Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har masse positive egenskaper. Men de siste årene har han blitt veldig opptatt av å snakke om seg selv i sosiale sammenhenger. Hvis vi har besøk av enten mine, hans eller våre venner/familie dreier han stort sett alltid samtalen inn på seg og sine erfaringer. Vennene/familien blir frustrerte da de ikke får snakket ut før samtalen skifter hovedperson. Han vil ellers mest snakke om jakt og fiske som han elsker. Og de som ikke har samme interesser er kjedelige.

I sommer var jeg fire dager i Danmark med min familie ( vi fikk.dessverre ikke ferie på likt). Han ringte hver dag og spurte om de hadde snakket om han,ikke hvordan vi hadde det. Har snakket med han men har ser ikke problemet.

Anonymous poster hash: 375bb...820

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RING! "Hallo, har dere snakket om meg? Neivel? Takk og farvel! " KLIKK.

Litt av en fyr.

AnonymBruker
Skrevet

Liker han å være hobbypsykolog?

AnonymBruker
Skrevet

Prøvå bare snakke om ting han ikke bryr seg om,kanskje han tar hintet.

AnonymBruker
Skrevet

DUMP HAM!!

Anonymous poster hash: 3a4f3...c98

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan love deg at det ikke blir bedre. Har en ex som er slik. Og sønnen hans gidder ikke en gang å snakke med faren sin over telefonen. For alt faren ringer om er for å fortelle om seg selv. DEN fisken han akkurat tok, DET rådyret osv.

Anonymous poster hash: 9c8cd...a6b
AnonymBruker
Skrevet

TS: Jeg har prøvd flere ganger å si at nå kan vi snakke om noe annet enn han, jakt eller fiske (jeg er svært lite interessert jakt/fiske selv også)når vi har venner/familie på besøk. Da blir har bare irritert og lurer på om det ikke er noen har skikkelige maskuline interesser. Jeg har foreslått han kan reise på jakt/fisketurer med kompiser noen netter i telt eller hytte. Han reiser på noen få dagsturer i året, men liker ikke å overnatte hjemmefra.

Tidligere var han en ganske god lytter og lot folk snakke om seg og sitt hvis de hadde behov for det, men han sier selv han ble lei av å være hobbypsykolog.Så nå vil han mest snakke om seg selv og ting som interesserer han.

Skrevet

hehe, ringer og spør om dere har snakket om han? jaha? trodde jeg hadde vært sammen med mest selvopptatte fyr, men han du beskriver er hakket værre, jeg orket ikke et samliv med denne typen menneske så jeg pakket sakene, mulig du klarer å forandre han, slik damer tror de kan forandre menn.

AnonymBruker
Skrevet

Han høres ut som et ekte kvinnfolk!

Anonymous poster hash: 56603...5de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...