AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Nå har det seg slik at jeg er invitert i bryllup om omtrent 2 uker, invitasjon kom før jeg traff min kjære mann. Å når jeg luftet planen om at jeg skulle i bryllup om 2 uker hadde han veldig lyst å være med. Når jeg ser på invitasjonen var svarfristen for meg 15. mai, men det kan da ikke skade å spørre? Noen ide til hva jeg kan skrive til det kommende ekteparet? Anonymous poster hash: 6da3c...240
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Jeg synes det er frekt å invitere med deg en som i utgangspunktet ikke er bedt. Du og kjæresten må da tple en kveld/ helg fra hverandre. Jeg skjønner heller ikke hva kjæresten din vil i et bryllup med ukjente - der han ikke er bedt. Anonymous poster hash: 70063...aca 8
SmileAtMeBaby Skrevet 17. juli 2014 #3 Skrevet 17. juli 2014 Nå har det seg slik at jeg er invitert i bryllup om omtrent 2 uker, invitasjon kom før jeg traff min kjære mann. Å når jeg luftet planen om at jeg skulle i bryllup om 2 uker hadde han veldig lyst å være med. Når jeg ser på invitasjonen var svarfristen for meg 15. mai, men det kan da ikke skade å spørre? Noen ide til hva jeg kan skrive til det kommende ekteparet? Anonymous poster hash: 6da3c...240 Stod det at du kunne ta med følge i invitasjonen? Hvis ikke, synes jeg det blir frekt å spørre. 5
Gjest Skrevet 17. juli 2014 #4 Skrevet 17. juli 2014 Om det kun er to uker til bryllupet så ville jeg ikke spurt. Koselig å ha med kjæresten, men superviktig er det ikke. Svarfristen er jo satt for at man kan planlegge godt, og da synes jeg to uker blir for knapt med tid. Setter brudeparet i en ukomfortabel situasjon som er unødvendig så kort tid før bryllupet.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #5 Skrevet 17. juli 2014 Har brudeparet i det hele tatt møtt din nye kjæreste? Anonymous poster hash: 70063...aca
Skogsprinsessa Skrevet 17. juli 2014 #6 Skrevet 17. juli 2014 Synes også det er frekt å spørre... Må være til kaffen da isåfall...!
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #7 Skrevet 17. juli 2014 Nå har det seg slik at jeg er invitert i bryllup om omtrent 2 uker, invitasjon kom før jeg traff min kjære mann.Anonymous poster hash: 6da3c...240 Din kjære mann, har dere rukket å gifte dere allerede? Å ta med en så fersk kjæreste i et bryllup ville jeg ikke gjort. Spesielt siden det er så kort tid til. Bordplan og alt er helt sikkert klart sllerede, så det er ikke bare bare å få inn flere gjester.Anonymous poster hash: 0ef0f...888
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #8 Skrevet 17. juli 2014 Ville ikke ha spurt så lenge du ikke er invitert med følge. Anonymous poster hash: bf0ce...faf 3
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #9 Skrevet 17. juli 2014 Det komemr veldig an på brudeparet, synes jeg. Hvis dette er gode venner, kan du godt spørre. Men sørg for å spørre på en måte som gjør det lett å si nei. Hvis det er perifer familie eller lignende, ville jeg ikke ha spurt. Ofte får brudeparet avbud i siste liten, kanskje kjæresten kan være "reservegjest". Det skader ikke å spørre. Anonymous poster hash: 545f0...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #10 Skrevet 17. juli 2014 Det komemr veldig an på brudeparet, synes jeg. Hvis dette er gode venner, kan du godt spørre. Men sørg for å spørre på en måte som gjør det lett å si nei. Hvis det er perifer familie eller lignende, ville jeg ikke ha spurt. Ofte får brudeparet avbud i siste liten, kanskje kjæresten kan være "reservegjest". Det skader ikke å spørre. Anonymous poster hash: 545f0...f6f Jeg synes det er temmelig frekt å spørre. Er ikke engang sikkert at brudeparet har møtt denne nye kjæresten engang. Ts skriver ikke noe om hvor lenge de har vært kjærester eller om brudeparet har møtt denne nye. Ts og kjæresten klarer seg sikkert uten hverandre en dag og kveld. Anonymous poster hash: 70063...aca 3
Apehjerne Skrevet 17. juli 2014 #11 Skrevet 17. juli 2014 Din kjære mann, har dere rukket å gifte dere allerede? Å ta med en så fersk kjæreste i et bryllup ville jeg ikke gjort. Spesielt siden det er så kort tid til. Bordplan og alt er helt sikkert klart sllerede, så det er ikke bare bare å få inn flere gjester.Anonymous poster hash: 0ef0f...888 Jo det er faktisk ikke så stort problem for hverken brudeparet eller det eventuelle stedet de skalspise på å hive på en ekstra. Jeg har jobbet mye i brylluper og ofte fikk vi på en gjest eller to ekstra samme dagen. Ingen problem i det hele tatt. Når det er sagt er jeg enig i at jeg ikke ville tatt med en så ny kjæreste i et bryllup
Gjest Blomsterert Skrevet 17. juli 2014 #12 Skrevet 17. juli 2014 Nå har det seg slik at jeg er invitert i bryllup om omtrent 2 uker, invitasjon kom før jeg traff min kjære mann. Å når jeg luftet planen om at jeg skulle i bryllup om 2 uker hadde han veldig lyst å være med. Når jeg ser på invitasjonen var svarfristen for meg 15. mai, men det kan da ikke skade å spørre? Noen ide til hva jeg kan skrive til det kommende ekteparet? Anonymous poster hash: 6da3c...240 Ville ikke spurt. Det kan jo være flere som er blitt sammen etter invitasjonene,og skulle alle nye kjærester bli med da? Nei,dra alene du.
AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #13 Skrevet 17. juli 2014 Nå har det seg slik at jeg er invitert i bryllup om omtrent 2 uker, invitasjon kom før jeg traff min kjære mann. Å når jeg luftet planen om at jeg skulle i bryllup om 2 uker hadde han veldig lyst å være med. Når jeg ser på invitasjonen var svarfristen for meg 15. mai, Anonymous poster hash: 6da3c...240 Møttes dere etter 15. mai også er dere gift allerede??? Svarer som flere andre: kjenner du brudeparet godt kan du jo bare spørre om du får ta han med. Et krav hvis det var mitt bryllup ville dog vært at jeg hadde truffet han først... :-)Anonymous poster hash: b9d36...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå