Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg og mannen har vært sammen lenge, barn osv. Jeg har vært syk en del år og har vel egentlig ikke vært en bra kone. Ikke bare pga sykdom men vet ikke helt. Han har hatt en veldig bra karrière å sånn, jeg har vel gått andre veien. Han jobber endel men er en god far. Sønnen vår er en ordentlig pappa gutt.

Mannen fikk vel nok for over ett år siden. Han sa han ikke elsket meg, jeg sa jeg elsket han. Vet ikke om jeg gjør det. Dette var en turbulent periode. Barna fikk med seg hva som skjedde men forstår ikke hvordan. Uansett da, sønnen min sier plutselig ved frokostbordet at han ikke vil bo hos meg men hos mannen min. Mannen min ser ut som om han vil dø, blir helt likblek og stille. Etter ett par uker sier han at han vil bli,uansett.

Jeg klarer ikke å tilnærme meg han etter dette. Han og sønnen har ett veldig spesielt forhold, jeg klarer ikke helt å takle gutten min. Mannen min er blitt litt fjern etter dette. Tok motorsykkel lappen i vår og kjøpte en sånn r-sykkel.Jeg ville ikke at han skulle dette. Han sa han ikke brydde seg om mine meninger om dette. Kjenner han ikke lenger igjen, Jeg og barna er avhengig av han. Han tar sykkel nå i tyskland. Er redd, har googlet den sykkelen og den går i over 300 kmt. Vi har en ganske heftig familiebil og jeg ser hvordan han kjører den. Jeg er redd, han har slått av telefonen.

Hva skal jeg gjøre

Anonymous poster hash: 5deaf...c35
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, kjære deg. Vet ikke helt om jeg har noen råd som er til hjelp. Er ikke så lett når man ikke vet hele historien bak. Men uansett, alle mennesker og forhold har opp- og nedturer, om man klarer å komme seg gjennom de som et par er en annen sak. Jeg tror jeg ville satt meg ned og tatt en ordentlig prat, fått snakket ut om alt du og han har på hjertet. Skjønner at det er vondt når sønnen deres blir involvert, og reagerer på den måten. Prøv å snakk med mannen din? Kanskje dere klarer å finne tilbake til hverandre. Noen ganger kan parterapi hjelpe også, hvis man sliter med å få kommunisert ordentlig.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Uff, kjære deg. Vet ikke helt om jeg har noen råd som er til hjelp. Er ikke så lett når man ikke vet hele historien bak. Men uansett, alle mennesker og forhold har opp- og nedturer, om man klarer å komme seg gjennom de som et par er en annen sak. Jeg tror jeg ville satt meg ned og tatt en ordentlig prat, fått snakket ut om alt du og han har på hjertet. Skjønner at det er vondt når sønnen deres blir involvert, og reagerer på den måten. Prøv å snakk med mannen din? Kanskje dere klarer å finne tilbake til hverandre. Noen ganger kan parterapi hjelpe også, hvis man sliter med å få kommunisert ordentlig.

Lykke til!

hei takk for svar

Nedturen har vel vart en stund da. Jeg føler han bare er sammen med meg pga barnet. Gått i parterapi men jeg klarer egentlig vel ikke å snakke der. Han er veldig god til å snakke for seg og jeg føler bare jeg kommer til kort. Nå vil jeg bare få kontakt med han. Han er borte i 4 dager og er alene.Liker ikke det med den sykkelen, er redd for at han kjører for fort

mvh ts

Skrevet

Ja, skjønner at du er bekymret. Nå vet jeg jo ikke hvor gamle dere er, men regner med at han er en voksen og ansvarlig mann som vet å passe på seg selv. Kanskje han ikke svarer på tlf fordi han vil være litt i fred og tenke? Du kan jo eventuelt sende ivei en melding og si at du bare vil vite at han har det bra.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, skjønner at du er bekymret. Nå vet jeg jo ikke hvor gamle dere er, men regner med at han er en voksen og ansvarlig mann som vet å passe på seg selv. Kanskje han ikke svarer på tlf fordi han vil være litt i fred og tenke? Du kan jo eventuelt sende ivei en melding og si at du bare vil vite at han har det bra.

Han er 36 så godt voksen men dårlig dømmekraft ift fart. Familiebilen har han dratt opp til 270, forstår ikke hvorfor han skulle ha den teite sykkelen. Usikker på han nå, han bryr seg ikke om hva jeg mener om dette, Han sier bare at han er voksen og gjør som han vil

mvh ts

AnonymBruker
Skrevet

På hvilken måte er du avhengig av han?

Anonymous poster hash: f95f4...574

Skrevet

Høres ut som han har fått nok drittkjerring hjemme og nå tar seg tid til å passe litt på nr 1 (seg selv). Forstår han godt.

ts: Du er på vei til å miste han. Gjør noe drastisk for å vise at du elsker han, ellers blir dette skilsmisse.

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har fått nok drittkjerring hjemme og nå tar seg tid til å passe litt på nr 1 (seg selv). Forstår han godt.

ts: Du er på vei til å miste han. Gjør noe drastisk for å vise at du elsker han, ellers blir dette skilsmisse.

hvorfor er det TS sin skyld? det kreves 2 i et parforhold for å få det til å fungere, å mannen virker rett og slett bare selvopptatt å bryr seg fint lite om de rundt han

Anonymous poster hash: 83281...3c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor er det TS sin skyld? det kreves 2 i et parforhold for å få det til å fungere, å mannen virker rett og slett bare selvopptatt å bryr seg fint lite om de rundt han

Anonymous poster hash: 83281...3c6

Hun sier selv at hun har vært en dårlig kjæreste. Er ikke rart det blir sånn da.

Anonymous poster hash: f95f4...574

• Liker 1
Gjest Hedra
Skrevet

Veldig bra formulert !

Du virker helt apatisk ts. Ut i fra det du skriver skjønner jeg godt at mannen din trekker seg unna.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei TS her

Takk for alle gode tilbakemeldinger, vet jeg har feil.

Han er kommet hjem men dratt igjen. Han ble tatt i en fotoboks i sveits. Fikk telefon og bilde på mail da. Ringte han og fikk tak i han, han kom hjem. Faen heller, greit at jeg er litt apatisk men 305 kmt forbi en fotoboks er heller ikke veldig ansvarlig.

Han ble sint og dro for 1 dag siden. Tok med ungene til foreldrene sin - uten førerkort da men kjørte bil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...