Gå til innhold

Jeg er stygg og har dårlig selvtillit, og slår bare an hos eldre menn.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er stygg, og da mener jeg stygg som i stygg ...

Jeg har alltid fått vite at jeg er stygg, og itillegg har jeg fått mer og mer dårlig selvtillit med årene. Hadde god selvtillit som barn, men iløpet av tenårene sank den litt etter litt med årene frem til idasg.

Det eneste ved meg er jo at jeg ser ung ut. Jeg har fin hud og fint hår, og har en fin form på kroppen. Eldre menn ser jo at jeg har dårlig selvtillit og at jeg sikkert er god å ta i siden jeg er ung i deres øyne.

Da ser de nok forbi mitt stygge utseende ...

Jeg hadde et forhold til en eldre mann i noen år. Jeg var forelska i han, men jeg skjønte nok at han bare hadde meg der. Han var alltid snill mot meg, hele tiden, men til slutt så sa han takk og farvel.

Like etter så jeg at han hadde funnet en dame på sin egen alder som han etterhvert giftet seg med...

Nå er det en annen eldre mann som er interessert i meg ... og jeg er interessert i han også, men jeg er nå litt usikker på hva han egentlig vil.

Å møte menn på min egen alder er så og si umulig. De liker meg ikke, de liker ikke utseendet mitt. De er alltid frekke og avvisende, og jeg ser ingen grunn til å oppsøke de...

Hilsen dame på 35.

Anonymous poster hash: 0b12a...ec5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og du lurer på?

Anonymous poster hash: 654ac...48e
  • Liker 3
Skrevet

Ok, jeg skal ikke forsoke å gi deg falsk selvtillit, men det er noe som heter "det finnes ikke stygge kvinner, bare late".

Det å kalle noen stygg face to face er mobbing, og det er typisk for tenårene. Det er ikke et faktum og det er ikke en permanent "tilstand".

Menn bryr seg om utseende - mye. Det er ikke til å legge skjul på og om jeg så ville hevde noe slik hadde du jo ikke kjopt det, for du har direkte bevis på det motsatte.

Noen er mer genetisk heldige enn andre, men kvinnelig attraktivitet er ekstremt fleksibelt. Din kropp er så slank og trent som du vil at den er. Og sannheten er at mange tenker at så lenge de ikke er Miranda Kerr er det ikke noe vits å prove engang, og de resignerer totalt. Men selv uten å se deg kan jeg si med garanti at dersom du brydde deg mer om kosthold og trening enn du gjor, kunne du sett langt bedre ut.

Sminke hjelper deg, styling og pleie av hår hjelper deg, hvordan du kler deg hjelper deg.

Ta en titt på denne bloggposten:

http://www.therulesrevisited.com/2011/10/you-can-control-how-attractive-you-are.html

Du vil se at han har ikke bare brukt eksempler av kvinner med fantastisk potensiale (som Scarlett) men normale kvinner som flere ville si er mindre attraktive.

• Liker 3
Skrevet

Det er vondt å føle at man er stygg. Vet hvordan den følelsen er. Når jeg ikke dater føler jeg meg faktisk fin, men hvis jeg tenker på å date så føler jeg at jeg egentlig er stygg og vil bare unngå det. Jeg er redd for avslag. Så du er ikke alene om å ha den følelsen. :) Vit det :)

• Liker 2
Gjest Blomsterert
Skrevet

Hva mener du med eldre menn?

Du er jo voksen,så alder har ikke så mye å si da.

Og stygg. Vel. Har en bekjent som heller ikke er noen skjønnhet. Men hun har sin egen stil,og er selvsikker.

Det har veldig mye å si det!

Gjest BettyBoop
Skrevet

Jeg er stygg, og da mener jeg stygg som i stygg ...

Jeg har alltid fått vite at jeg er stygg, og itillegg har jeg fått mer og mer dårlig selvtillit med årene. Hadde god selvtillit som barn, men iløpet av tenårene sank den litt etter litt med årene frem til idasg.

Det eneste ved meg er jo at jeg ser ung ut. Jeg har fin hud og fint hår, og har en fin form på kroppen. Eldre menn ser jo at jeg har dårlig selvtillit og at jeg sikkert er god å ta i siden jeg er ung i deres øyne.

Da ser de nok forbi mitt stygge utseende ...

Jeg hadde et forhold til en eldre mann i noen år. Jeg var forelska i han, men jeg skjønte nok at han bare hadde meg der. Han var alltid snill mot meg, hele tiden, men til slutt så sa han takk og farvel.

Like etter så jeg at han hadde funnet en dame på sin egen alder som han etterhvert giftet seg med...

Nå er det en annen eldre mann som er interessert i meg ... og jeg er interessert i han også, men jeg er nå litt usikker på hva han egentlig vil.

Å møte menn på min egen alder er så og si umulig. De liker meg ikke, de liker ikke utseendet mitt. De er alltid frekke og avvisende, og jeg ser ingen grunn til å oppsøke de...

Hilsen dame på 35.

