AnonymBruker Skrevet 17. juli 2014 #1 Skrevet 17. juli 2014 Naboen har fire barn, fra førskolealder til fjortis. To av dem er på våre barns alder, så vi har litt med hverandre å gjøre. Foreldrene er hyggelige, men det virker som barna manipulerer moren mer enn sunt er. Er barna på besøk hos oss, kan vi få høre av eldstemann at vi burde ikke oppbevare medisiner slik at barn kan få fatt i dem (pinex i baderomsskapet), og den yngste kan si ting som : nå tar jeg på den varme ovnen! Får hun ikke reaksjon fra meg gjentar hun og sier det høyere og høyere. Moren er nok kontrollerende, og er på dem hele tiden. Hun vil vite alt de gjør. Har nok ført til at barna deres lager en del løgnhistorier. Dessverre impliserer løgnhistorier bla. våre barn, som står igjen som spørsmålstegn etter å ha blitt brukt i noen fantasifulle fortellinger. En av jentene hennes hadde bl.a. sagt til sin mor at hun hadde reddet min datter fra mobbere på skoleveien og at det var derfor hun var sen hjem fra skolen. Moren kom stolt og fortalte meg dette. Bekymret spurte jeg min datter som sa Hæ??vi har vært sammen i butikken og kjøpt godteri! Hvordan kan jeg ta opp dette med moren på en ok måte?Anonymous poster hash: 2402e...a85
mara2012 Skrevet 17. juli 2014 #2 Skrevet 17. juli 2014 Si det rett ut, at ungene hennes forteller løgner og at barna dine blir en del av deres fortellinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå