempis

(Q60) Thomas Mutton

(Q61) William Blake

(Q62) William Clayton

(Q63) Zhuge Liang

(Q64) Missing Author (Help me out!)

Ja det kan man føle. Jeg følte jeg var fengslet i de to seriøse forholdene jeg har hatt i livet mitt. :D. Så alt er ikke rosenrødt i et forhold heller, og før eller siden så kan det lett gå i stykker. Det er ikke ubetinget kjærlighet :)

Skrevet

Ja det kan man føle. Jeg følte jeg var fengslet i de to seriøse forholdene jeg har hatt i livet mitt. :D. Så alt er ikke rosenrødt i et forhold heller, og før eller siden så kan det lett gå i stykker. Det er ikke ubetinget kjærlighet :)

thats why we shoud rather WHORE AROUND SINGLE!!!! XD

haha neida

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du farter rund over hele verden hele tiden så vil du jo også gi et inntrykk av at du kanskje er litt rotløs og ikke så egnet til å være mor. Det er ikke noe i veien med det, men menn som ønsker barn ser gjerne etter noen som kanskje har litt geografisk fotfeste og vet hvertfall sånn omtrent hva hun ønsker ut av livet.

Men hva annet skal jeg finne på? Jeg møter jo ingen menn i Oslo. Norske menn er ikke interessert!

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke jeg er så kresen egentlig. Går ikke etter utseendet men dette med kjemi og personlighet. Når jeg gang på gang blir dumpet er det ikke så rart jeg mister motet. Eller når han jeg trodde var drømmemannen sender meg bilde av pikken sin :(

• Liker 3
Skrevet

Syns ikke jeg er så kresen egentlig. Går ikke etter utseendet men dette med kjemi og personlighet. Når jeg gang på gang blir dumpet er det ikke så rart jeg mister motet. Eller når han jeg trodde var drømmemannen sender meg bilde av pikken sin :(

er det så ille at han sender bilde av pikken sin?

• Liker 1
Skrevet

jeg har en sjette sans som forteller meg at dette vil føre til krangling og den ikoniske "kaklingen"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det, når jeg har møtt mannen 1 gang. Han er forøvrig 35 og burde være mer voksen. Jeg har ikke hatt sex med han heller så det er ingen grunn til å sende meg slike bilder og si at han ligger og runker og tenker på meg. Ufint er det.

• Liker 3
Skrevet

Mener ikke å høres bitchy ut, for jeg unner venner å ha det bra. Samtidig er det utrolig vondt å se på at alle er så lykkelige og den ene etter den andre gifter seg og får barn. Og her sitter jeg, snart 33 år og fortsatt alene. Jeg har hatt forhold, men det har ikke funket. Enten fordi jeg har blitt dumpet eller så har jeg mistet interessen. Jeg møtte drømmemannen i USA trodde jeg, men han var bare ute etter sex :(

Jeg får kjeft av venninner når jeg klager, for de påstår at mange misunner meg mitt liv. Jeg har masse venner og finner på mye gøy, reiser over hele verden og er aktiv med ski etc. Det skjer mye rundt meg så jeg føler meg hvertfall ikke ensom.

Jeg skulle ønske jeg kunne være lykkelig som singel siden jeg er dømt til å være alene resten av livet. Men hvordan? Og hvordan slutte å bli lei meg over at alle har kjærester? Jeg klarer ikke være venner med folk som har kjæreste en gang, så ille er det. Og alle som er gravide slettes fra facebook. Det gjør for vondt.

Har det sån som deg :-)

Skulle ønske jeg hadde noen å bruke tiden min på. Og skulle ønske at jeg møtte ei jente som satt pris på meg :-)

AnonymBruker
Skrevet

Men skal hun bare ta til takke med da? Det er jo som regel en grunn til at menn velges vekk, ved at de enten er drittsekker, mangler evne/vilje til forplikte seg, er ressurssvake osv. Hva er det som ordner seg og blir bra ved at ts velger en slik mann egentlig?

Anonymous poster hash: 92dad...8bf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja ser sånn ut Trodde aldri jeg skulle ende opp som dette. For far til barna mine var så glad i meg sa han. Men det gjorde jeg. Og jeg har prøvd å gå videre. Hver gang jeg forelsket meg på nytt så blir jeg dumpet. Hvorfor? Jo det kan være det at jeg har møtt menn som er vinglete og desperat, og så blir jeg dumpet. For det virket ikke ut til at noe var galt med tenningen deres på meg, men det virket ut som om de var livredd å forplikte seg. Kan være mange grunner, så jeg bør gjerne ikke gi opp selv om jeg har fått mange avslag. Utrolig nok så synes jeg at jeg ser veldig pen ut i speilet, på videoer, og på bilder. Men jeg har fått en haug med nedturer på veien. Er ikke få jeg har datet. Mange!. Ca 30 - 40 tenker jeg hehe. De som vil ha meg av de, er menn som enten virker til å være desperate med psykiske problemer, eller menn som er arbeidsledige osv. Jeg vil ikke ha noe sump hehe.

Det siste halvåret har jeg kun datet en. Og sist gang jeg var på date med han var vel i slutten av mai eller begynnelsen av juni, men etter dette har jeg tatt meg en pause for å finne meg selv før jeg søker igjen :) Er kjedelig å gå på 30 - 40 dater med ulike menn også blir det bare sløsing av tid og tull.

Trådstarter: Uansett hvordan du ser ut. Tenk på hva du er inni deg. Det er det som betyr noe. Og vit at vi er flere som stresser med dette.

Tja. At du beskriver arbeidsledige menn som "sumper" forklarer jo en del. Kan forstå at man ikke ønsker en partner som rett og slett ikke vil jobbe, men arbeidsmarkedet kan være tøft i dag og grunnene til arbeidsledighet mange.

Ikke for å være slem, men jeg tar ikke i folk som beskriver folk som kanskje har det vanskelig med ildtang en gang. Det er stort sett veldig synlig når kvinner har slike holdninger ovenfor menn, men du får vel bare lete videre.

AnonymBruker
Skrevet

Men skal hun bare ta til takke med da? Det er jo som regel en grunn til at menn velges vekk, ved at de enten er drittsekker, mangler evne/vilje til forplikte seg, er ressurssvake osv. Hva er det som ordner seg og blir bra ved at ts velger en slik mann egentlig?

Anonymous poster hash: 92dad...8bf

Og det er ingen grunn til at kvinner velges vekk? Faen ta folk som deg og som demoniserer menn i en vanskelig livssituasjon. Dere får heller slikte datingmarkedet med helsa.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...