Anonymous poster hash: 0b12a...ec5

tror ikke på at du er stygg.
  • Liker 6
Skrevet

Lagt merke til at eldrebølgen legger ann på meg også. Ikke noe å bli bekymret for, ta det bare som et kompliment ;) Finn deg en på din egen alder, det er ikke vanskelig om man ikke er kresen.

Skrevet

Du får finne deg en yngre en da! ;)

AnonymBruker
Skrevet

ang. finnes ikke stygge kvinner, bare late: det er noe som kalles ansiktsTREKK som ikke er så lett å gjøre noe med, hvis en ikke vil meisle seg et nytt fjes. Når det ikke hjelper med litt sminke for å se nogenlunde ut, men en heller ikke kan gå med festoppstas hver dag.

I tillegg til kroppsbygning. Når man ikke har timeglassfigur, former eller lange ben. men heller er en rett stokk med brede skuldre. Da blir det ofte til at det er de eldre menn uten så mye å tape som forsøker seg.

Anonymous poster hash: 10801...b4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir så utrolig trist når jeg leser om slikt TS. Men er litt i samme båten selv. Vil ikke si jeg er stygg, men kjæreste det har jeg ikke klart å få. Folk kan si hva de vil, men er ikke lett å holde psyken oppe når man ALDRI har fått positiv feedback. Og ja det slår jo ut når man først prøver seg på en date også.

Håper det ordner seg for oss evig single.

Anonymous poster hash: 212f3...ae6
AnonymBruker
Skrevet

TS, jeg er ganske sikker på at du ikke er stygg! Jeg har nesten aldri sett en stygg person. Jeg har sett personer som ikke er så pene som mange andre, men stygg? Nei!

Hvorfor sier du at du er stygg? Hva mener du er så stygt?

For meg høres det ut som du har veldig dårlig selvtillit, at du tenker noe om deg selv som andre ikke ser, og det er jo forferdelig vondt.

Men om du ikke skulle være så pen TS, synes jeg det er vondt at du setter dette som egenverdi. Noen rundt deg i oppveksten har fått deg til å tro at det er utseende det handler om, og det er HELT feil!

Det er hvem vi er, hvordan vi oppfører oss, hvor fine mennesker vi er som betyr noe, som betyr mest!

Du er garantert søt, og du kommer til å finne en som liker deg for den du er!

Opp med hodet! IKKE tenk på deg selv som stygg. Jobb med innsiden, bli tryggere, så skal du se du liker deg selv bedre etterhvert :)

Klem

Anonymous poster hash: a0fd3...45f

• Liker 3
Gjest BettyBoop
Skrevet

Ts du sier du har fin hud og fin kropp. I hvilken planet er det stygt? Kanskje du fikk høre på skolen av en som var slem sa at du var stygg og det har satt seg fast i hodet ditt.

• Liker 1
Skrevet

tror ikke på at du er stygg.

Jeg er enig. Jeg tror heller ikke at du er stygg. Noen vil nok forgude deg som du er. Har du nettprofiler ute? Jeg har ikke nettprofiler nå, for jeg har fåttt så mange avslag at jeg har ikke orket nederlag igjen, men hvorfor ikke gi blaffen i nederlag og bare prøve å date, og se hva som skjer. Hvis ikke det funker så date en ny, og så en ny og så en ny, - da har man ihvertfall prøvd. Også gå etter hva du ønsker- familie. Men ikke lett, for jeg tør ikke å date for mye jeg heller. Jeg er så styggt redd avslag.

Skrevet

Hvis du tenker ille om deg selv, så vises det på utsiden. Deppa misfornøyde folk er uattraktive. Finn glede og styrke i deg selv, ikke ditt utseendet, og alt blir bedre.

Skrevet

TS, jeg er ganske sikker på at du ikke er stygg! Jeg har nesten aldri sett en stygg person. Jeg har sett personer som ikke er så pene som mange andre, men stygg? Nei!

Hvorfor sier du at du er stygg? Hva mener du er så stygt?

For meg høres det ut som du har veldig dårlig selvtillit, at du tenker noe om deg selv som andre ikke ser, og det er jo forferdelig vondt.

Men om du ikke skulle være så pen TS, synes jeg det er vondt at du setter dette som egenverdi. Noen rundt deg i oppveksten har fått deg til å tro at det er utseende det handler om, og det er HELT feil!

Det er hvem vi er, hvordan vi oppfører oss, hvor fine mennesker vi er som betyr noe, som betyr mest!

Du er garantert søt, og du kommer til å finne en som liker deg for den du er!

Opp med hodet! IKKE tenk på deg selv som stygg. Jobb med innsiden, bli tryggere, så skal du se du liker deg selv bedre etterhvert :)

Klem

Anonymous poster hash: a0fd3...45f

Enig med denne :)

Skrevet (endret)

Hvis du tenker ille om deg selv, så vises det på utsiden. Deppa misfornøyde folk er uattraktive. Finn glede og styrke i deg selv, ikke ditt utseendet, og alt blir bedre.

Ja, det gjelder å finne gleden i deg selv. Jeg har vært inne på bedre tanker innimellom. Innimellom så tenker jeg: jeg gir faen i utseende mitt. Jeg er den jeg er. Mer kan jeg ikke gjøre, og jeg skal leve og ha det bra. Kose meg.

