Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, da er jeg hjemme. Hos mannen og barna mine. Jeg kunne dratt hjem med noen andre, men jeg valgte riktig. Igjen. Jeg kommer alltid til å velge riktig. Slik jeg alltid kommer til å savne den delen av meg som er fri, hemningsløs, betingelsesløs og kompromissløs. Akkurat nå sørger jeg over den delen av meg. Jeg er ikke ute ofte, men hver gang er som en begravelse av meg selv.

Jeg vet jeg er et dårlig menneske. Dere kan gjerne si det til meg, det gjør ingen ting. Jeg måtte bare få det ut

Anonymous poster hash: ff46f...cd4

Videoannonse
Annonse
Gjest Citronella
Skrevet

Ja, da er jeg hjemme. Hos mannen og barna mine. Jeg kunne dratt hjem med noen andre, men jeg valgte riktig. Igjen. Jeg kommer alltid til å velge riktig. Slik jeg alltid kommer til å savne den delen av meg som er fri, hemningsløs, betingelsesløs og kompromissløs. Akkurat nå sørger jeg over den delen av meg. Jeg er ikke ute ofte, men hver gang er som en begravelse av meg selv.

Jeg vet jeg er et dårlig menneske. Dere kan gjerne si det til meg, det gjør ingen ting. Jeg måtte bare få det ut

Hmmm. Du er ikke et dårlig menneske. Men jeg må spørre; Har du alltid vært i et forhold? Har du kjent på det å være alene? Hva savner du? Og er savnet flyktig (alko) eller er det reelt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig trist å lese...og når du bruker ordet jeg " døde igjen " så høres det temmelig dramatisk ut...

Hvorfor trives du ikke hjemme hos mann og barn ???Du har jo valgt det livet selv.

Hvorfor føler du det slik?

Er det noe du kan endre på i livet ditt,slik at du får det bedre?

Anonymous poster hash: e8a8e...b0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...