Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette rund eller normal? Lager profil på møteplassen, og må skrive om jeg er normal, litt rundt osv hm...

Så hva er normalt?

Jeg synes jeg er litt rund :) så tenkte jeg skulle skrive det, men rund innpå der kan jo bety stor? Boen som vet? Haha... små problemer på morgenen ;)

Anonymous poster hash: 5e3e2...dca

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*noen :)

Gjest KateW
Skrevet

For GUDS skyld ikke skriv "litt rund", jeg skrev det og fikk megakjeft av en som ville ha en tykk kvinne, og jeg hadde jugd i profilen min. Litt rund tror jeg er nettspråk for Moskva Marit, post operasjon,

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville skrevet normal. Uansett vanskelig for oss å si kun basert på høyde og vekt - folk ser jo helt forskjellig ut selvom de har samme vekt og høyde.

AnonymBruker
Skrevet

For GUDS skyld ikke skriv "litt rund", jeg skrev det og fikk megakjeft av en som ville ha en tykk kvinne, og jeg hadde jugd i profilen min. Litt rund tror jeg er nettspråk for Moskva Marit, post operasjon,

Var det jeg var redd for ;)

Jaja, nå står det litt rund, så får de som tror jeg er kjempestor bare bli skuffa. Og så får jeg håpe de som ikke vil ha så store, tar kontakt hehe...

Gjest KateW
Skrevet

Jeg skrev det selv, fordi jeg har bryster og hofter. Tror det beste er som KaDust sier, skriv normal. Legger du ved bilder av mer enn ansiktet, så ser de jo hvordan du ser ut, og om slik du ser ut er noe de liker

Skrevet

litt rund vil jeg si. er på samme høyde, veier 57 og jeg er ingen strek kroppslig sett

AnonymBruker
Skrevet

165/65 str ser bra ut om du har litt større pupper. Ellers..ikke..

Anonymous poster hash: c4435...5ce
AnonymBruker
Skrevet

Stor forskjell på hvordan man ser ut med den vekten og høyden. Selv er jeg 163 og veier 65 kg, og mener jeg er normal. For jeg har slank midje, store pupper, litt kraftig rompe og lår. Trener og, men bruker str. 38 i klær, ser ikke på meg selv som rund da.

Anonymous poster hash: b804a...695
AnonymBruker
Skrevet

Hva er alle kategoriene? Det betyr noe for hvilket inntrykk man har av hver enkelt.

Og selvsagt din str. osv.

Anonymous poster hash: c219d...d92
Gjest Blubberella
Skrevet

165/65 str ser bra ut om du har litt større pupper. Ellers..ikke..

Jeg kan ikke se at TS spurte etter folks personlig mening om hvorvidt hun ser bra ut eller ikke. Ikke bare er du frekk men du baserer meningen din på løse antakelser også. Med andre ord: du er helt på bærtur på et fjernt jorde i en annen galakse.

TS: nå ser jeg jo at du allerede har skrevet "rund" men det kan godt hende du fint hadde passet inn under "normal" også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke se at TS spurte etter folks personlig mening om hvorvidt hun ser bra ut eller ikke. Ikke bare er du frekk men du baserer meningen din på løse antakelser også. Med andre ord: du er helt på bærtur på et fjernt jorde i en annen galakse.

TS: nå ser jeg jo at du allerede har skrevet "rund" men det kan godt hende du fint hadde passet inn under "normal" også.

ikke så hårsår nå da chubby.. Lov å være ærlig her. Og JEG synes litt overvekt er pent om jenta har større pupper.

AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk normalt å ikke være helt slank. I hvert fall når jeg ser meg rundt.

Anonymous poster hash: 9f2ee...c50
  • Liker 1
Gjest KateW
Skrevet (endret)

Åh for noen kukskaller det finnes i denne verden. Lese HI før man svarer?

TS, dersom kategoriene er stor og fyldig, normal, atletisk og rund, eksempelvis, så ville jeg satt normal, og latt bilder reflektere hva du legger i begrepet normal. (om du hang med på den?) Da jeg vil tolke normal som en som ser normal ut, ikke spesielt slank, ikke spesielt tykk, bare helt vanlig.

Endret av KateW
Gjest Blubberella
Skrevet

ikke så hårsår nå da chubby.. Lov å være ærlig her. Og JEG synes litt overvekt er pent om jenta har større pupper.

Nå synes jeg du legger for mye følelser i dette altså. Jeg må nok skuffe deg men jeg er nok ikke så hårsår at jeg lar meg såre av anonyme hersketeknikkbrukere på kvinneguiden :) Jeg synes bare det er greit å påpeke at man bør klare å holde seg til saken. TS ba om tilbakemeldinger på hvilken kategori hun tilhører, hun er neppe så interessert i å høre hva du mener om hennes kropp eller hvilke seksuelle preferanser du har. Med mindre du henger på Møteplassen da, men da foreslår jeg at du heller deler preferansene dine der. Det vil nok være mer fruktbart for deg dersom du ønsker å finne ei overvektig dame med store pupper. Lykke til :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå synes jeg du legger for mye følelser i dette altså. Jeg må nok skuffe deg men jeg er nok ikke så hårsår at jeg lar meg såre av anonyme hersketeknikkbrukere på kvinneguiden :) Jeg synes bare det er greit å påpeke at man bør klare å holde seg til saken. TS ba om tilbakemeldinger på hvilken kategori hun tilhører, hun er neppe så interessert i å høre hva du mener om hennes kropp eller hvilke seksuelle preferanser du har. Med mindre du henger på Møteplassen da, men da foreslår jeg at du heller deler preferansene dine der. Det vil nok være mer fruktbart for deg dersom du ønsker å finne ei overvektig dame med store pupper. Lykke til :)

Hvem snakker om at jeg søker dame? Jeg har dame. Du klarer jo ikke engang selv å holde deg til saken. Så ikke kast sten her.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Du er jo normalvektig iflg BMI, så ser ingen grunn til at du skal skrive noe annet.

Gjest Blubberella
Skrevet

Hvem snakker om at jeg søker dame? Jeg har dame. Du klarer jo ikke engang selv å holde deg til saken. Så ikke kast sten her.

Vet damen din at du sitter på kvinneguiden og kommenterer utseendet og vekta til andre damer og legger ut om din forkjærlighet for store pupper på overvektige kropper?

Jeg har svart TS seriøst så jeg har faktisk holdt meg rimelig godt til saken.

Skrevet

Du er jo normalvektig, så hadde krysset av på normal jeg. Og som noen sier, hvorfor ikke legge ved et bilde av mer enn bare ansiktet, så ser jo mennene om de liker fasongen din. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...