Men innimellom så tenker jeg: at jeg er livredd for avslag for det betyr sikkert at utseende mitt er styggt. Så ja jeg tenker på utseende mitt ofte. Er jeg pen nok? Er jeg stygg? Hva er jeg? Jeg vet ikke hva jeg er, men når jeg ser på bilder og videoer av meg så ser jeg jo penere ut enn de fleste. Men det må bare være på bilder og videoer tenker jeg. Er bare fotogen og videoskjønn ;). Men det er ingen som har sagt til meg i virkeligheten at jeg ser stygg ut. Alle sier at jeg er veldig pen, men jeg tror de lyver, for jeg har fått mange avslag på livets vei :)

Endret av Meline37
Skrevet

ang. finnes ikke stygge kvinner, bare late: det er noe som kalles ansiktsTREKK som ikke er så lett å gjøre noe med, hvis en ikke vil meisle seg et nytt fjes. Når det ikke hjelper med litt sminke for å se nogenlunde ut, men en heller ikke kan gå med festoppstas hver dag.

I tillegg til kroppsbygning. Når man ikke har timeglassfigur, former eller lange ben. men heller er en rett stokk med brede skuldre. Da blir det ofte til at det er de eldre menn uten så mye å tape som forsøker seg.

Anonymous poster hash: 10801...b4d

Nei ansiktstrekk kan man ikke gjøre noe med. Men i stedet for å syte over det man ikke kan endre, fokuser på det som kan endres. I linken jeg postet er det bilder av kvinner som ikke er velsignet med fantastiske trekk, men som likevel jobber med det de har.

Når det gjelder kroppsfasong er jeg fullstendig uenig. Få kvinner har en perfekt timeglassfasong. Jeg ser kvinenr absolutt hele tiden som ikke har lange ben eller helt riktig proposjoner. Enten de er epleformet eller har stor rumpe eller ingen former, kan de jobbe med det de har. Er de slanke og trener bena og tar på hoye sko, ser bena likevel flotte ut.

Ser du på kroppene figurert i Hollywood ser du at mange av dem, t.o.m. majoriteten, ikke er velsignet med en timeglassfigur, men de er slanke og veltrente og da ser både rette og topp/bunntunge kropper bra ut.

Mye av dette her er bare unnskyldninger for de som ikke vil anstrenge seg. TS har også sagt at hun har flott hår og det hjelper mye, men jeg tviler på at hun gidder å ordne det slik at det ser best mulig ut.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det gjelder å finne gleden i deg selv. Jeg har vært inne på bedre tanker innimellom. Innimellom så tenker jeg: jeg gir faen i utseende mitt. Jeg er den jeg er. Mer kan jeg ikke gjøre, og jeg skal leve og ha det bra. Kose meg.

Men innimellom så tenker jeg: at jeg er livredd for avslag for det betyr sikkert at utseende mitt er styggt. Så ja jeg tenker på utseende mitt ofte. Er jeg pen nok? Er jeg stygg? Hva er jeg? Jeg vet ikke hva jeg er, men når jeg ser på bilder og videoer av meg så ser jeg jo penere ut enn de fleste. Men det må bare være på bilder og videoer tenker jeg. Er bare fotogen og videoskjønn ;). Men det er ingen som har sagt til meg i virkeligheten at jeg ser stygg ut. Alle sier at jeg er veldig pen, men jeg tror de lyver, for jeg har fått mange avslag på livets vei :)

Oh my god... Hvis folk sier at du er "veldig pen" og du selv ser på bilder og videoer at du ser penere ut enn de fleste - ja, da er du pen. Jeg synes det er litt salt i såret når du kommer med dette her når TS faktisk er av den oppfatning av at hun er stygg - og har blitt fortalt det. Jeg tror du heller bør jobbe med utstrålingen din. :) Det betyr veldig mye. Jeg synes ofte at jenter som egentlig ikke er SÅ pene i starten blir penere enn de normalt pene på grunn av utstråling. Nå er jeg jo jente selv da, så jeg er jo ikke akkurat ute etter pene jenter, men det er som regel disse jentene med god utstråling jeg ønsker å bli kjent med. Jeg regner jo da med at dette gjelder for det andre kjønnet også.

Se på gossip girl for eksempel. Jeg synes Blair er mye penere enn Serena, men Serena har jo en bedre utstråling (i de første sesongene) som gjør henne mer attraktiv, etter min mening. Kanskje ikke et så godt eksempel, men det var det jeg hadde for nå.

Anonymous poster hash: 4025e...4f8

Skrevet

Det eneste ved meg er jo at jeg ser ung ut. Jeg har fin hud og fint hår, og har en fin form på kroppen.

Du scorer bra på tre av fire viktige punkter utseendemessig. Bruk dem til din fordel! Sørg for å ha fikst hår til enhver tid. Kle deg pent og bruk høye hæler. Den fine huden din blir prikken over i-en, og mindre pene ansiktstrekk vil være av helt underordnet betydning. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...