Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sendte meldinger på chatten. Forklarte innholdet av en bok jeg leste, i svært korte trekk.Jeg forventer ikke at han leser chatten. Det er sånn vi kommuniserer når han er på jobb. Tenkte jeg skulle ringe før jeg la meg for å ønske han god natt. Da skrek han" XX(nanvnet mitt), hva i h...feiler det deg? Sender meg 14 beskjeder. HaDEt!!.også la han på..

Måten han sa det på var veldig lite hyggelig. Hadde noen hørt det, hadde de fått litt sjokk.

Anonymous poster hash: cebef...3c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok forklare litt mer rundt dette..

Skrevet

Trenger også litt mer forklaring her. Men skjønner jo at man kan bli lei dersom kjæresten (...?) legger igjen 14 beskjeder i løpet av en dag, og en av de er et random bokreferat. Hvis dette er tilfellet, så kommer vel ikke akkurat utbruddet hans ut "fra det blå". Hadde klikket selv jeg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han klager generelt over at jeg aldri er tilgjengelig, noe jeg er med mindre jeg jobber og samarbeider tett med andre. Jeg behersker meg alltid og stort sett går chatten i ett. Vi snakker mye på chatten whatsapp. Han kan også legge ut om noe der. Han sender meg bilder, nyhetsartikler osv.tom. sanger og voicemessages. Det var ment som hyggelig, en anbefaling og ble nærmest skreket til da jeg skulle si god natt. Det at han ikke hadde chatten på lydløs, ble vel irriterende i og med lyden var på også var han frekk og ropte pp telefonen. Det var lite hyggelig

Gjest Hedra
Skrevet

"Det er sånn vi kommuniserer når han er på jobb " !!?

Jeg ser poenget med å sende en melding og gi en beskjed eller kanskje en "tenker på deg" melding i løpet av dagen, men det er da vel ikke normalt å sende noe hele tiden og hva i verden er poenget med et bokreferat ??

Han er PÅ JOBB !

Han trenger å tenke på andre ting.

Jeg skjønner han godt og hadde blitt kvalt hvis min partner måtte ha kontakt hele tiden !!

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke dere forstår. Han jobber mye kveld og jeg mye dag. Vi bor ikke sammen og han sover mye av tiden jeg er på jobb vice versa. Det er derfor. Han kommer ofte på vrangfot med folk og jeg tenkte at ting var bra mellom oss. En venninne hadde reagert da han gjorde svært agressive bevegelser da han sølte vann på seg en gang vi møttes alle 3. Jeg har vært veldig forelsket og oversett dette. Jeg har en hissigpropp av en far, men han skriker aldri" hva i h...er det du vil". I går var det bare så vidt vi hadde kontakt. Jeg tenkte at jeg hadde vært vel fraværende, satt og leste lenge. Han klager over at jeg er fraværende til tider. Hadde ikke forventet meg å bli skreket til for så at han klasker på røret. Er en oppførsel som jeg ikke liker særlig godt. Tenkte det er å gå over streken, men er kanskje jeg som er hårsår. Vil bare ha fred rundt meg, nok med at en av foreldrene mine burde gått i terapi for å beherske seg, og ikke enda en som skal ture frem og ta ut sinnet på meg. Han har sagt unnskyld nå, men kommer ikke til å ringe i dag.TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...